Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pärjää haastatteluissa enkä saa sen takia vakituista paikkaa

Vierailija
22.02.2021 |

Olen ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita. Jännitän haastatteluita, joten en pääse jatkoon ryhmähaastatteluista. Olen ollut sijaisena 9 vuotta ja saan kehuja pomoilta, mutta en siltikään pärjää haastatteluissa. En ole tämän 9 vuoden aikana päässyt kertaakaan ryhmähaastattelusta läpi. Minulla on propralia ja masennuslääkkeet, mutta en ole muuttunut sellaiseksi kuin pomot vaativat. Itsetuntoni on laskenut olemattomiin ja käyn terapiassa. En uskalla hakea muualle töihin, koska en kelpaa minnekään. Ilmoitin pomolle lopettavani, mutta he anelivat minut takaisin. Tunnen olevani maailman huonoin ihminen. En oikein pärjää tässä elämässä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia nuo ryhmähaastattelut ovat? Kysytäänkö jokaiselta samat asiat vuorollaan, vai kysytäänkö yhteisesti, jolloin äänekkäimmät jyrää ja hiljaiset jää syrjään ja ilman puheenvuoroa? Vai onko nuo jotain keskustelupaneelin tyyppisiä, että on aihe, josta keskustellaan ja haastattelijat sivussa kuuntelee ja tekee havaintoja?

Vaikuttaa kyllä painajaiselta...

Erilaisia versioita. Jokaista voidaan pyytää vuorollaan kertomaan joku asia ja sitten heittää yhteisesti pohdittavaksi joku tehtävä. Jyräävä tyyppi ei välttämättä tule valituksi.

Vierailija
22/23 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä jossain pärjännyt, kun olet ollut siellä 9 v ja on pyydetty takaisin. Muutenhan sut olisi potkittu pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin töihin alunperin työharjoittelun jälkeen. Työpaikalta eräs työntekijä suositteli minua esimiehille, ja minuapyydettiin töihin.

Olen varmasti todella huono työntekijä, mutta saan jatkaa työntekijäpulan takia.

En ymmärrä, miten monta vuotta on vielä harjoiteltava, että kelpaan. Jatkuva epäonnistuminen on vienyt itsetunnon. Häpeän itseäni. Jään näkymättömäksi noissa haastatteluissa. Alani on melko pieni ja esimiehet tuntevat alaisensa. En siltikään pääse jatkoon. Minussa on jotain vikaa. En ikinä parane ujoudesta tai muutu puheliaaksi, joten ihan sama, vaikka kuolisin pois. En hae muita töitä, koska en pääse muuallekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä