Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiseni ei vastaa viesteihini, miten toimia?

Vierailija
23.02.2021 |

Mitään riitaa meillä ei ole, mutta minulle on alkanut tulla tunne, että hän ei halua olla kanssani syystä tai toisesta tekemisissä, koska ei vastaa viesteihini. Silloinkin kun vielä jaksoi vastata, vastaamiseen kesti aikaa eikä hän ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä. En ymmärrä mistä se johtuu, koska näemme harvoin ja laittelen viestejä max 1-2 kertaa vuodessa ihan hyvää hyvyyttäni jossa kyselen kuulumisia ym. Eikä meillä ole tosiaan ollut mitään riitaa. Joskus on ehkä tuntunut, että hän koulutetumpana ja paremmin pärjäävänä katsoo minua alaspäin. Mistään unohduksesta tuskin on kyse, koska olen laittanut myös toisen viestin varmentaakseni että ensimmäinen meni perille (eikä vastaa kumpaankaan). Onko aika antaa periksi ja jättää yhteydenpito? Harmittaa sikäli, koska sukuni on jo käynyt pieneksi ja olisi kiva pitää edes yhteen yhteyttä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte tilanteessani?

ap

Vierailija
2/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda viestit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla.

Minä räjähdin jossain vaiheessa, ja sain vain alentuvaa sössötystä ja kehotuksia mennä lääkäriin yms. Olkoot. En enää ajattele heitä perheenäni edes.

Vierailija
4/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään.

Vierailija
5/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakoon paskan, poistan sen Facebook-kavereista ja poistan puhelinnumeron myös. Tämä oli osaltani tässä. En jaksa enää tuollaista käytöstä, olkoon. 

ap

Vierailija
6/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin yksipuolisen yhteydenpidon.

Vierailija
7/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene käymään.

Miksi hän ei tule koskaan käymään, vaikka on auto ja pääsisi helpommin? Ehei. Minun pitää mennä aina sinne ja jos menen, koko ajan on olo että on varuillaan kanssani ja ei ole yhtään tervetullut olo. Tästä syystä en ole käynyt hänen luonaan 2 vuoteen, eikä ole perään kyselty. En ole juoppo tai mielenterveysongelmainen enkä ole koskaan tehnyt hänelle mitään pahaa. Paha mieli tulee kun ajattelee. Niin vähän arvoa minulla on, että edes peruskohteliaisuuksiin ei jakseta vastata.

ap

Vierailija
8/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ollut usea tuontyyppinen kaveri tai sukulainen. Muualla on ihmisiä jotka voivat olla useammin yhteydessä. 

Vierailija
9/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakoon paskan, poistan sen Facebook-kavereista ja poistan puhelinnumeron myös. Tämä oli osaltani tässä. En jaksa enää tuollaista käytöstä, olkoon. 

ap

🤣🤣🤣

Vierailija
10/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene käymään.

Miksi hän ei tule koskaan käymään, vaikka on auto ja pääsisi helpommin? Ehei. Minun pitää mennä aina sinne ja jos menen, koko ajan on olo että on varuillaan kanssani ja ei ole yhtään tervetullut olo. Tästä syystä en ole käynyt hänen luonaan 2 vuoteen, eikä ole perään kyselty. En ole juoppo tai mielenterveysongelmainen enkä ole koskaan tehnyt hänelle mitään pahaa. Paha mieli tulee kun ajattelee. Niin vähän arvoa minulla on, että edes peruskohteliaisuuksiin ei jakseta vastata.

ap

Hanki oma perhe, ja omia ystäviä. Sukulaisesi on huonokäytöksinen.

Vierailija
11/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viestittely. Mulla on sukulainen joka laittaa mulle viestin esim. Hyvää syntymäpäivää. Vastaan kiitos. Hän laittaa taas viestin ja mä vastaan. Ja näin jatkuu kunnes kyllästyn ja en jaksa enää vastata.

Rasittavaa.

Vierailija
12/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osa ihmisistä on joko huonokäytöksisiä, tai muuten vaan vajaita. Säilytä myönteisyytesi...

Ei meilläkään sukulaisia kiinnosta paskan vertaakaan mitä me tehdään. Remontoimme omakotitaloa. Se maksaa, on tosi tosi raskasta, ja vaatii ihan hemmetisti voimia. Meillä on pieniä lapsia, ja tarvitsisimme perheeltä tukea. Edes ajatuksen voimalla.

Meillä on raavaita veljiä perheineen. Ja kukaan ei edes kysy, ei edes viestillä että miten remontti etenee? Miten talon rakennus sujuu, tai että miten jaksatte? Eivät tarjoa paria tuntia lapsenhoitoapua, eivätkä edes käy tontilla.

Minun mielestäni tämäkin on ihan hemmetin epänormaalia, huonokäytöksistä ja en ymmärrä yhtään... Yksi selitys voi olla että eivät ole itse mitään koskaan itse remontoineet... Kukin tyylillään.

Meillä kasvatetaan omista lapsista lämpimiä, välittäviä ihmisiä, tosimiehiä ja naisia jotka reippaasti menevät kaverinsa, sukulaisensa, sisaruksensa avuksi...!!!

Joten Ap, et ole tosiaankaan yksin. Minä en voi muuttaa toisten käytöstä. Minä voin mennä itse eteenpäin, ja auttaa muita. Kyllä samaten kuin sinä usein ihmettelen että miten on niin hemmetin vaikea kysyä vaikka että esim että miten remontti sujuu, miten te jaksatte. Me aina kysytään silti kohteliaasti heidän lomistaan, lapsistaan, ja muusta.

Vierailija
13/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia ihmisiä nämä viestien kerjääjät.

Vierailija
14/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap soita äläkä viestittele. Voihan olla ettei hänellä edes ole sama puhelinnumero enää. Ja tuo joka valitti ettei veljet kysele miten remontti etenee ja tarjoa apua niin ei kai monikaan tuollaista kysele. Avaa itse suusi ja kysy apua jos tarvitset ja kerro jos on raskasta.

Vierailija
15/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on liikkeellä.

Eräskin kysyi että eikö sulla ole whatsappia olen laittanut sulle viestejä? Nyt kun on ollut vuosia wa, tämä ei ole kertaakaan laittanut ekana mulle wa-viestiä.

Onko vika itsessä vai muissa jos ei viesteihin vastata. Unohtavatko heti lukemansa viestin. Itseäni vaivaa suunnattomasti jos ei toinen kuittaa mitään.

Eräskin väitti ettei ole saanut viestiäni, mitä on mahdotonta uskoa kun oikea numerokin oli.

En enää aloita viestittelyä kenellekään.

Vierailija
16/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tosiaan halua olla kanssasi tekemisissä henkilökohtaisesti. Se ei ole sama asia kuin että vihaa.

Tai ehkä hänellä on elämässään jotain vaikeaa.

Minulla on ollut enemmänkin tuttavia, jotka ovat halunneet pitää yhteyttä paljon enemmän ja tiiviimmin kuin mitä minulla on ollut toiveissa. Juuri niin, että kun ei ole päivässä laatinut vastausta mitäkuuluu-viestiin, tulee jo tiedustelu että tuliko perille/oletko suuttunut/mitä muuta.

Miten sen nätisti sanoo, että olet tällä hetkellä elämässäni prioriteetti numero 250, ja en ehdi edes top-10:n asioita hoitaa niin hyvin kuin haluaisin?

Vierailija
17/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ollut usea tuontyyppinen kaveri tai sukulainen. Muualla on ihmisiä jotka voivat olla useammin yhteydessä. 

Missä on tämä muualla?

Vierailija
18/18 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten kaukainen sukulainen? En minäkään pidä setiin/täteihin tai serkkuihin juuri yhteyttä. Lähinnä tulee nähtyä juhlissa tai muissa kokoontumisissa noin kerran vuodessa tai harvemmin. Jos ette ole läheisiä, niin kahdenkeskinen viestittely voi tuntua ehkä toisesta osapuolesta hassulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän