Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 40+ naisia, jotka tykkäävät syödä ateriat kotona lattialla istuen?

Vierailija
23.02.2021 |

Olenko ainoa outo? :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ainakin liian lämmintä asunnossasi jos tarkenet jatkuvasti könytä lattialla.

Vierailija
22/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon sujuvasti kaljaa vaikka päälläni seisoen.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun lattialla jalat ristissä ja siitä taivutan ylävartalon alas ja nojaan kyynärvarsiini. Se on hyvä asento syödä.

Vierailija
24/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina sängyssä tai lattialla. En omista ruokapöytää tai tuoleja tai edes sohvaa joten siinä ne vaihtoehdot. Olen tyytyväinen näin enkä aiokaan ostaa noita huonekaluja. N37

Vierailija
25/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ainakin liian lämmintä asunnossasi jos tarkenet jatkuvasti könytä lattialla.

Lattia on hyvin viileä, mutta minulla on hyvä peitto, jonka levitän alle. Syön yleensä jalat ristissä alas kumartuen. Välillä heitän jalat sivuun jne.

Kiinnostavia vastauksia. Olisi kiva kuulla lisää :) Ja kiva kuulla etten ole ainoa!

Ap

Vierailija
26/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole ruokapöytää. Joskus oli, mutta se keräsi vain tavaraa. Sohvalla syödään.

Vierailija
27/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voipi laittaa auton istuimen sekä oven sen viereen olkkariin ja kuvitella istuvansa autossa siinä makkaraperunoita mössötellessään

😁

Vierailija
28/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää syömisasennoista ja -paikoista :)

Ap

Oletko jotenkin vähän vajaa?

Aikuinen tuskin ainakaan olet, niin hölmöt jutut sulla on.

Sinulle muistuttaisin, että meitä ihmisiä on niin erilaisia. Yritän itse pitää mieleni avoimena ja pyrin tekemään asioita siten, että olen iloinen ja onnellinen.

Ap

Vierailija
29/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei ikä riitä vielä otsikkoon, mutta 34 vuotta ja lattialla syön ison osan aterioistani.

Vierailija
30/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko varmasti ihminen, voin ostaa sinulle koiranruokakulhon.

Vierailija
31/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, oletko varmasti ihminen, voin ostaa sinulle koiranruokakulhon.

Olen liian kiltti kun vastaan tähän, mutta joo, ihan kauniita, ihmisten, astioita katan lattialle 😊 Koiralle varmasti tekisin myös mahdollisimman miellyttävän ja hyvä ruokapaikan. Minulla ei ole koiraa.

Ap

Vierailija
32/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvän ruokapaikan

Ap

Vierailija
33/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy ikään tai sukupuoleen?

Vierailija
34/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap et ole ainoa, tykkään istua lattialla kun syön (silloin kun olen yksin kotona). Tosin  mulla on sellainen iso tyyny jolla istun, en pelkällä kovalla lattialla. 

Vierailija
35/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen saa syödä missä lystää, etenkin lapseton kun ei tarvi näyttää kenellekkään esimerkkiä.

Me syödään olkkarin sohvalla koska huvittaa, on ruokapöytäkin mutta melko turha.

Vierailija
36/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy ikään tai sukupuoleen?

Tosiaan, ei liity mienkään.

Itse vain halusin kuulla onko juuri minunlaisia muita naisia :) Mielelläni luen muidenkin näkemyksiä.

Ap

Vierailija
37/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo outo, vaan ihana! :D Iha oikeesti, lattialla? :D Itelläni ei oo ruokapöytää, vaan syön mekanismituolis tarjottimen kaa. Vois kokeilla syödä lattialla, ku lattial tulee istuttuu tyyliin aina ku pelaan Pleikkarilla. Tää piristi kummasti! :)

Vierailija
38/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aina yksin kotona ollessa sohvalla, läppäri sylissä. Vähän huono tapa, mutta ketäpä tämä haittaisi...

Kannettavan tietokoneen voi laittaa ruokapyödälle niin että ne ruokailuastiat ovat tietokoneen edessä ja samalla voi myös käyttää hiirtä. Tai vaihtoehtoisesti syö ja katsoo samalla televisiota ruokapyödän ääressä istuessa. Olisi hankala syödä jotain lämmintä ateriaa veitselle ja haarukkalla sohvalla istuen ja yrittää vielä samalla räplätä tietokonetta.

Vierailija
39/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei ikä riitä vielä otsikkoon, mutta 34 vuotta ja lattialla syön ison osan aterioistani.

Putoaako sinulta paljonkin ruokaa lattialle?

Vierailija
40/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heiii, mä syön! Paljon mukavampaa niin että istuu rennosti lattialla kuin pöydän ääressä. 😁

Juuri näin! Opin tähän nuorena enkä osaa päästää irti... :D

Toki osaan myös hyvät pöytätavat ja syön ihan "normaalisti" ravintolassa tai tapaamisissa :D

Ap

Minä valitettavasti juon teetä läppärillä ja se ei ole hyvä idea kun lukee tämmöisiä. Mielikuva aapeestä änkemästä lattialle syömään kun tuli väistämättä mieleen. 

Juuri männäviikolla kylvetin älylaattani maitokahvissa. Hiljenipä hetkeksi, mutta nyt se mokoma pulputtaa taas.