Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä halpa hajuvesi, onko sellaisia?

Vierailija
12.03.2024 |

Kokeilin Normalissa jotain 2e:n naisten eu de parfumia ja ihan hyvältä tuoksui? Voiko niin halpa hajuvesi oikeasti tuoksua hyvältä vai enkö oikeasti haista mitään? 😂

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu roll-on jossa on öljy ja joku mieto hyvä tuoksu. Ja hinta voi olla edullisempi kuin kalliissa alkoholihajuvesissä. Niitä voi myös laimentaa itse. Säilyvyys vaan pitää varmistaa kuumalla säällä. Eikä tule välttämättä päänsärkyjä. Eri asia jos haluaa käyttää jotain virallisia merkkituoksuja, joiden tuoksu on varma ja kantava. Mutta ei sovi astmaatikoille tai migreenikoille.

Vierailija
2/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu roll-on jossa on öljy ja joku mieto hyvä tuoksu. Ja hinta voi olla edullisempi kuin kalliissa alkoholihajuvesissä. Niitä voi myös laimentaa itse. Säilyvyys vaan pitää varmistaa kuumalla säällä. Eikä tule välttämättä päänsärkyjä. Eri asia jos haluaa käyttää jotain virallisia merkkituoksuja, joiden tuoksu on varma ja kantava. Mutta ei sovi astmaatikoille tai migreenikoille.

Mikä on luomu roll on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu vaan ei kestä noissa Normalin tuotteissa.

Vierailija
5/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu vaan ei kestä noissa Normalin tuotteissa.

Tässä kesti suihkunkin! Oli bi es -sarjan tuoksu. Luinkin nyt jostain että on ilmeisesti ihan suht laadukaskin ainakin hintaansa nähden! Nuo tuoksut on halpoja sen takia, ettei ole käytetty paljon rahaa markkinointiin. Mutta nimenomaan kehuttiin et on kestävä halvasta hinnasta huolimatta. Eli nenäni haistaa ihan hyvin vielä! Yleensä halpishajuvedet mitä olen haistellut ovat olleet imeliä ja kamalia suoraan sanottuna osa. Mutta kai ne nykyään osaa tehdä niitäkin paremmin!

Vierailija
6/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-es

Tässä Euroopan myydyin edullinen tuoksumerkki!

Näitä kannattaa totisesti kokeilla.

Tuoksujen rakenne on samanlainen kuin kalliimmissa prestige-tuoksuissa; ensi- sydän- ja pohjatuoksut.

Pysyvyys iholla on aivan erinomainen ja raaka-aineet ovat laadukkaita.

Uskomattoman edullinen hinta kohtaa upean laadun. Näitä ei kannata ohittaa, vaan kokeilla ennakkoluulottomasti, sillä tulet yllättymään positiivisesti!

Vierailija
7/17 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli eräs mainosteksti ja tämä ei ole maksettu mainos!

Vierailija
8/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka keskikalja

Vierailija
10/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-es

Tuoksujen rakenne on samanlainen kuin kalliimmissa prestige-tuoksuissa; ensi- sydän- ja pohjatuoksut.

Uskomattoman edullinen hinta kohtaa upean laadun. Näitä ei kannata ohittaa, vaan kokeilla ennakkoluulottomasti, sillä tulet yllättymään positiivisesti!

Ja mistähän löydän tälläisen?

Vierailija
12/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-es

Ja mistähän löydän tälläisen?

Sieltä Normalista. 

Vierailija
13/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikille palvelus ja ole ilman.

Vierailija
14/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Normalista muistaakseni 9 eurolla parfyymin joka haisee ihan yli 100 euron Chanelin hajuvedeltä! Voimakas tuoksu ja pysyy pitkään. En vaan nyt muista nimeä.

Vierailija
15/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut parfyymeja tavartalosta ja muusta vastaavasta kaupasta alle vitosella. "Bi-es Sin" ja "La Rive in" ovat halpoja ja tuoksultaan hyviä, makeahkoja tuoksuja.

Vierailija
16/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo La Rive oli toinen jota monet kehuivat kun luin arvosteluja! Kyllä olen huomannut että kosmetiikassakin esim Essencen monet tuotteet ovat ihan hyviä ja ainakin minulle kelpaavat, vaikka yleisesti ottaen olen melko tarkka laadusta esim vaatteissa. Mutta sen tiedän että aina halpa ei ole = huono ja kallis = hyvä. 

Vierailija
17/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee