Vanhin ja nuorin jonka kanssa olet ollut sängyssä?
Kommentit (19)
Poikuus meni 16-vuotiaana, 20-vuotiaalle.
Parikymppisenä hoitelin silloin viiskymppisen, sekä 18-vuotiaan.
Kaikki on suhteellista.
17 ja öö, 55? Olen 50, ja nämä siis koko elämän ajalta. En ole ollut ns. Sängyssä ehkä 7 vuoteen.
Vanhin on ollut 88 vuotta (isomummoni, jonka vieressä nukuin lapsena).
Nuorimmat on olleet omat vastasyntyneet lapset.
17-66
Ja vastaavasti olen itse ollut 15-58.
Olin joku 40v. kun nuorin seksikumppani oli joku 20v. ja vanhin 50v.
N.49
Hassu kysymys, 15v seksikumppani oli 17v ja nyt 36 v olen ollut sängyssä 46 vuotiaan kanssa. Olen -84 syntynyt ja seksikummpaneiden ikähaarukka on 1994-1973
Vanhin syntynyt -83 ja nuorin -01, eli yhdeksän vuotta suuntaan ja toiseen.
Isot ikäerot ei oo oikein mun juttu, ja pidän just -83-01 syntyneitä itseni kanssa samaa ikäluokkaa olevina.
Yli 10 vuotta ikäeroa alkaa olemaan jo eri meininki, ei samaa ikäluokkaa.
N28
Kun olin 19-vuotias, olin 16-vuotiaan kanssa. Vanhin on nykyinen, 48-vuotias, joka on ollut mieheni jo kauan.
Koko elämän aikana nuorin 17 ja vanhin 42. Mutta suurimmat ikäerot ovat olleet 16 vuotta nuorempi ja 1 vuotta vanhempi.
joo - täähän on suhteellista, mutta itse kun olin 20v silloinen tyttöystävä taisi olla 16, ja vanhin, no taisi olle 16 vuotta minua vanhempi ( silloin hän taisi olla 40v)
ja jos pelkkiä numeroita niin vanhin nainen taisi olla silloin 56 ja minä silloin 49
Kuten aloittajallakin, 47 ja 17. Itse tuolloin 40 ja 17.
Alaraja tuskin tulee muuttumaan mutta toivoakseni yläraja nousee itseni ja puoliskon vanhentuessa.
Olen nainut Jehovan todistajien vanhimman kanssa ja lestojen nuorimman kanssa.
Nuorinmat olleet 16v ja vanhin 52v.
Ikäeroa vanhempaan 10v ja nuorempaan suuntaan yli 20v.
Mulla 2 fb:tä, toinen 25 ja toinen 52
No tämähän on hankala, jos kaikkia petikumppaneitani katsotaan syntymävuoden perusteella niin vaimoni on nuorin. Hän on kuitenkin myös vanhin, jos puhutaan itse tapahtumahetkestä, hän on nyt 46. Teinivuosien tyttöystävä oli silloin 15, hän on vaimoani vuosikymmenen vanhempi.
16 ja 50.