Oikeasti hyvä deodorantti?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Garnierin Mineral Ultra Dry 48h roll on, se liila/viherkorkkinen on ainoita jotka itselleni sopivat. Pitää hienhajun pois, kainalot kuivana ja ei allergisoi.
Kiitos!
Mineraalikivi deodorantti ylivoimaisesti paras, ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä muuten allergisoi todella monia! Itselleni näytti aluksi sopivan, mutta sitten tuli järjetön punoitus ja turvotus kainaloihin ja oli monta päivää eikä kärsinyt edes koskea. Meni varmaan kuukauden verran ennen kuin uskalsin laittaa mitään deodoranttia tämän jälkeen. Siihen asti tykkäsin sekä ideasta, että toimivuudesta.
the Ohm Collection, jauhemainen, pitää hyvin
Absolutt torr. Tuon parempaa ei ole.
Käsidesi
Laimennettu omenaviinietikka
sitruunamehu
oon tykännyt nivean dry comfort stickistä, toimii hyvin ja tuoksuu ihan miellyttävälle mut ei liian voimakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä muuten allergisoi todella monia! Itselleni näytti aluksi sopivan, mutta sitten tuli järjetön punoitus ja turvotus kainaloihin ja oli monta päivää eikä kärsinyt edes koskea. Meni varmaan kuukauden verran ennen kuin uskalsin laittaa mitään deodoranttia tämän jälkeen. Siihen asti tykkäsin sekä ideasta, että toimivuudesta.
En ole kuullut, että allergisoisi. Pikaisesti googlettamalla en myöskään löytänyt. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, enkä tunne ketään jolla olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Garnierin Mineral Ultra Dry 48h roll on, se liila/viherkorkkinen on ainoita jotka itselleni sopivat. Pitää hienhajun pois, kainalot kuivana ja ei allergisoi.
Mulla toimii noista mikä vaan, mutta ääni minultakin. Valitsen aina sellaisen, joka lupaa, että ei tule valkoisia eikä keltaisia jälkiä.
Lidlin Cien roll on taitaa olla paras. Ja talkkia rintojen alle ja poimujen väliin, ettei iho tulehdu.
Vierailija kirjoitti:
Absolutt torr. Tuon parempaa ei ole.
Tämä. Alumiini ja alkoholi on ne ainesosat, jotka toimivat ja Absolut torrissa ei muuta olekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, että allergisoisi. Pikaisesti googlettamalla en myöskään löytänyt. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, enkä tunne ketään jolla olisi ollut.
Minä tunnen useamman. Mutta siis siihen asti se toimi hyvin. Googlaamalla löysin kun laitoin hakusanaksi crystal deodorant allergy.
Dove soft talc powder stick muutti elämäni. Ei tarvitse odotella kuivamista, pitää superhyvin jopa 2 päivää. Voin suositella lämpimästi!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Cien roll on taitaa olla paras. Ja talkkia rintojen alle ja poimujen väliin, ettei iho tulehdu.
Talkkia? Jollekin Hengenvaarallisesti lihava -sarjan esiintyjälle ehkä.