Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää naista ajamasta miesten pyörällä?

Vierailija
23.02.2021 |

Miksi naisille on omat pyörät huonommalla rungolla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos satula on  oikealla korkeudella niin ei siinä paljoa tartte ojentaa että voi ottaa tukea varpailla maasta.

Eli ei tartte heitellä jalkoja tangon yli mihinkään .

Tahtoo vaan monella naisella olla ihan liian korkeella penkki.

Monella miehellä liian matalalla. Oikein pahaa tekee katsoa, kun monet miehet polkevat tyyliin polvet suussa eikä jalka taivu tarpeeksi suoraksi istuillaan polkiessa. Se on polville todella vahingollista.

Spinningtunneilla on opetettu tangon oikea korkeus niin, ettei vahingoita polvia ja saa maksimaalisen hyödyn polkiessa. Jalka ei saa ojentua täysin suoraksi, vaan pitää jäädä pieni koukku. Ja silloin satula on suhteellisen korkealla.

Satulan perkele. Minun moka.

Vierailija
62/65 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavuus. Esim.liikennevaloihin on paljon mukavampi ja ennen kaikkea helpompi pysähtyä, kun ei tarvitse kammeta toisella jalalla sen rungon yli laittaakseen toisen jalan maahan.

En ymmärrä miksi miehet edes haluavat ajaa niin epäkäytännöllisellä rungolla.

Ps. Pyöräilen paljon. Käytössäni on "naisten" mallin hybridi, jolla tekee helposti 20km lenkkejä.

ööh. No kaadut toisen jalan varaan,toisen pidät polkimella.

Ei tartte sen kummempaa, sitteku lähdet niin vähä potkaset vaa ja toisella koivella polkaset.

Ei siinä tartte  ojennella  tangon yli mitään. Nuinhan kaikki tekee jotka vähänki harrastavat fillaria.

No minä olen niin persjalkanen, ettei onnistu noin. Toki, jos jään varpaiden varaan niin sitten. Naisten pyörällä onnistuu helposti juuri kuvailemallasi tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tykästyneempiä siihen keskitankoon. 

Vierailija
64/65 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex myi lapsen pyörää. Oli kai se vähän miettinyt kun aikuinen mies tulee ostamaan teinitytön pyörää. No, tyypin entinen oli varastettu eikä ollut iso mies muutenkaan, oli kai miettinyt että paremmassa turvassa on tuommoinen sykkeli, kun sillä kapakkaan polkee. Luulen että hyvä on kännissä muutenkin.

Vierailija
65/65 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähä fillaria kallelleen ja jalka maahan, takapuoli  pysyy penkissä.

Ei se ole akrobatiaa.

Miks ihmeessä pitäs saada molemmat jalat maahan jos pysähtyy risteyksessä? mutta jos niin,niin sitte vaan  penkiltä pois ja jalat maahan, ei edelleenkään tartte spagaatteja tehdä tai voltteja.

Oikeesti,jokaisen vähän ajavan kannattas tarkistaa satulan korkeus.

Joka ikinen päivä näkee kymmeniä naisia joilla satula aivan liian korkealla.

Nii, meillä täällä on puolet vuodesta liukasta. Ja jos kaupassa käyt kerta pariin viikkoon, niin heitäpä pyörä kallelleen kuorman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi