¤¤Pieni nimipiilo!¤¤
Törmäsin hauskaan nimeen, ja olihan sitä tultava tänne kavereiden kanssa etsityttämään!
Eli haussa nimi, melko harvinainen, joka sopisi hyvin nykyajan slangisanaksi,(ja on varmaan ihan kaikille tuttu sana), vaikka suurin osa nimen haltijoista on noin 100 vuotta sitten rekisteröity.
(Ja, koska olen ollut niin pitkään palstoilta pois niin suokaa anteeksi jos sattuu että tätä on lähiaikoina visauteltu)
Lisävinkkelöä myöhemmin
Kommentit (44)
ei sitten ihan paukut mulla riittäneet...Blondin asteelle pääsin mutta a jäi heittämättä.
Kiitos Stellis kovasti paljon tästä hauskasta visasta, naureskelin itsekseni melkolailla tämän parissa tänään. Tämmöinen " aihe" visa on aina mukava piristys näiden vakio *nimessä -is- kirjaimet * -tyyppisten yksitoikkoisten keskellä.
Näissä mielikuvitus lentää ja löytyy mitä ihmeellisimpiä nimiä.
Mites on Stella, perkaatko itse vai annetaanko kunnia Simmikselle ;o) ?
:: peris(vaan ei blondi)
Ehdin vielä mukaan ja osuin oikeaan. Kokeilin melkein järjestyksessä, joskin suurimman osan -lla, -ssa, -lle päätteillä.
Hauska visa tosiaan! Kiva nähdä sua taas Stellis, näin tositoimissakin ;D
Löyty upeita ja villejäkin kampauksia, taidan valita kuitenkin suht klassisen työhaastatteluuni. =)
Mä nyt odottelen mitä Stellis perkaamisesta tuumaat (vanhoja löytyy myös, mutta kun tuo mies on lomalla, niin kone ei oo enää yksinoikeudela mun :P ), mutta voin aivan mainiosti tämän perata jos..
Joten otinpa oikeudekseni perata, kun Stelliskään ei mitään asiasta virkannut. Muutama mukava tarttuikin verkkoihin ::
Endis 15n - perenna 08.08. 10:17
Futi 1m - perenna 08.08. 13:37
Lainer 1m - perenna 08.08. 09:41
Leier 1m - perenna 08.08. 09:42
Sidra 1n (2003) - Gil 08.08. 10:54
Smart 2m - perenna 08.08. 13:18
Tope 1m (2005) - perenna 08.08. 13:54
Vego 1m - perenna 08.08. 09:16
Nyt voit Simmis keskittyä niihin omiin visoihisi :)
:: peris
vanha *kröhöm* konkarihan se taas sieltä repäisi, siis Blondinan.
Kun en tiedä oletko blondina vai brunettena, saat katsella tästä itselles uutta frisööriä palkinnoksi!
http://www.parturi-kampaamomix.fi/kuvia.aspx
Ja anteeksi kun palasin vasta nyt, olipa nuo kuopuksen 2 ja puolivuotissynttärit tossa. Ai miten niin tikusta asiaa-juhlat...
Kiitosta vaan hienoille esityksille ja melkeinhän peredrina sen jo keksikin!