Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kukaan saa kuolla koronaan?

Vierailija
22.02.2021 |

Ymmärtääkö vielä ihmiset että rajoitukset ovat tehohoitopaikkojen kuormituksen estämiseksi eikä sen että kukaan ei saisi kuolla koronaan. Influenssaankin saa kuolla satoja jopa tuhansia vuodessa eikä kukaan ole itkenyt.

Jos jatkatte rajoituksia ja maskeja senkin jälkeen kun riskiryhmät on rokotettu niin sitten voitte jatkaa lopun elämämme, koska siinä vaihessa korona ei enää kuormita sairaaloita joten rajoitteilla ei ole hyviä perusteita.

Jos olet nuori ja pelkäät itse koronavirusta niin suosittelen vilkaisemaan välillä tilastoja eikä paniikkiotsikoita. Jos joku on huuhaata ja valeuutista niin se että korona olisi kaikille vaarallinen. Tilastot ei valehtele, media kylläkin.

Kommentit (62)

61/62 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Just säädettiin laki mikä kieltää sen.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
62/62 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkinhan sitä pitää kuolla, toteaa sananlasku. En kuole koronaan, kun olen sen jo sairastanut. Meni suht. kivuttomasti, vaikka olen jo 57 v ja yleiskunto ei ole mitään urheilijaluokkaa. Pari päivää hurja kuume ja lihassärkyä päälle kiltisti karanteeni.

Paljon todennäköisemmin liukastun tänään tässä liukaassa kelissä tai jään auton alle suojatiellä, vaikka kuinka varoisin.

Normaalit varotoimet ja tervejärki, niistä tärkein käsienpesu ja turvavälit Aktiivisen käsienpesun merkityksen tajusin jo kauan sitten, kun lapsiperheissä riehui märkärupi.

Niin vain sitäkin selvittiin, kuten tästäkin. Ymmärrän maskinkäytön suljetuissa tiloissa, kuten luokkahuoneissa, joissa lähikontaktia ei voi välttää.

Muutoin olen samaa mieltä kuin ap, painotusluokat ja oppilaat rules.

Mistä tiedät, ettet tule kuolemaan koronaan? Eihän se sinulle elinikäistä immuniteettia takaa, että olet sen kertaalleen sairastanut. 

Puhut vähän ristiin; normaaleilla varotoimilla siis mielestäsi selviää, eikä sairastu. Miksi sinä sitten sairastuit, vaikka kerroit, että olet tajunnut jo kauan sitten käsienpesun tärkeyden?

Todennäköisemmin siis liukastut ja jäät auton alle? No et ole liukastunut sitten, etkä jäänyt auton alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla