Vanhin ja nuorin jonka kanssa olet ollut sängyssä?
Mulla 47 v. ja 17 v.
Kommentit (58)
Olisko 16 tai 17 vuotias tyttö ollut silloin kun itse oli just täyttänyt 17 vuotta. Vanhin on 65vuotias, itse olin silloin 58vuotta, hyvä pano vanha rouva oli. M63
Suurin ikä ero oli kun täytin 45. Ensin 62 vuotiasta ja viikon päästä 22 vuotiasta.
Nuorin 14 vuotta. Itse olin silloin 21-vuotias. Vanhin 63, jonka luona käyn säännöllisesti nykyisin.
M 42
Vierailija kirjoitti:
Nuorin 14 vuotta. Itse olin silloin 21-vuotias. Vanhin 63, jonka luona käyn säännöllisesti nykyisin.
M 42
Pedari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 42
Pedari
Ei, vaan Elina. Nykyään hän on yliluutnantti Suomen armeijassa. Nimi ei tietenkään ole oikea!
Vierailija kirjoitti:
16 ja nyt mieheni 63
parikymppisenä seurustelin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja varattu oli, jota nyt häpeän. Kun alkoi puhua avioerosta ja yhteen muutosta, nostin kytkintä.
-------------
Jokin vika systeemissä...
17v nuorin kun itse 19v ja 71v vanhin kun itse 70v.
AP arvaappas, kumpi kokemus on 10-0 parempi?
Vierailija kirjoitti:
Poikuus meni 16-vuotiaana, 20-vuotiaalle.
Parikymppisenä hoitelin silloin viiskymppisen, sekä 18-vuotiaan.
Kaikki on suhteellista.
20v ja 16v? Tämähän on seksuaaliväkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 ja nyt mieheni 63
parikymppisenä seurustelin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja varattu oli, jota nyt häpeän. Kun alkoi puhua avioerosta ja yhteen muutosta, nostin kytkintä.
-------------
Jokin vika systeemissä...
17v nuorin kun itse 19v ja 71v vanhin kun itse 70v.
AP arvaappas, kumpi kokemus on 10-0 parempi?
No olisiko se 17v?
Olin 45v ja silloin erään kurssin illanvietossa kemiat kohtasi 27v nuoren naisen kanssa eli 18v nuorempi on nuorin.
Itse olin n 30v kun Cinderella-laivan yökerhossa kohtasin liki 50v yh-äidin joka oli ollut liian pitkään ilman. Kiihkeä yö ja vielä ennen satamaan tuloa piti vielä sormettaa viimeinen iso O.
Eli ikäeroa ollut varmaankin se 18v molempiin suuntiin
Nuorin oli 14 tai 15, oltiin samalla luokalla kuitenkin. Vanhin jotain 50. Nykyisin olen aviossa itseni ikäisen miehen kanssa.
N 31
Olen 34v nainen. Ollessani 15v, olin samanikäisen poikaystävän kanssa. 22-vuotiaana olin 47v naapurin sinkkumiehen kanssa, se on ollut suurin ikäero seksikumppanin kanssa. Paras kemia sängyssä on ollut juuri teininä ekan poikaystävän ja myöhemmin tuon 47v naapurin kanssa, ihan mahtavia kokemuksia. Muut ikäerot ovat olleet 3-7v ollessamme kumppaneiden kanssa jo täysi-ikäisiä.
Armeija aikaan yhtäaikaa seurusteli tyttöjen 14 17 ja 22 ikäisten kanssa pe su väliin eli paria ehdin vetää illasta
Nuorin keneltä saanut on 18v. Tällöin olin itsekin 18v ja toistamiseen viime kesänä 18v neitoa, nyt ikää 55v.
Vanhin daami, jolta olen pimppii saanut, on 73v leskirouva. Suurin ikäero on nuoruudesta, kun 17v poikasena sain kunnon opetusta 57 v naiselta.