Vanhin ja nuorin jonka kanssa olet ollut sängyssä?
Kommentit (58)
Nuorin oli 17 v ja vanhin 65 v. Nuorin silloin aikanaan ikäistään ehkä kypsempi, olis mennyt 25 vuotiaasta ja vastaavasti tää vanhempi oli sellainen hyvin säilynyt kaunotar, että olisi voinut olla viisissä kymmenissä.
Ei ole muita kun nuo kaksi justiin varusmiespalveluksen justii suorittaneet .
Illan aikana jo saanut monet siemenet . Mies putsaa .
Vaimoni on ollut tapahtumahetkellä itseään 30 vuotta nuoremman kanssa. (Tapahtui seksibileissä) Täytyykin kysyä kuinka paljon vanhemman kanssa on ollut joskus. Kertoo olleen ns. vilkas seuraelämä nuorena ja vientiä ollut, josko jotain hopeakettuakin lykästänyt. Raportoin tulokset.
Nuorimmillaan 17 ja vahimmillaan tänä vuonna 62. Sama mies.
Nuorin 27 ja vanhin 64. Olen aina viihtynyt itseäni vanhempien kanssa. Tämähetkinen kumppani 15 v vanhempi
Nuorin oli 16 v ollessani 22 ja vanhin 69 v ollessani 54. Nykyinen vaimoni ei ole vanhin
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ollut tapahtumahetkellä itseään 30 vuotta nuoremman kanssa. (Tapahtui seksibileissä) Täytyykin kysyä kuinka paljon vanhemman kanssa on ollut joskus. Kertoo olleen ns. vilkas seuraelämä nuorena ja vientiä ollut, josko jotain hopeakettuakin lykästänyt. Raportoin tulokset.
Älä suotta vaivaudu keksimään jatkoa tarinallesi.
Aikoinaan 15 vuotiasta tiukkaa pildee. Vanhin 68 ja hänen kanssa hyvää seksiä, mummo tiesi mitä halusi. Oli entinen voimistelunopettaja ja timmi kroppa ja pilde vaikka ikää.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan 15 vuotiasta tiukkaa pildee. Vanhin 68 ja hänen kanssa hyvää seksiä, mummo tiesi mitä halusi. Oli entinen voimistelunopettaja ja timmi kroppa ja pilde vaikka ikää.
Itsekin ihmettelin kun pääsin hoikan ja kiinteän 69 v naisen päälle että kuinkas tämä pillu puristaa näin ja liukaskin oli ilman liukkaria. Naisen jalat sätki ja hän sai kuin nuoremmatkin. Käsistä, rinnoista ja kasvoista näki iän. Ei haitannut, oikein hyvä kokemus.
Olen käynyt tansseissa kun kurssi tuli käytyä. Nyt aitten sain koeajon 65 v rouvalta. Oli ikäisekseen ihan timakka pakkaus. 16 v tyttö in sitten nuorin kun olin teini itsekin.
M32
64v leskirouva, joka kielsi käyttämästä kondomia. Itse olin silloin 43 ja sinkkuvaiheessa. Toinen ääripää kun olimme molemmat 15, melkoista räpellystä. Itse asiassa olimme tavanneet rippileirillä ja päivällä olimme konfirmaatiossa ja päätimme juhlistaa ripillepääsyä illalla poistamalla neitsyyden ja poikuuden.
Hiukan pitää miettiä.. Haetaanko ikää vai ikäeroa... 14v on nuorin poika mitä runkannut ja 16v nuorin pano mutta itsekin silloin 14 ja 16..
Noin 2v sitten tapahtuneen eron jälkeen nuorin ollut 23v ja vanhin 62 v.. Tosin tämän 62v kanssa ensimmäinen rakastelu oli jo 7v sitten;)
N44
Vierailija kirjoitti:
18 ja 60+ mummeli
Aika nuori mummoksi tuo 18
17 ja 48 on minun haarukkani. Tällä hetkellä kumppani on 46v.
M53
16 ja nyt mieheni 63
parikymppisenä seurustelin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja varattu oli, jota nyt häpeän. Kun alkoi puhua avioerosta ja yhteen muutosta, nostin kytkintä.
Vanhin 34v, nuorin 16v.
N33, itsekkin ollut silloin suunnilleen saman ikäinen