Olen ihan tavallinen! Haluatko kysyä jotain?
Haluan tuntea itseni erityiseksi ja vastata minulle suunnattuihin kysymyksiin Vauva-palstalla!
Kommentit (101)
Miten paljon sinulla on kirjoja?
Minkä merkkinen pölynimuri sinulla on?
Mikä on suosikkimusikaalisi ja miksi?
Koska pesit viimeksi sormuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Miten tavallisuutesi ilmenee? Oletko jonkin määritelmän mukaan täysin keskiverto vai onko se vain tunne, että olet ihan tavallinen?
Esim. laitatko vessan oven aina kiinni, jopa lukkoon, käydessäsi pöntöllä? Avaatko äänesi ennen puhelun aloittamista? Järjestätkö työpöytäsi tiettyyn järjestykseen vai kerääntyvätkö asiat siihen itsekseen omiin asemiinsa? Luetko sanomalehtiä? Käytkö kuntosalilla tavallisessa oloasussa vai pitääkö olla piukeat, kuvauskelpoiset kamppeet? Puhutko murteella? Onko jalassasi aina sukkapari, haittaako jos on kaksi paritonta? Pidätkö ruisleivästä?
Olen suurelta osin samanlainen kuin muut. En eroa positiivisesti edukseni, negatiivisista puolista olen viisaasti hiljaa.
Laitan oven aina kiinni. Puhun niin harvoin puhelimessa, että kyllä pyrin rykäisemään ennen vastaamista. Työpöytäni on järjestyksessä ja mahdollisimman vähätavarainen. Luen nettilehtiä joka päivä. Kuntosalilla käytän jumppavaatteita, joiden ei tarvitse olla viimeisen muodin mukaiset. En puhu murretta. Jaloissani on aina sukat ja samaa paria olevat, minulla on pelkästään samanvärisiä sukkia. Pidän ruisleivästä, mutta ostan kaupasta aina yhtä ja samaa merkkiä (jälkiuunileipä).
Ap
Kuulutko vanhempainyhdistykseen? Miksi?
Mikä oli ensimmäinen ostamasi cd?
Vierailija kirjoitti:
Oletko syönyt portugalilaista mahalaukkua? Mikset?
En tietääkseni ole syönyt minkäänmaalaista mahalaukkua. Kuulostaa vähän ällöltä.
Ap
Lakkaatko varpaankyntesi talvella?
Millaisia kangasmaskeja sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Miten voitelet suksesi?
Iskä voiteli, kun olin pieni. Aikuisena en ole omistanut suksia.
Ap
No tuooota tuoooota; onko hyvät vitut?
Jos mies niin enemmän kuin 9cm?
Koska kävit viimeksi Ekbergillä?
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, ketä äänestät kunnallisvaaleissa?
Puolueen kyllä, ehdokasta en.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt Heinäveden luostarissa?
En.
Ap
Kirjoitatko kännykällä vai tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Montako silmukkaa luot, kun kudot sukat itsellesi?
42, ellei ole joku erikoislanka.
Ap
Onko peikonlehtesi kuollut?