Mitä pahaa sinusta voisi selkäsi takana puhua?
Jos joku puhuisi sinusta selkäsi takana, mitä veikkaisit sen olevan?
Esim. luonteenpiirteesi/elämänvalintasi/ärsyttävät tapasi?
Kommentit (54)
Varmaan hankala luonteeni, äkkipikaisuuteni ja taipuvaisuuteni myöhästelyyn... Ehkä myös painoni, koska olen viime vuosina lihonut.
Onko sinulla itselläsi sitten syyttelevä yliminä kun tuollaisia aprikoit.
Tiedän että ex juoruaa mun mm pettäneen minkä ehdin sekä miesten että naisten kanssa. Tuntee paljon ihmisiä ja varmasti juorut kiertää tässä tuppukylässä, itsellä pieni piiri ja nysvään lähinnä kotona. (varmaan turha sanoa että oli itse väkivaltainen, pettäjä ja päihdeongelmainen).
Välillä tuntuu epäreilulta, mutta mulle riittää että mulle rakkaat ihmiset tietää totuuden ja tuntemattomien ja puolituttujen mielipiteillä ei ole väliä.
Luuletko että minä ajattelen pelkästään pahaa? Tänään heräsin ja oli pilvistä, aurinko tuli esille ja menin kävelylle, haluan vain hyvää.
Melkein ihan mitä vaan, eiköhän jotain löydy. Mutta onneksi ei ole koskaan muiden mielipiteet kiinnostaneet, mä teen asiat joka tapauksessa niin kuin tahdon ja katson itselleni ja muille parhaaksi. Ihmisiä on ihan turha yrittää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi sitten syyttelevä yliminä kun tuollaisia aprikoit.
Unohdit kysymysmerkin mutta hyvä "kysymys".
Ne jotka haluaa puhua muista pahaa, keksii syyn mistä tahansa. Syy on kuitenkin haukkujassa.
Tommonen perheenäiti ja silikonirinnat
Vierailija kirjoitti:
Tommonen perheenäiti ja silikonirinnat
Ei liity aiheeseen, mutta sun tissit on halvalla ja huonosti tehty, jos se näkyy.
Varmaan mun ohkanen tukka :( Ja se kun olen niin hiljainen enkä kovin sosiaalinen
Se, että laitoin lapseni 9kk ikäisenä päiväkotiin. Ja satun tietämään, että siitä puhutaan.
"Olis nyt laihduttanut kunnolla, kun kerran laihdutti", olen normaalipainoinen, mutta roikkuvien nahkojen vuoksi en näytä siltä ja kuullut tuon suuntaisia vihjailuja ihmisiltä jotka ei tiedä tilannettani, joten aika varmasti asiasta on myös kommentoitu suoraan selkäni takana.
Ihmisestä riippuen on varmaan myös juoruttu alhaisesta koulutuksesta, siitä että melkein "jäin vanhaksipiiaksi", asuinpaikastani yms. Kyllähän sitä aina aiheita löytyy, mutten jaksa moisia märehtiä.
Kun puhumme pahaa muista puhumme pahaa itsestämme. Tämän vuoksi minua ei hetkauta mitkään juorut.
Juorut kuolevat älykkään ihmisen korvissa.
Liian paljon asiaa listattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhumme pahaa muista puhumme pahaa itsestämme. Tämän vuoksi minua ei hetkauta mitkään juorut.
Juorut kuolevat älykkään ihmisen korvissa.
Tää oli huippuhyvin sanottu!
Tykkään myös sanonnasta, että kun osoitat jotakuta sormella, kolme sormea osoittaa itseäsi kohti. Eli tapaamme syyttää toisia niistä asioista, jotka kiellämme itsessämme tai jonka kanssa meillä itsellämme on issueita. Siksi ne osuvat silmäämme niin punaisena vaatteena muissa.
Siitä, että osan iloita muiden onnellisuudesta.
T. Mies 35.v
Mistä vaan. Eihän pahan puheen tarvitse olla totta.
Kaikki nuo minussa aiheuttavat pahanpuhumista.