Ei tää oo enää elämää
Kommentit (43)
Ai, ei mun elämä vaan oo mitenkään muuttunut yhtään, samat lomat, harrastukset, työ ja muu.
Hah! Suomalaiset ylpistelevät esivanhempiensa jääräpäisyydellä, sisulla ja talvisodalla, mutta enää ei tarvita kuin yksi vähän isompi vastoinkäyminen niin ulina alkaa.
Joo.sota ja nälänhätäkin olisi helponpaa. Eikun...
Korona siellä täällä tuolla.
Korona sinne tänne tuonne.
Korona sitä tätä tuota.
En enää jaksa välittää juuri mistään, pelkään että masennun.
Olet vain takertunut entisiin iloihisi. Päästä irti ja huomaa, että maailmassa ja Suomessa on edelleen satoja iloja, joista voi nauttia :)
Mun elämä ei oo millään dramaattisella tavalla muuttunut. Varsinkaan arki, se pyörii samassa rytmissä.
Kaupassa käydään maski naamalla ja ravintolasta haetaan mukaan. Ajanvietot suunnitellaan ulos.
Ainut minkä koen hankaloittavana tekijänä on maskin käyttö töissä, koska lukeminen, laulaminen, jumpat tms. on hankalampia maskin läpi vedettyinä.
Nykyihminen on todellakin heikompaa ainesta. Ryhdistäydy, ap.
Ei niin, koska matkustelu on aina ilo ja harrastus. Lomatkin menee hukkaan, kuten nyt.
Sota-aikana oli sentään selvä tehtävä ja päämäärä mihin pyrkiä, eikä sohvalle jääminen ollut vaihtoehto.
Alan olla jo suorastaan apaattinen. Ei kiinnosta enää mikään.
Ostin Oculus quest 2 virtuaalilasit (ei tarvitse tehokasta tietokonetta, lasit vaan päähän) ja elämä on ihaaaanaaa :)
Massat kärsii, ja niin teidän kuuluukin, karsitaan heikot pois.
No täysin terve nuori ihminen voi jotenkin selvitä mut jos on ollut jo vaikeeta niin en ihmettele jos nyt on vielä vaikeempaa.
Mistä nyt kukakin sitten elämässään nauttii. Vasta oli pastalla gallup, jonka mukaan vastaajista 2/3 tunsi olevansa introverttejä. Lisäksi perheen kanssa kotona viihtyviä, maaseudulla asuvia, pakon edessä yksinäisiä, työttömiä, sairaita jne, joiden kotoilua tämä tilanne ei tietenkään ole juuri miksikään muuttanut.
Sitten ihmetellään, miten joku ekstrovertti, työnsä menettänyt sinkku viitsii valittaa, kun ei edes Venäjä pommita. Empatia on vissiin vaikea taiteenlaji.
17, empatiaa tyhmille massoille ?? muutenkin yhteiskunnan heikoin lenkki ootte, mun puolesta voitte delata koronaanm, ei haittaa.
Huoleton kirjoitti:
Mistä nyt kukakin sitten elämässään nauttii. Vasta oli pastalla gallup, jonka mukaan vastaajista 2/3 tunsi olevansa introverttejä. Lisäksi perheen kanssa kotona viihtyviä, maaseudulla asuvia, pakon edessä yksinäisiä, työttömiä, sairaita jne, joiden kotoilua tämä tilanne ei tietenkään ole juuri miksikään muuttanut.
Sitten ihmetellään, miten joku ekstrovertti, työnsä menettänyt sinkku viitsii valittaa, kun ei edes Venäjä pommita. Empatia on vissiin vaikea taiteenlaji.
En minä aikaan tunne mitään sääliä näitä ekstroja kohtaan, vaikea ymmärtää tuskan syvyyttä kun murheet ovat mitättömät. Työt meni, niin meiltä muiltakin, rahaa ei tule no ei tuu muillakaan, olen yksin, aina voi etäyhteydelläkin moikata kaveria. Ei auta marista sängynpohjalla vaan itse voi vaikuttaa omaan elämään myöskin näiden rajoitusten alla.
Huoleton kirjoitti:
Niin, tuntuu olevan joillekin vaikea käsittää, että vaikka itsellä menisikin ihan hyvin, niin jollain muulla voi oikeasti pää ja parisuhde hajoilla. Toisaalta jos on aikaa pyöriä päivät vauva-palstalla ilkeilemässä, niin ei taida kuitenkaan ihan niin hyvin mennä kuin mitä täällä kehuskellaan.
Komppaan.