Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti hyvä deodorantti?

Vierailija
23.02.2021 |

Suosituksia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin Mineral Ultra Dry 48h roll on, se liila/viherkorkkinen on ainoita jotka itselleni sopivat. Pitää hienhajun pois, kainalot kuivana ja ei allergisoi.

Vierailija
2/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnierin Mineral Ultra Dry 48h roll on, se liila/viherkorkkinen on ainoita jotka itselleni sopivat. Pitää hienhajun pois, kainalot kuivana ja ei allergisoi.

Kiitos! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalikivi deodorantti ylivoimaisesti paras, ainakin mulle.

Vierailija
4/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten allergisoi todella monia! Itselleni näytti aluksi sopivan, mutta sitten tuli järjetön punoitus ja turvotus kainaloihin ja oli monta päivää eikä kärsinyt edes koskea. Meni varmaan kuukauden verran ennen kuin uskalsin laittaa mitään deodoranttia tämän jälkeen. Siihen asti tykkäsin sekä ideasta, että toimivuudesta.

Vierailija
5/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

the Ohm Collection, jauhemainen, pitää hyvin

Vierailija
6/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

We love the planet.

Vierailija
7/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotherm

Vierailija
8/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutt torr. Tuon parempaa ei ole.

Vierailija
9/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Pure & sensitive roll-on.

Vierailija
10/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi

Laimennettu omenaviinietikka

sitruunamehu

Vierailija
11/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tykännyt nivean dry comfort stickistä, toimii hyvin ja tuoksuu ihan miellyttävälle mut ei liian voimakkaalle.

Vierailija
12/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bats on tehokkain ja hajuton.

Vierailija
13/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten allergisoi todella monia! Itselleni näytti aluksi sopivan, mutta sitten tuli järjetön punoitus ja turvotus kainaloihin ja oli monta päivää eikä kärsinyt edes koskea. Meni varmaan kuukauden verran ennen kuin uskalsin laittaa mitään deodoranttia tämän jälkeen. Siihen asti tykkäsin sekä ideasta, että toimivuudesta.

En ole kuullut, että allergisoisi. Pikaisesti googlettamalla en myöskään löytänyt. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, enkä tunne ketään jolla olisi ollut.

Vierailija
14/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii noista mikä vaan, mutta ääni minultakin. Valitsen aina sellaisen, joka lupaa, että ei tule valkoisia eikä keltaisia jälkiä.

Vierailija
15/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien roll on taitaa olla paras. Ja talkkia rintojen alle ja poimujen väliin, ettei iho tulehdu.

Vierailija
16/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutt torr. Tuon parempaa ei ole.

Tämä. Alumiini ja alkoholi on ne ainesosat, jotka toimivat ja Absolut torrissa ei muuta olekaan

Vierailija
17/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitchum, kestaa 48 tuntia.

Vierailija
18/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut, että allergisoisi. Pikaisesti googlettamalla en myöskään löytänyt. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, enkä tunne ketään jolla olisi ollut.

Minä tunnen useamman. Mutta siis siihen asti se toimi hyvin. Googlaamalla löysin kun laitoin hakusanaksi crystal deodorant allergy.

Vierailija
19/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove soft talc powder stick muutti elämäni. Ei tarvitse odotella kuivamista, pitää superhyvin jopa 2 päivää. Voin suositella lämpimästi!

Vierailija
20/33 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Cien roll on taitaa olla paras. Ja talkkia rintojen alle ja poimujen väliin, ettei iho tulehdu.

Talkkia? Jollekin Hengenvaarallisesti lihava -sarjan esiintyjälle ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi