Saatko nostettua jalan suoraksi eteesi?
90 asteen kulmaan lonkkaan nähden. Mun jalat nousee suunnilleen polven korkeudelle vaivatta :( Olen alle 40-vuotias ja näköjään ihan raihnainen.
Kommentit (35)
En saa ja olen sinua huomattavasti nuorempi.
Saan miltei, noin puoliväliin reittä nostettua. Siis niin että selkä pysyy suht suorana, vähän kallistuu taaksepäin.
Olen 39, ja muuten kyllä jo raihnainen.
Seisoalleen en, mutta istualtaan kyllä.
N48
Ja sitten kun tätä kokeilee niin pitää istua kunnolla selkä suorassa! Jos yhtään löhöää tuolissa niin tottakai jokainen saa tuon tehtyä.
Hyvin nousee! Eteenpäin nostoja ei tule tehtyä, mutta hyvin usein esim. treenaan "vaakaa" ja pumppaan pakaroilla ja takareidellä jalkoja taaksepäin 90 asteen kulmassa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun tätä kokeilee niin pitää istua kunnolla selkä suorassa! Jos yhtään löhöää tuolissa niin tottakai jokainen saa tuon tehtyä.
Seisaallaan tarkoitus tehdä. Suunnilleen sama lopputulos on myös selinmakuulla tehtynä.
Tein online-kotijumppaa, jossa ohjaaja kepeästi heilautti jalan kerrallaan ylös ja kosketti jalkaterää vastakkaisella kädellä. Kiitin luojaani, että mulla ei ollut kamera päällä.
Ap
Ei nouse ei. Maskia ja korvatulppia laittaessakin noustava jakkaralle seisomaan että ylettyy. Kyllä on tullut köntys iän myötä
Saan, mutta lonkka meinaa krampata, jos sitä pitää pitää siinä suorana edessä :D Saan potkaistua jalan pään yli mutta en pidettyä siellä. Oon 29.
Ei voi olla totta! Ettekö oikeasti saa, nuoret ihmiset? Ei mikään ongelma, en edes osannut kuvitella että joku ei saa, ja olen sentään 63v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisaallaan tarkoitus tehdä. Suunnilleen sama lopputulos on myös selinmakuulla tehtynä.
Seisaaltaan? Ei muuten onnistu enää ihan jokaiselta.
Ei mitään ongelmaa, ja siitä vielä niskan taakse T:m41
Saan, kuuluu kotitreeniini "potkia" hidastetusti eteen, taakse ja sivuille yhdellä jalalla seisten ilman tukea. Sanovat että tasapainoa ja lihasvoimaa & -hallintaa kannattaa ylläpitää ennen kuin on raihnainen vanhus.
Olen nelikymppinen. Vanha akka jo. Mutten raihnainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Ettekö oikeasti saa, nuoret ihmiset? Ei mikään ongelma, en edes osannut kuvitella että joku ei saa, ja olen sentään 63v.
Kyllä itsellä herkesi nousemasta jo reilu 10 vuotta nuorempana. Toimin pienen ikäni herrojen elättäjänä, revin pers nahasta herroille osinkoja. Ei sitä kestä mursun nahkainen persekkään ehjänä
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nousee! Eteenpäin nostoja ei tule tehtyä, mutta hyvin usein esim. treenaan "vaakaa" ja pumppaan pakaroilla ja takareidellä jalkoja taaksepäin 90 asteen kulmassa.
N47
En kyllä ole nähnyt noin notkeaa tyyppiä joka lonkasta saisi TAAKSEPÄIN 90 asteen kulmaan jalat. Epäilen vahvasti tätä.
Saan kyllä rauhallisesti nostamalla tuohon vaakatasoon, ja heilauttamalla paljon ylemmäksikin, ehkä n. 135 asteen kulmaan. Ikää 47, nykyään peruskuntoinen lievästi ylipainoinen, nuorempana harrastanut kyllä liikuntaa enemmän. Enpä tiennyt, että tämä on joku erityistaito.
Saan. Pääsen syväkyykkyynkin vaivatta, olen aina ollut notkea.
N57
Kuinka moni teistä yli kolmekymppisistä pääsee spagaatin?
En pysty kun putoon aina persiilleni jos nostan jalat ilmaan