Onko ok vaatia valokuvaa työpaikkahakemuksen liitteeksi tai esittelyvideota?
Kommentit (27)
En laita enää koskaan.
Jos kaatuu siihen, en sinne haluakaan töihin. En hae niin suorittavan tason töitä (esim. kaupan kassa) että eka karsintakierros olisi videovastauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua? Ne näkee sun naaman haastattelussa viimeistään kuitenkin.
Näkemisestä ei jää mitään pysyvää.
Ei ne ole sun naamakuvasta niin kiinnostuneita kuin jostain syystä luulet.
Miksi sitä pitäisi sitten vaatia?
Monestakin syystä. Tuolla kiinnostuksella tarkoitin että eivät ne sinun kuvaasi siellä tuijottele päivät pääksytysten, sait sitten paikan tai et.
AfricaTraveller kirjoitti:
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.
Eihän Botswanassa ole likaista! Kun kävin siellä, ei kaduilla näkynyt roskan roskaa! Sinä näit väärin! Olit hallusinaatiossa!
Laitan aina kuvan cv. Se takaa pääsyn haastatteluun.
Ei kuvaa tai videota voi vaatia, joten päätä itse mihin suostut. Muutenkin CV saa olla mitä huvittaa, vaikka omia piirroksia täynnä, mutta kuitenkin täytyy muistaa että jos paikka kiinnostaa kannattaa suostua niihin puitteisiin kuin työhakemussa työnantaja toivoo,. Ne omat sooloilut vain siirtää hakemuksesi muiden hakijoiden hännille.
AfricaTraveller kirjoitti:
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.
Koronaa on ollut nyt vuoden eli olet tyhmä kun matkustit pari kuukautta sitten. En lue viestiäsi tuosta eteenpäin.
Kasvojen perusteella varmaan muistaa paremmin hakijan.
Harva hakija on missitasoa tai miespuolinen malli.