Seksiä niin, ettei nainen koske kädellä penikseen?
Tekeekö joku sitä niin, vai kuuluuko peniksen hyväily aina asiaan?
Kommentit (23)
En minun seksuaalinen vaimoni aikoinaan seksiä yrittäessämme siihen koskenutkaan.
Monesti pidän kiinni vaimon käsistä suurimman osan lämmittelystä ja nuollessa ja kun vako on tarpeeksi kostea ja omassa erektiossakaan vielä vikaa, niin lähes itsestään se lopulta sujahtaa sisään.
Enpä kyllä muista milloin viimeksi olisi rouva koskenut penikseen. Ja varmaan silloin kun viimeksi koski, pyysin koskemaan. Ei oma-aloitteisesti koskettele mitään osaa minussa. Saattaa olla vuosia kun viimeksi koski. Kaikki koskettelu tapahtuu minun toimesta hänelle.
Tykkään kyllä koskea, mutta en itseasiassa ole koskenut vielä uuden miehen penikseen. Ollaan pantu ehkä 5 kertaa. Housujen päältä kyllä hyväillyt. Homma on vaan aina varsin kiihkeää ja mies minun kimpussa. En edes ylettäisi koskemaan useinkaan, meillä on iso kokoero. Hyväilen kyllä miestä muuten, kun hän tykkää kosketuksesta. Ja täytyy seuraavan kerran koittaa saada se munakin käteen. Nähdään ehkä kerran viikossa tällä hetkellä.
Lohdullista kuulla, että täällä on toinenkin, jonka rouva ei suostu koskettelemaan penistä.
Karmeen kuuloisia vaimoja, vaihteeksi noinkinpäin. Mutta miksi ette kerro vaimoillenne että olisi kivaa saada jotain stimulaatiota...Itse olen jatkuvasti kalun ja pallien kimpussa. Kertokaa ihmeessä miehet siipoillenne mitä se merkitsee teille!
oon joskus- varmaan 10 vuotta sitten saanut vaimolta suihkussa suihinoton niin että koko toimituksen aikana penikseen ei koskettu käsin. Ja homma oli sellainen nollasta sataan setti. Ensin kasvatus suuhun ja lopuksi laukeaminen.. ah, niin taivaallista
Eipä täälläkään pahemmin koske. ☹️ Ikinä ei ole käsillä hyväillyt tai runkannut loppuun asti. Esileikin aikana voi pikaisest kokeilla, että onko kovana ja jos ei, niin käsi pois ja joku tuhahdus.
Täällä sama, ei hyväile penistäni. Jos sitä pyytää saattaa vain kahden sormen välissä tehdä muutaman runkkausliikkeen ja siinä se. Varoo koskemasta terskaan tai palleihin. Pesty on ja karvoitus siistitty ettei siitä ole ainakaan kiinni. Ei vaan pysty vaikka olen kertonut pitäisin pallien hyväilystä jne. Että ne hyväilyt jää haaveeksi tässä elämässä. m50
Täällä on porukalla kyllä aika masentavia vaimoja, toiset ei ota koskaan suuhun ja toiset ei edes koske kaluun. Eikö tuo olisi kannattanut selvittää jo seurusteluaikana.
Oma vaimo ottanut alusta lähtien suihin kun hänet siihen totutin. Ottaa seksiä harrastettaessa aina suihin ja ottaa loppuun asti muutenkin pyydetyäessä tai muuten vaan. Monesti kokeilee kaluni herkkyyttä nukkumaan mennessä ja arvio milloinka taas naidaan. Muutenkin pitänyt kalustani huolta koko iän, eikä unohtanut vaalia sitä lastenkaan ollessa pieniä tai synnytysten jälkeen. Silloinkin oltiin jopa 3 vkoa naimatta.
M62
Vierailija kirjoitti:
Täällä on porukalla kyllä aika masentavia vaimoja, toiset ei ota koskaan suuhun ja toiset ei edes koske kaluun. Eikö tuo olisi kannattanut selvittää jo seurusteluaikana.
Oma vaimo ottanut alusta lähtien suihin kun hänet siihen totutin. Ottaa seksiä harrastettaessa aina suihin ja ottaa loppuun asti muutenkin pyydetyäessä tai muuten vaan. Monesti kokeilee kaluni herkkyyttä nukkumaan mennessä ja arvio milloinka taas naidaan. Muutenkin pitänyt kalustani huolta koko iän, eikä unohtanut vaalia sitä lastenkaan ollessa pieniä tai synnytysten jälkeen. Silloinkin oltiin jopa 3 vkoa naimatta.
M62
Jopa 3 viikkoa? Kyllä ei 3kk voinut kuvitellakaan vaikka haluja olisi ollut.
Mutta on ihana koskea ja pitää kädessä miehen taikasauvaa ja kumppaneita ja tuntea miten ne elävät.
Siis mitä ihmettä? En oo ikinä ajatellut että seksiä vois olla jos ei hyväile toista, miten sitä sitte tehdään, pannaan vain menemään? ... Aina oon kosketellut, samoin hän minua. Ja vaikkei olis edes niin haluttanutkaan niin silti... Se kuuluu seksiin ja esileikkiin. No, aina oppii jotain uutta. N39
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? En oo ikinä ajatellut että seksiä vois olla jos ei hyväile toista, miten sitä sitte tehdään, pannaan vain menemään? ... Aina oon kosketellut, samoin hän minua. Ja vaikkei olis edes niin haluttanutkaan niin silti... Se kuuluu seksiin ja esileikkiin. No, aina oppii jotain uutta. N39
Naiseni makaa selällään ja nauttii saamastaan suuseksistä. Ei koe tarpeelliseksi koskea tai hyväillä, koska penikseni on kivikova heti. Klitoris orgasmin jälkeen pyytää heti sisälleen. Seksi on hyvin yksi puolista eikä jaksa vaivautua hyväilemään koska miehen tarvitsee vain panna. Ei se niin oikeasti mene mutta en halua painostaa tai ohjata mihinkään koska silloin pitää minua tyytymättömänä. Olen valinnut helpoimman panemisen tien. Ei tule ikäviä kommentteja eikä syytöksiä kun tyydytän naiseni niinkuin hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
M62
Kyllä meillä seksi oli hyvää viimeisen lapsen syntymään asti. Siihen asti oli suuseksiä, anaalia ja koskettelua, ynnä muuta. Sen jälkeen on ollut lähes poikkeuksetta, joko minun toimesta suoritettua suuseksiä ja muuta, sitten vain nopea pano. Ja kyllä olen kertonut monet kerrat mitä haluaisin ja mistä tykkään. Ei vaan toista ilmeisesti kiinnosta toisen halut ja tarpeet. Vain hänen toiveiden mukaista seksiä harrastetaan.
Ehkä olen tehtäväni täyttänyt ja hän toivoisi, että seksihaluni lakkaisivat tai lähtisin kulkemaan. Asiasta ei voi keskustella ilman vuosisadan riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni makaa selällään ja nauttii saamastaan suuseksistä. Ei koe tarpeelliseksi koskea tai hyväillä, koska penikseni on kivikova heti. Klitoris orgasmin jälkeen pyytää heti sisälleen. Seksi on hyvin yksi puolista eikä jaksa vaivautua hyväilemään koska miehen tarvitsee vain panna. Ei se niin oikeasti mene mutta en halua painostaa tai ohjata mihinkään koska silloin pitää minua tyytymättömänä. Olen valinnut helpoimman panemisen tien. Ei tule ikäviä kommentteja eikä syytöksiä kun tyydytän naiseni niinkuin hän haluaa.
Tämä. Ja varmaan rouva kuvittelee, että meillä seksi on molempia tyydyttävää. Antaahan hän kuitenkin suunnilleen keskivertomäärän seksiä vuodessa, kyllähän sen pitää riittää.
Kyllä minulle seksi on yleensä aivan muuta kuin se pelkkä yhdyntä. Aika laimealta tuntuu pelkästään tökkiä lahnana makaavaa naista.
Kyllä minä ainakin MYÖS yhdynnässä liikun itsekkin, työntelen vastaan ja lypsän kalua. Tai ratsastan kuten nyt aamulla. Ukko huusi kuin hinaaja mun korvaan kun sai, ensin annoin kunnon suuhoitoa, ja nuolin myös kassit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myönnän olleeni ensimmäisessä pidemmässä suhteessa miehen kanssa samanlainen ja luulin vain, että mulla on haluttomuutta, en oikeastaan ikinä halunnut miestäni ja en koskaan kostunut seksiä harrastettaessa. Sitten erosin ja tajusin, että pidänkin naisista ja sen jälkeen ei ole haluttomuutta enää koskaan ollut ja en lähestulkoon saa käsiä pidettyä erossa puolisosta 😅 En nyt sano, että tämä olisi läheskään kaikilla syynä, mutta tuon tähän vain tällaisen näkökannan. Ja siis itse olin asian tajutessani jo yli parikymppinen, että eivät kaikki ihmiset heti teininä tunnista omaa suuntautumistaan.
Minä taas en tajunnut ollenkaan, ettei vika ollut minussa, vaan miehessä. Olin pitkään isokullisen panomiehen kanssa, joka oli kovakourainen jyystäjä. Uskotteli minulle, että minussa on vikaa kun en siitä saanut mitään..
Sitten kotenkin sain sen antamaan jonkunlaisen klitorisorgasmin, jonka teki ihan väärin ja oli vääränlainen (nykyiseen mieheeni verrattuna, joka saa minut räjähtämään ilotulitukseen ihan aina.)
En koskaan ollut märkä, en tietystikkään, kun opin ettei ole kivaa ja lähinnä on puuduttavaa jyystöä. En koskaan saanut suuseksiä myöskään.
Kun Lopulta vaihdoin miestä nykyiseen, joka jo kummenet vuodet ollut, kysyi isokaluinen mustasukkainen pahoinpitelijä minulta, että " mahtaa olla iso kulli tällä uudella"...siinä hiukan ajatusta miten asiat voivat mennä ja olla.
Nykyinen joka siis ollut jo iät ja päivät, antaa mitä tahdon ja samoin minä hänelle. En ihanampaa miestä olis voinut saadakkaan. Karikoista huolimatta, molemmin puolinkin.
No en voisi olla koskematta,suutelematta hyväilemättä. On se niin ihana kapistus!