Muita 40+ naisia, jotka tykkäävät syödä ateriat kotona lattialla istuen?
Kommentit (51)
Juon sujuvasti kaljaa vaikka päälläni seisoen.
M50
Mä istun lattialla jalat ristissä ja siitä taivutan ylävartalon alas ja nojaan kyynärvarsiini. Se on hyvä asento syödä.
Syön aina sängyssä tai lattialla. En omista ruokapöytää tai tuoleja tai edes sohvaa joten siinä ne vaihtoehdot. Olen tyytyväinen näin enkä aiokaan ostaa noita huonekaluja. N37
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ainakin liian lämmintä asunnossasi jos tarkenet jatkuvasti könytä lattialla.
Lattia on hyvin viileä, mutta minulla on hyvä peitto, jonka levitän alle. Syön yleensä jalat ristissä alas kumartuen. Välillä heitän jalat sivuun jne.
Kiinnostavia vastauksia. Olisi kiva kuulla lisää :) Ja kiva kuulla etten ole ainoa!
Ap
Meilläkään ei ole ruokapöytää. Joskus oli, mutta se keräsi vain tavaraa. Sohvalla syödään.
tai voipi laittaa auton istuimen sekä oven sen viereen olkkariin ja kuvitella istuvansa autossa siinä makkaraperunoita mössötellessään
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää syömisasennoista ja -paikoista :)
Ap
Oletko jotenkin vähän vajaa?
Aikuinen tuskin ainakaan olet, niin hölmöt jutut sulla on.
Sinulle muistuttaisin, että meitä ihmisiä on niin erilaisia. Yritän itse pitää mieleni avoimena ja pyrin tekemään asioita siten, että olen iloinen ja onnellinen.
Ap
Ihan ei ikä riitä vielä otsikkoon, mutta 34 vuotta ja lattialla syön ison osan aterioistani.
AP, oletko varmasti ihminen, voin ostaa sinulle koiranruokakulhon.
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko varmasti ihminen, voin ostaa sinulle koiranruokakulhon.
Olen liian kiltti kun vastaan tähän, mutta joo, ihan kauniita, ihmisten, astioita katan lattialle 😊 Koiralle varmasti tekisin myös mahdollisimman miellyttävän ja hyvä ruokapaikan. Minulla ei ole koiraa.
Ap
Miten tämä liittyy ikään tai sukupuoleen?
Hei ap et ole ainoa, tykkään istua lattialla kun syön (silloin kun olen yksin kotona). Tosin mulla on sellainen iso tyyny jolla istun, en pelkällä kovalla lattialla.
Aikuinen saa syödä missä lystää, etenkin lapseton kun ei tarvi näyttää kenellekkään esimerkkiä.
Me syödään olkkarin sohvalla koska huvittaa, on ruokapöytäkin mutta melko turha.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy ikään tai sukupuoleen?
Tosiaan, ei liity mienkään.
Itse vain halusin kuulla onko juuri minunlaisia muita naisia :) Mielelläni luen muidenkin näkemyksiä.
Ap
Et oo outo, vaan ihana! :D Iha oikeesti, lattialla? :D Itelläni ei oo ruokapöytää, vaan syön mekanismituolis tarjottimen kaa. Vois kokeilla syödä lattialla, ku lattial tulee istuttuu tyyliin aina ku pelaan Pleikkarilla. Tää piristi kummasti! :)
Vierailija kirjoitti:
Syön aina yksin kotona ollessa sohvalla, läppäri sylissä. Vähän huono tapa, mutta ketäpä tämä haittaisi...
Kannettavan tietokoneen voi laittaa ruokapyödälle niin että ne ruokailuastiat ovat tietokoneen edessä ja samalla voi myös käyttää hiirtä. Tai vaihtoehtoisesti syö ja katsoo samalla televisiota ruokapyödän ääressä istuessa. Olisi hankala syödä jotain lämmintä ateriaa veitselle ja haarukkalla sohvalla istuen ja yrittää vielä samalla räplätä tietokonetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ei ikä riitä vielä otsikkoon, mutta 34 vuotta ja lattialla syön ison osan aterioistani.
Putoaako sinulta paljonkin ruokaa lattialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heiii, mä syön! Paljon mukavampaa niin että istuu rennosti lattialla kuin pöydän ääressä. 😁
Juuri näin! Opin tähän nuorena enkä osaa päästää irti... :D
Toki osaan myös hyvät pöytätavat ja syön ihan "normaalisti" ravintolassa tai tapaamisissa :DAp
Minä valitettavasti juon teetä läppärillä ja se ei ole hyvä idea kun lukee tämmöisiä. Mielikuva aapeestä änkemästä lattialle syömään kun tuli väistämättä mieleen.
Juuri männäviikolla kylvetin älylaattani maitokahvissa. Hiljenipä hetkeksi, mutta nyt se mokoma pulputtaa taas.
Sulla on ainakin liian lämmintä asunnossasi jos tarkenet jatkuvasti könytä lattialla.