Onko luuhun painetulla munan mitalla väliä?
Netissä sanotaan että "oikeaoppinen" tapa mitata munan pituus on painaa mitta munan päältä häpyluuhun. Tällä tapaa sain mitaksi 13.5cm ja "normaalisti" mitattuna 10cm. Ympärysmittaa löytyy 11.5cm juuresta ja kapenee siten että terskassa on vaan noin 9cm. Onko toi 13.5cm siis pannessa hyödyllinen vai pitäiskö vaan sanoo et mulla on 10cm ja onko tosta paksuudesta mihinkään?
Kommentit (25)
Käytä kieltä, suuta ja sormia esileikin aikana. Ja muista, että alle 20 minuutin esileikki ei ole esileikki lainkaan.
N22
Käytä kieltä, suuta ja sormia esileikin aikana. Ja muista, että alle 20 minuutin esileikki ei ole esileikki lainkaan.
N22
Siinä se päivä kuluu mittaillessa rattoisasti.
Koska mitataan munan pituutta, niin oikea tapa on painaa se viivotin kiinni häpyluuhun. Munan koolle ei kukaan voi mitään, mutta miten paljon sitä haluaa haudata läskeihin on oma valinta. Kuten yllä sanottiin, jos asia on sulle tärkeä, niin 2-3 senttiä saisit lisää laihduttamalla.
Ja se unohtui sanoa, että sun ei koskaan tarvitse kenellekään sanoa minkä mittainen sun vehje on. Pikkupoikien juttuja tuollaiset sentteihin tuijottamiset. Voi olla että tulee vastaan nainen, joka haluaa isoa. Sille et voi mitään, mutta todennäköisempää on että kelpaat sellaisena kuin olet, kunhan otat sängyssä naisen huomioon ja olet muuten ns. hyvää materiaalia (siisteys, käytöstavat jne).
En kyllä minäkään ymmärrä tuota "oikeaoppista" mittaustapaa. Itselläkin tulee se lähes kaks senttiä lisää pituutta jos mitan painaa häpyluuhun asti. Ja ihan hoikassa kunnossa olen
Vierailija kirjoitti:
En kyllä minäkään ymmärrä tuota "oikeaoppista" mittaustapaa. Itselläkin tulee se lähes kaks senttiä lisää pituutta jos mitan painaa häpyluuhun asti. Ja ihan hoikassa kunnossa olen
Miten niin et ymmärrä? Jos mitataan penistä niin mitataan penistä, eikä muita kudoksia. Ja jos läski tai muu kudos painuu kasaan, niin tottakai se on painettava kasaan jos halutaan penistä mitata niin että mittaus on henkilöiden välillä toistettava. Eikä sitä mittaa ole tarkoitus runnoa, vaan painaa kevyesti.
Mulla on 10kg liikaa painoa ja se 2cm tulee lisää (15.5-17.5cm). Näin ollen tuntuu oudolta että hoikalla ihmisellä olisi 2cm varaa painaa mittaa "läskeihin".
Tällä palstalla ehkä sen vinkin voisi antaa, että jos on hoikassa kunnossa ja mitta tuntuu painuvan senttitolkulla, niin todennäköisesti se mitta on silloin peniksen väärällä puolella...
Vierailija kirjoitti:
Siksi se on oikeaoppinen, että se antaa paremmin vertailevissa olevan luvun. Häpyluu on kova, muu ympäristö on pehmeä, eli joustava, eli muuttuva. Sinä mittaat tavalla a, toinen tavalla b, saatte eri lukuja vaikka penis olisi tismalleen saman kokoinen.
On kyllä ihanan uusi ja tuore keskustelu aloitettu. Kiitos AP
Sun terska jää mun mielestä tosi pieneks, mutta ainaki uppoaa pyllyyn helposti jos muuten ei kelpaa. Kuuntele naistas ja opettele nuolemaan ja tyydyttämään muilla tavoilla. Parempi liian pieni kuin liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi se on oikeaoppinen, että se antaa paremmin vertailevissa olevan luvun. Häpyluu on kova, muu ympäristö on pehmeä, eli joustava, eli muuttuva. Sinä mittaat tavalla a, toinen tavalla b, saatte eri lukuja vaikka penis olisi tismalleen saman kokoinen.
Niin ja olisi se nyt aika kummallista, jos penis "kasvaisi" kun laihtuu :-)
Sillä mitalla ei ole mitään merkitystä ja ketään ei kiinnosta kikkelin koko, ellet nyt ole porkkelialalle menossa ja haastattelussa kysytään kokoa.
Ihan naurettavaa. Naiseen ei tee mitään vaikutusta jos sanot että sulla on 5-15cm kikkeli, vaan se että mitä aiot suulla, käsillä ja kikkelillä tehdä. Ja varsinkin se mihin ja miten aiot naista koskea.
Tyypillinen tapa saada liikaa mittaa munaan on mitata se pitkin munan pintaa, kun oikea tapa on suoralla viivottimella. Naiset ei arvosta munassa kuin sen pituutta eli pitää yltää pohjaan ja vähän enemmänkin ja pitää olla paksuutta niin, että tuntuma laitoihin on tiukka.
Nykynaiset ei edes rupea minkään pikkumunan kanssa säheltään. Jos on pieni muna, mukana pitää olla varalta iso dildo, ettei tunnelma pääse lässähtään. Nyt korona aikana on paljon tarpeessa olevia sinkkuja. Kannattaa rohkeasti soitella vaikka ovikelloja, jos omistaa kunnon varustuksen. Aina joku tärppää sieltä oveltakin.
Oon aina luullut että mulla on 18.5cm. luuhun asti painettuna tasan 20cm. Paksuutta on 5.5cm.
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin aika lihava, jos 2senttiä tulee lisää pituutta. .
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tapa saada liikaa mittaa munaan on mitata se pitkin munan pintaa, kun oikea tapa on suoralla viivottimella. Naiset ei arvosta munassa kuin sen pituutta eli pitää yltää pohjaan ja vähän enemmänkin ja pitää olla paksuutta niin, että tuntuma laitoihin on tiukka.
Nykynaiset ei edes rupea minkään pikkumunan kanssa säheltään. Jos on pieni muna, mukana pitää olla varalta iso dildo, ettei tunnelma pääse lässähtään. Nyt korona aikana on paljon tarpeessa olevia sinkkuja. Kannattaa rohkeasti soitella vaikka ovikelloja, jos omistaa kunnon varustuksen. Aina joku tärppää sieltä oveltakin.
Sitä ei kuulu mitata viivottimella, vaan mittanauhalla. Käyräkin on katsos ihan pituutta.
Tosin,paksuushan on se fyysisesti tärkeä asia. Jos vanha nokialainen ei katoa kalun alle,niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä totta. 17cm muuttui 19cm mittaiseksi näin mitattuna. :)
Häpyluuhun painettuna tulee oikea mitta mikä myös vertailtavissa, joten silla saadaan oikeat suhdeluvut tutkimuksissa penisten pituuksista. Mitä otetaan kangasrullamitalla kalun pintaa pitkin jotta saadaan oikea kalun pituus, eikä jäykällä mitälla mitata "linnuntietä" oikaisemalla. Jossain sanottu, että mitataan pisin kalun mitta. Sitä vähän miettinyt, että mitataanko pisin matka vaiko suoraan keskeltä. Jossain sanottu, että sivulle käyrä suosistetaan suoraksi. Oma on ainakin niin kova, ettei se suoristu kunnon seisokissa. Jos mittaa pisimmän linjan, eli ulkokaarteen tulee vajaa sentti mittaa enemmän kuin keskeltä mitaten. Muuten sillä ei ole mitään käytännön merkitystä, mutta sillä pääsen yli maagisen 20cm rajan. Näyttävyyttä se toki tuo.
Toisekseen ainakin oma vaimo ottaa päällä ollessaan joka ikisen sentin sisäänsä mitä saa painaessaan häpyluutaan voimalla omaani vasten. Ainoa asento missä saa kalun aivan kokonaan sisäänsä sattumatta.
Ihan on sulla toimiva ja hyvä kalu.