Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti hyvä deodorantti?

Vierailija
23.02.2021 |

Suosituksia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kierre kaupan deodoranteista jossa kainaloni jatkuvasti ärtyivät.

Siirryin apteekin Triple dry deodoranttiin ja se on ollut paras!!

Vierailija
22/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy, apteekki myy, sopii herkälle iholle ja on silti tehokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mineraalikivi deodorantti ylivoimaisesti paras, ainakin mulle.

Tämä muuten allergisoi todella monia! Itselleni näytti aluksi sopivan, mutta sitten tuli järjetön punoitus ja turvotus kainaloihin ja oli monta päivää eikä kärsinyt edes koskea. Meni varmaan kuukauden verran ennen kuin uskalsin laittaa mitään deodoranttia tämän jälkeen. Siihen asti tykkäsin sekä ideasta, että toimivuudesta.

En ole kuullut, että allergisoisi. Pikaisesti googlettamalla en myöskään löytänyt. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, enkä tunne ketään jolla olisi ollut.

En tiedä allergisoivuudesta, mutta omat kainalot ainakin ärtyivät tuosta ja vastaavaa olen kuullut muilta. Eikä pahemmin edes ehkäissyt hien hajua. Hukkaan meni sekin tuote.

Vierailija
24/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitchum, kestaa 48 tuntia.

Hyvä mut haisee kamalalle. Sitäpaitsi ei tarvi 48h,! Eiks ihmiset pese joka pv?

Vierailija
25/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Triple Drylle. Jos nyt viilataan pilkkua niin se on antiperspirantti eikä deodorantti, mutta niin ovat monet muutkin ketjussa mainitut.

Vierailija
26/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Biorythm toimii minulla. Biothermin Deo Purea kehutaan kovasti. Itse en ole raaskinut sitä ostaa.

Vierailija
27/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barnängen

-mot fläckar

Maksaa 1 €/ pullo Tokmannilla.

Hinnan ja myyntipaikan ei pidä kauhistuttaa, koska tuo on ihan loistava tuote: herkk..pers.. äitini ei tiennyt, mistä ja millä hinnalla ostin hänelle kokeeksi pullon.

-On paras dödö ikinä!

Karisi hienohelman höpinät, kun kerroin.

Ja kuten sanottu, ei tule mustaan tai valkoiseen fläkkejä.

Vierailija
28/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löwengripin Count on me, toimii loistavasti runsaasti hikoilevallekin, pitää myös epämiellyttävät hajut poissa

Vierailija
29/33 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä deodoranttia lainkaan, mutta mieheni on viime vuosina kokeillut luonnondeodorantteja ja välillä suostunut koekaniiniksi tekemälleni DIY-dödölle. Monta vuotta tuli ostettua Speickin stickiä, mutta valitettavasti Suomesta ei saa heidän miehille suunnattua versiota. Nyt löytyi kuitenkin toimiva deodorantti, jota myytiin ihan Prismassa: Ben & Anna ja tuoksuna sitruunaruoho.

Vierailija
30/33 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju johtuu suurimmalta osin siitä mitä syö. Mä olen ollut vesipaastolla 1-3 viikkoa, eikä hiki haise ollenkaan silloin. Nyt olen parhaillaan paaston jälkeen ruokavaliolla, joka koostuu naudanlihasta, maksasta, kananmunasta, voista ja hapanmaitotuotteita, eikä hiki haise yhtään.

Vierailija
31/33 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt menneet deodorantit ja antiperspirantit ihan sekaisin. Antiperspirantti sisältää alumiinia, joka estää hikoilua tukkimalla hikirauhaset. Deodorantti tappaa bakteereja ja peittää hienhajua, eikä sisällä alumiinia.

Vierailija
32/33 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy on hyvä, se mintunvihreä. Miellyttävä tuoksu eikä polta kainaloita niin kuin Absolut Torr. Triple Dry on omalla kohdallani melko tehoton.

Vierailija
33/33 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut vahva hikoilu: märät kainalot ja hiki haisee. Olen testannyt runsaasti erilaisia dödöjä niin apteekeista kuin marketeista ja uskon viimein löytäneeni ne parhaat. Marketista Bi-es -tuotemerkin suihkutettavat dödöt (mikä vaan niistä. Useimmat ovat vahvoja tuoksultaan, joten toimivat "hajuvetenä". Lempparini ovat Blossom Cotton ja Roses.) Ja tämän kanssa apteekista Acon 3in1 -dödö.

Kuitenkin nyt aikani käytettyä kyseisiä Bi-es:in dödöjä olen huomannut, että hyvin pärjään myös ilman Acon dödöä. On vain tullut tavaksi laittaa Acoa illalla ja Bi-esiä aamulla. Aco maksaa 9e ja Bi-es ehkä 4e.

Olen myös testannut Tripledryn dödöt... eivät ole mielestäni yhtä hyviä...

T: 15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi