Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita jotka unissanne joskus vain päätätte että nyt herään?

Vierailija
07.08.2006 |

Mulle käy joskus unessa niin että tiedän näkeväni unta ja jos uni ei ole mieluisaa, niin päätän herätä ja pakotan itseni herämään tai vaihtamaan unta. Se unen vaihtaminen ei aina onnistu, mutta pakkoherääminen onnistuu aina. joko niin että päätän vain herätä ja pakotan silmäni auki joka tuntuu tosi raskaalta tai sitten etsin unessa korken paikan ja hyppään alas, koska se on nopeampi herätys ja tykkään jostain ihmeen syystö herätä siihen kun ottaa mahan pohjasta. En toki aina tajua näkeväni unta ja osaa herättää itseäni. Tällainen voi varmasti olla yleistäkin, mutta omassa tuttavapiirissäni ei kukaan osaa tarkotuksella herätellä itseään. Olisi kiva kuulla muun laisistakin hassuista unijutuista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sitä useinkin :) varsinkin painajaisten kohdalla :) ja yleensä mua jää kiinnostamaan että kuinka painajainen jatkuisi (outoa) ja pystyn jatkamaan samaa unta vaikka välillä heräisin :)

Vierailija
2/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus näkee niin outoja tai kauheita unia, että alkaa itselleen unessa toitottamaan, että " tämä on vain unta. nyt on aika herätä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti teen unessa tietoisesti asioita, jotka hereillä olisivat mahdottomia. Esim. hyppään kallionkielekkeeltä ja laskeudun pehmeästi, tai lentelen pilvien päällä lapsuuteni maisemissa.. :)

Vierailija
4/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan avata silmäni unissani niin, että sitten oikeasti herään.

Voin myös joskus valita mitä unta tahdon nähdä ja tehdä mitä haluan missä haluan.

Olen myös nähnyt yöllä valveunia. Pelottavaa.

Pystyn unissani tehdä paljon erikoisia juttuja, samoin kun veljeni, hänen kanssaan aina kertaillaan kokemuskia. Ystävät eivät tajua.

Usein unissani olen samoissa paikoissa, ja kaikki unet ovat tavallaan jatkumo edellisistä unista.

Jos vaikka olen unessani helsingissä niin saatan muistaa, että joskus aiemmin jossain unessa olin siellä myös jossain kahvilassa ja sitten voin mennä siihen samaan kahvilaan uudestaan :D

Minulla on pysyvä sama unikaupunki joka unessa lähes.

Vierailija
5/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus nuorempana joskus kesken painajaisunen muistan ajatelleeni, että " tämähän on vain unta, nyt minä herään" . Joskus myös lähdin lentoon ahdistavasta paikasta.

En ole enää vuosiin pystynyt tähän!

Vierailija
6/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän