Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kestä yhtään ihmisten heikkoutta?

Vierailija
22.02.2021 |

Varsinkin pelkäävät ihmiset turhauttaa. Lapsille tämän sallin kyllä, mutta joku ampiaisille kirkuva ja huitova aikuinen.. en vaan kestä. Myös ihminen, joka tarvitsee kaikkeen jonkun läheisen tukea on käsittämätön. Puhumattakaan fyysisestä heikkoudesta.. En tiedä mitään niin naurettavaa lausetta kuin "on vahvuutta uskaltaa olla heikko" tjsp. Missähän kohtaa elämässä olen mennyt vikaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys.

Vierailija
22/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät ihmiset ovat kaikkein haavoittuvimmassa asemassa yhteiskunnassamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka "pärjäävät" yksin ovat usein uupuneita. Eivät kykene pyytämään apua.. typerää ylpeyttä.

Vierailija
24/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääminen on luonnollista. Miksi sitä piirrettä pitäisi vihata?

Kivikova tunteettoman oloinen ihminen on luonnoton.

Vierailija
25/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkääminen on luonnollista. Miksi sitä piirrettä pitäisi vihata?

Kivikova tunteettoman oloinen ihminen on luonnoton.

Koska mistään ei tulisi mitään, jos vaan jokainen hysteerisesti juoksentelisi karkuun milloin mitäkin.

Vierailija
26/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun jonkin verran. Ja olen sellainen, jonka on pitänyt tehdä "kaikki aina yksin" ja pärjätä itsekseen, opin myös piilottamaan heikkouden kun olin kiusattu ja yksinäinen. Varmaan siitä tulee sellainen vähän vihainen olo, kun muut sitten uskaltavat näyttää heikkouksiaan. Itse pitää koko ajan opetella siihen.

Vierailija
27/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että muuten terve ihminen, joka tarvii ja itse edellyttää jonkun Aina häntä auttavan tavallisissa arkielämän asioissa -joista periaatteess suoriutuu yksi henkilö- , on jäänyt lapsen asteelle, itsenäistymiskehitys on puutteellinen.

Vierailija
28/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua annettaville on naamakerroin. On hyvin mahdollista että sinua ei haluta auttaa vaikka joku päivä nöyrtyisitkin näyttämään heikkoutta.

Vierailija
29/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo enemmän sinusta, et halua itsellesi niitä ominaisuuksia tai kumppanillesi, ja olisi pelottavaa jos sinulla olisi niitä. Siinä on kyllä väärintulkintaa paljon toisten ihmisten kannalta. Esimerkiksi ampiainen on v*ttumainen eliö joka tulee kuin syyttäjä päälle, ahdistelee, itse kannustaisin ihmisiä kirkumaan tai ainakin juoksemaan. Kuka hullu sen pistoksen haluaa ottaa ehdoin tahdoin. Kirkuminen tarkoittaa Hälytyssireeniä, että SINÄ voit hoidella sen ampparin! On nuoria /muita ihmisiä jotka tarvitsevat vielä omaisen tukea, kokemuksen puutteen vuoksi tai sitten esimerkiksi joku vaativampi ongelmakohta kotona, lampunkupu esim. juttunut jota ei saa normaalisti irti ja jos sen irrottaisi itsekseen voisi sörkätä vähingossa ruuvimeisselillä lampun pistokkeeseen ja saada sähköiskun. Parempi kai kysyä kuin katua. Mikä ongelma on fyysisessä "heikkoudessa", sillä kriteerillä kaikki naiset olisivat heikkoja, koska aina joku mies on lihaksikkaampi. Naisen nivelrakenne on myös sormissa sirompi. Heikkouden pelkääminen tai näkeminen eri paikoissa, on oma taiteenlajinsa. Ihmisillä on eri elämäntilanteita, eivät halua olla riippuvaisia muista, mutta silloin rahasysteemin ja muun pitäisi olla erilainen.

Vierailija
30/30 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilisolut. Näet muissa sen mitä itsessäsi inhoat.

Tämä. Olet itse heikko, mutta yrität todistella itsellesi ettet ole vertailemalla muiden muka-heikkoihin ominaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän