Muita 40+ naisia, jotka tykkäävät syödä ateriat kotona lattialla istuen?
Kommentit (51)
Risti-istunnassa sohvapöydän edessä monesti syön.
Mä syön aina ammeessa. Laitan vaahtokylvyn ja mulla on semmonen taso siinä minkä päälle voi laskea lautasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön aina yksin kotona ollessa sohvalla, läppäri sylissä. Vähän huono tapa, mutta ketäpä tämä haittaisi...
Kannettavan tietokoneen voi laittaa ruokapyödälle niin että ne ruokailuastiat ovat tietokoneen edessä ja samalla voi myös käyttää hiirtä. Tai vaihtoehtoisesti syö ja katsoo samalla televisiota ruokapyödän ääressä istuessa. Olisi hankala syödä jotain lämmintä ateriaa veitselle ja haarukkalla sohvalla istuen ja yrittää vielä samalla räplätä tietokonetta.
Jostain mystisestä syystä mulla on alkanut ruokavalio kallistua siihen suuntaan, että syötävät on korkeassa kulhossa ja ne voi kauhoa naamaan lusikalla tai suorastaan juoda. Läppäriruokavalio. En siis ole sama sohvasyöppö kuin kommentoimasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aina ammeessa. Laitan vaahtokylvyn ja mulla on semmonen taso siinä minkä päälle voi laskea lautasen.
Tämä on kiinnostavaa. Olen kuullut/lukenut, että jotkut syövät esimerkiksi suihkussa. Ja nyt täytyy myöntää, että nämä eivät ole oma juttuni. Voitko kertoa lisää?
Itselläni amme ja/tai suihku on aina ollut samassa pienessä kylpyhuoneessa missä on vessanpönttö...
Ap
Meillä on outo tapa, että syödään aina kaikki ateriat ruokapöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki muu on liian sotkuista, epähygieenistä ja epämukavaa. Ostin just kauniin pöytäliinankin iloksemme.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koko perhe syö ateriat yhdessä lattialla?
Ap
Minä syön taas aina seisten. Tosin nukun kyllä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koko perhe syö ateriat yhdessä lattialla?
Ap
Ei syö, koska on tapana syödä ruokapöydän ääressä, ja sen on kaikille itsestään selvää. Meillä on ollut sama ruokapöytä kohta kaksikymmentä vuotta, ja sen ääressä on vietetty lukemattomat hyvät ja mieliinpainuvat hetket kotiväen ja ystävien kanssa.
Lattialta ei syödä tai sen päällä ei syödä. Lattia on koirien paikka ja minä en ole koira.
Syön yleensä pöydän ääressä tai sohvalla, mutta tykkään istua mieluummin lattialla esim telkkaria katsellessa. Venyttelen usein siinä samalla. Joskus ole kattanut meille japanilaisen aterian/piknikin lattialle. Se on kivaa vaihtelua. Hyvä ap, että uskallat tehdä kuten haluat, etkä kuuntele ankeuttajia.