Kadutko lasten hankintaa?
Kommentit (26)
Mäkin haluaisin tähän vastauksia, en millään osaa päättää tehdäkö vai ei...
En kadu. Paras päätös elämässäni, vaikka erottiinkin. M41
En vaikka minulle olikin yllätys miten raskasta vauva-aika oli. Jäin vielä leskeksi tuolloin, joten se varmasti vaikutta asiaan.
En. Ehkä vähän, ettei ole useampia. Mutta parasta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin tähän vastauksia, en millään osaa päättää tehdäkö vai ei...
Eivät ne toisten vastaukset kyllä tarkoita mitään sinun kannaltasi.
En, meillä on kolme lasta, rakastan heitä ja olen onnellinen lapsista. Ehkei kuitenkaan enempää, en uskalla vielä sanoa varmasti.
En kadu. Päin vastoin, haluaisin vielä yhden lisää.
En kadu, vaikka lupasin ne välillä lähettää aaseiksi namibiaan. T: Neljän äiti ja viiden mummu
Kadun ja en, mutta nuorena ei voi tietää. Näillä nyt vaan mennään, omaa aikaa ja tilaa odotellessa.
En. Harmittaa, että lykkäsin turhan pitkään.
En kadu. Kotona on kolme teini-ikäistä ja meno on ihanan eloisaa.
Kadun. Kolme lasta ja kärsimystä enimmäkseen ollut, vaikka on varaa ostaa apuja kotiin. En osannut ajatella itse mikä minulle sopii ja mitä haluan vaan toteutin sokeana äitini kehoitusta: monta lasta & pienellä ikäerolla. 0-1 lasta olisi sopinut minulle.
En kadu, äitiys on ollut sata kertaa ihanampaa kuin osasin kuvitella.
Kyllä kadun. Yksi on. Nyt jo aikuinen ja ihana lapsi, mutta kadun silti joka päivä.
N40
kyllä, joka åäivä vähintään kerran kun meljävuotias jolla on toiminnsnohjauksen ongelmaa ei pue, ei tule ruokapäytään, ei mene itse vessaan jos ei käske, ei pue ulkovaatteita ja saa raivareita mitättömistä esim jos minä laitan ulkotakin vetoketjun liian ylös kun on pakko auttaa että päästään joskus ulos.
On jotain hyvääkin, lapsi nukkuu klo 80-9.00 aamuun viikonloppuisin, harvemmin herää klo 6.00-7.00 niinkuin olen kuullut joidenkin lasten pomppivan hereille.
Osaa kirjoittaa oman nimensä ja laskea vähintään kymmeneen joten älyssä ei ole vikaa.
Jos ei ole 100% varma, ei kannata. Nämä jotka sanoo ei, yrittävät huijata lapsettomat ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kadun. Yksi on. Nyt jo aikuinen ja ihana lapsi, mutta kadun silti joka päivä.
N40
Itse 44, lapsi neljävuotias, vielä kerkeät toistaa virheen, itse tulin 42v uudelleen raskaaksi nyt olen iloinen että meni kesken.
En kadu. Mutta ikäeroa olisi voinut olla enemmän. 1-2 vuotta on oikeasti tosi pieni ikäero. No, onpa lapsilla seuraa toisistaan, ei tarvitse kavereita etsiä kun kotoa löytyy myös.
En.