Onko ketään muuta,joka on nauttinut korona-ajasta?
Olen erakkoluonne ja olen niin nauttinut tästä ajasta.Sairastumista en tietty toivo itselle ja läheisille.
a)ei yllätysvieraita
b)ei paineita matkustamisesta
c)saa olla hyvällä syyllä vain kotona
d)saan olla mökillä kerrankin tarpeeksi ja saaristossa
e)kerran viikossa vain kauppaan
f)saa tilata ruokaa kotiin usein,hyvällä syyllä
g)maski naamassa,pipo päässä,minua ei tunnisteta(paljon tuttuja ammatin vuoksi)
Muita?:)
Kommentit (53)
No tavallaan joo.
Pakolliset sukulais yms vierailut on saanut jättää väliin.
Joihinkin taas henkinen yhteys on lisääntynyt.
Minä nautin ja juuri samoista syistä kuin sinäkin.
Joo, ei ole niin paljon ihmisiä laivoilla, lomilla ja ravintoloissa kuin ennen.
Kyllä nautin. Etätyö ihan parasta. Ei mitään tarvetta palat toimistolle.
Todellakin. Olen hyvin palkatussa myynnillisessä asiantuntijatyössä ja olen nauttinut aivan suunnattomasti että kaikki ekstroverttipaska joutavine läsnäolopakkopalavereineen on jäänyt kokonaan pois.
P.S., myynti on kasvanut.
Nauttinut siitä, et ihmisiä on tehohoidossa ja kuolee ja talous on kuralla ja lapset ja nuoret voi henkisesti huonosti?
Oletko kenties taapero, jonka on ollut pakko antaa muiden määrätä tekemisensä aiemmin?
Mikä on estänyt tuon kaiken aiemmin? Yllätysvieraat? Matkustuspaineet?
Minusta tuntuu, että elämme rinnakkaistodellisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Nauttinut siitä, et ihmisiä on tehohoidossa ja kuolee ja talous on kuralla ja lapset ja nuoret voi henkisesti huonosti?
Kun on tarpeeksi itsekeskeinen niin näköjään pystyy nauttimaan.
Joo ihkuu! Toivon, että ebola tulee seuraavaksi! 🍀👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Hate to break it to you, mutta tätä tapahtui jatkuvalla syötöllä ennen koronaa ja tulee tapahtumaan sen jälkeen kun jokaikinen sielu tällä planeetalla on rokotettu.
Tehohoidossa on joka vuosi ollut paljon enemmän porukkaa kuin koronan takia, lopeta jo toi tekopyhä tyhmyys.
On se aika mysig istua sohvannurkassa villasutkat jalassa ja katsoa miten toiset ajautuu konkurssiin ja menettää rakkaitaan.
Toivottavasti koronalla on Duracel patterit, korona jatkuu jatkuu......
🙋♀️ Minä. Koko työurani ihanin vuosi, ei matkustamista, aamuyön heräilyjä ja reissuun lähtöjä... Love this.
En kyllä ihan oikeasti tajua miten joku kehtaa pandemiasta sanoa, että on ollut minusta kivaa, kun oon saanut kotoilla. Miten minä, minä, minä ihmisiä meistä onkaan tullut!
No itse olen aina aiemmin ajatellut olevani introvertti, mutta koronan aikaan olen tajunnut, etten ole. Tykkään kyllä ajasta yksin ja ahdistun pakollisista sosiaalisista tekemisistä, mutta viimeisen vuoden ajan olen elänyt enemmän kuin ennen. Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut uusia ystäviä, kun olen ollut lomautettuna ja tavannut uusia ihmisiä pubeissa. Voin siis sanoa, että vaikka tämä aika on ollut rankkaa taloudellisesti, niin olen luonut paljon uusia ystävyyssuhteita ja pitänyt hauskaa enemmän kuin tätä ennen.
Mä toivon että korona pahenee ja maailman väkiluku vähenisi, ikävä kyllä tuosta taudista ei ole siihen.
No oikeastaan kyllä, olen nauttinut. Pienessä etuoikeutetussa kuplassani korona-aika on ollut todella mukavaa:
- Etätyöt on NIIN mun juttu ja nykyään saan päivän työt hoidettua 2-3 tunnissa kun aikaa ei mene hukkaan kaikkiin toimistoelämän turhanpäiväisyyksiin, eikä työmatkaa enää ole
- Edellisestä johtuen minulla on paljon enemmän aikaa itselleni. Olen elämäni kunnossa! On paljon helpompaa jaksaa ja viitsiä lenkkeillä ja kuntoilla kun sen voi tehdä valoisaan aikaan eikä rättiväsyneenä töistä tullessa.
- Asun ihanassa valoisassa kämpässä elämäni rakkauden/sielunkumppanini kanssa ja jokapäiväinen arki hänen kanssaan on aivan ihanaa. Seksielämäkin kukoistaa!
Toki ikävöin ystäviäni ja ikävöin kulttuuria, tapahtumia, juhlia, sosiaalisuutta, matkustamista. Ne haluan kyllä takaisin ja odotan kuin kuuta nousevaa että pääsen taas halailemaan kaikkia ystäviäni ja bailaamaan kunnolla.
Poden kyllä myös huonoa omatuntoa siitä, että olen nauttinut tästä ajasta samalla kun miljoonat ihmiset maailmalla ja täällä kotimaassanikin ovat kärsineet ja menettäneet läheisiä, töitä, kaikkea. Olen ikikiitollinen että minä, mieheni, ja kaikki läheisemme ovat pysyneet terveenä ja säästyneet pahemmilta murheilta. Lockdown-elämää on myös varjostanut pelko, koska mieheni kuuluu riskiryhmään. Sen takia olemmekin olleet koko viimeisen vuoden hyvin eristyksissä ja hyvin varovaisia.
Taas. Keksi jo muuta.