Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Keikkaliput The 69 Eyesin keikalle.
Ralph Laurenin bootsit ja leningin. Leningin Morris . Sellpy.se
Vierailija kirjoitti:
Ostin lämpömittarin jääkaappiin. Toinen osa laitetaan jääkaappiin ja ulkopuolinen osa kertoo jääkaapin sisälämpötilan, siltä kohdin missä mittari on. Jääkaapin oma mittari ei enää toimi. .
Valitettavasti laite toimi vain hyvin lyhyen aikaa. Pattereiden vaihdot eivät auttaneet. Harmittaa todella. Ei niinkään raha, vaan se, etten pysty seuraamaan helposti vanhan jääkaapin lämpötilaa. Ovi fuskaa ja olen tiivistänyt sitä itse ylt ympäriinsä. Ovi on muutenkin linksallaan. Ostaisin kyllä uuden jääkaapin vanhan korkean AEG Santo jääkaapin tilalle, mutta vastaavaa ei enää valmisteta, missään muussakaan mallissa. Sisälämpötilan seuraaminen on minulle erittäin tärkeää. Lämpötilalla on suuri merkitys ruoka-aineiden säilyvyyteen.
Ohis, mut voisikohan tuon jääkaapin huollattaa jossakin?
Aiheeseen: Kasvien taimia ja siemeniä.
Polkimet pyörään ja uudet pyöräilykengät. (lukkopoljin)
Liput Rollareiden keikalle tälle kesälle ja koska eivät ole tulossa Suomeen niin pitää mennä sitten sivistyksen pariin Eurooppaan. Bändi alkaa ehkä heittäämään viimeiset live keikat.
Trenssitakin Miss Windy Shopista.
Tällainen, mutta mustana: https://www.misswindyshop.com/collections/takit/products/korrina-red-sw…
Meinasi pää hajota lopullisesti, kun yritin löytää omaan kroppaan istuvaa syys/kevät takkia kivijalkakaupoista. Joo ei. Kaikki sellaisia hemmetin suoria säkkejä, ei istu meitsille. Kaipasin sellaista mekkomaista takkia ja täältä löytyi.
Dermosililtä jalkavoidetta, suihkugeeliä, vartalovoidetta (kesän kausituoksussa).
PS5 pelikonsolin bluray-asemalla.
Lipun samana iltana olleelle keikalle, jotta näin vanhana tulisin jaksaneeksi lähteä. Jaksoin ja kyllä kannatti.
No nyt on kyllä paha, ostoksesta aikaa yli puoli vuotta. Viimeisin joko käsipainot tai Marimekon huivi ja kassi.
Verkkokaupasta ostin "suomalaisen" Intersportin kävely/lenkkikengät jotka palautin liian pieninä,vaihdoin nroa isompaan ja liian pienet edelleen,MADE IN CHINA..."LightInTheBox" tilannut lenkkipuseroa ym ja ikinä ei sopivia,L-kokoa ja ainoa mikä on L:ää on hihat,joskus nekin joutuu käärimään.Tässä firmassa tapa että kun palautat joudut läh.Euroopan keskukseen ja maksamaan itse postimaksun,sitten kun ne saapuvat sinne alkaa pikkuhiljaa rahan palautus...Liian vaikeaa jne.En osta enää kiinalaista krääsää,kerran LITB-firma läh.4kpl T-paidan tilauksen jossa halusin L-kokoa niin liekö asiakaspalautteeni vaikuttanut koska valitin liian pienistä vaatteista niin nämä "kostivat" ja lähettivät 4kpl XL5-kokoisia T-paitoja,pituus oli minulle kuin olisi hametta pitänyt ja hihan suut kyynärtaipeessä.Muistikortti kännykkään ollut ok-ostos paitojen sivussa.Vaatteita/kenkiä ei postimyynnistä kannata ostaa,sama Levi's farkuissa Zalando,liian pieniä...
Sininen kolmihaaranainen harava päinen muumi dildo. Hyvin kätevä nautintoon ja perskarvojen kampaamiseen.
Just tilasin/maksoin Steam Deck pelikoneen.
Ostin lämpömittarin jääkaappiin. Toinen osa laitetaan jääkaappiin ja ulkopuolinen osa kertoo jääkaapin sisälämpötilan, siltä kohdin missä mittari on. Jääkaapin oma mittari ei enää toimi. .
Valitettavasti laite toimi vain hyvin lyhyen aikaa. Pattereiden vaihdot eivät auttaneet. Harmittaa todella. Ei niinkään raha, vaan se, etten pysty seuraamaan helposti vanhan jääkaapin lämpötilaa. Ovi fuskaa ja olen tiivistänyt sitä itse ylt ympäriinsä. Ovi on muutenkin linksallaan. Ostaisin kyllä uuden jääkaapin vanhan korkean AEG Santo jääkaapin tilalle, mutta vastaavaa ei enää valmisteta, missään muussakaan mallissa. Sisälämpötilan seuraaminen on minulle erittäin tärkeää. Lämpötilalla on suuri merkitys ruoka-aineiden säilyvyyteen.