Mitä pahaa sinusta voisi selkäsi takana puhua?
Jos joku puhuisi sinusta selkäsi takana, mitä veikkaisit sen olevan?
Esim. luonteenpiirteesi/elämänvalintasi/ärsyttävät tapasi?
Kommentit (54)
Se, kun huomaa 30 vuoden jälkeen, että ihmisten karttelu onkin johtunut kateellisten sonnanjauhamisesta!
Mutta etsin hyvät puolet siitäkin. Se on hyvän tie.
Kuitenkin tunnen olevani onnellinen.
Ja olenkin ja kevättä rinnassa.....
Laita hyvää kiertoon niin saat itsekkin hyvää. Tämä pätee myös juoruihin.
Eräs ystäväni on vahvistunut ja kaunistunut entisestään, ku on ollut kateellisten juorujen kohteena.
Vain valheita.
Niitähän tuollaiset juorut yleensä onkin. Juoruilijoilla on surullinen elämä.
Vaikka ja mitä, mutta eipä vois vähempää kiinnostaa vaikka puhuisivatkin pahaa minusta.
Varmaan siitä, että en kauaa kuuntele turhaa p#skaa vaan kypsyessäni sanon sitten niin suoraan kuin vain voi.
Ja kyllä, useimmiten näille joille loppupeleissä jo hermostun, ovat sellaisia joille olen jotain tiettyä asiaa joutunut selittämään vaikka ties kuin monet kerrat.
Kyllä mä sen tiedän, että vois rauhoittua ensin, mutta tiedättekö sen tunteen kun sulla alkaa samoista vatvomisista sauhu nouseamaan kirjaimellisesti ja et vain enää jaksa sitä kuunnella?
Tän takii kun on vain mahdollisuus, niin hankin isommasta kaupungista kämpän.
Tää on semmonen käpykylä, että jos joku hesalainen muuttaisi tänne niin vuoden parin jälkeen alkaa tulla ikävä takaisin Helsinkiin.
Ei Turussakaan tämmöistä ole.
T. "aurinkoisesta kaupungista"
Riippuu ihan siitä, et kuka puhuu pahaa. Boomereilla ei aiheet iha äkkii loppus. :D Mustasukkasuus mainittas iha varmana ja sit ehkä rahankäyttö.
Tietäispä vaan ihmiset miten katkeria niitten per ceet on siittä tavarasta mitä suusta tulee ulos...
💩💩💩💩
Kun olen niin hiljainen.
Tai kuinka olen 30v mies, jolla ei ole koskaan ole ollut tyttöystävää (tosiasiassa ei naiset kiinnosta).
Esimerkiksi:
"Milloinkahan se hullu joutuu taas mielisairaalaan?"
(olen ollut siellä neljä kertaa hoidossa)
Mutta en kyllä usko, että kukaan tuollaisia puhuu. Asiasta ei tiedä kukaan niin kusipäinen henkilö.
Luulen olevani erikoisempi kuin olen. Valitan aina samoista tylsistä asioista ja teen väkinäistä tekonaurua joka väliin. Käytän todella huonosti istuvia housuja enkä osaa pestä hiuksiani. Otsatukka ei sovi minulle. Minun pitäisi suhtautua elämään avoimemmin, itseeni myönteisemmin ja muihin ihmisiin luottavaisemmin. Olen toisinaan vaivaannuttava töksäyttelijä.
Minulla on lievä änkytys ja olen aika tylsä ihminen niiden kanssa keitä en tunne hyvin. Nuo ainakin.
Saa ihan kaikessa rauhassa halveksua😊
En osaa pitää suutani kiinni. Olen varmaan se Teams-kokouksien ärsyttävä pälättäjä joka mielistelee pomoa :S tajusin sen vähän aikaa sitten ja nyt tajuan olla hiljaa. :D
Minusta voitaisiin seläntakana puhua tähän tyyliin.
Se saakelin nysämunainen eunukki...
Ei siitä nyhveröstä ole mihinkään...
Vierailija kirjoitti:
Kun puhumme pahaa muista puhumme pahaa itsestämme. Tämän vuoksi minua ei hetkauta mitkään juorut.
Juorut kuolevat älykkään ihmisen korvissa.
Kyse ei olekaan siitä, hetkauttaako vaiko eikö, vaan tunnistatko itsessäsi mitään piirteitä tms. jotka saattavat toisia hiertää?
Vierailija kirjoitti:
Ei älykkäänä naisena ole koskaan kiinnostanut, siinähän puhuvat, jos ei muuta tekemistä ole.
Ketjun aloittaja ei kysynyt nyt sitä, että kiinnostaako (kannattaa lukea tehtävänanto ennen kuin älykkäänä naisena vastaat).
Ei älykkäänä naisena ole koskaan kiinnostanut, siinähän puhuvat, jos ei muuta tekemistä ole.