Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko lasten hankintaa?

Vierailija
21.02.2021 |

Olkamme rehellisiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kadu.

Lapset tehty suht nuorena ja heillä ikäeroa n. 5v.

Nyt ovat aikuisuuden kynnyksellä ja oksettavaa lukea että joku katuu omia lapsiaan 🤮

Vierailija
22/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jokainen hetkellisesti katuu, ainakin niinä heikkoina hetkinä. Itse olen tänään miettinyt, miten paljon enemmän harrastaisin liikuntaa, jos ei olisi lapsia. Olisin tänäänkin käynyt pitkällä kävelyllä, jota olisin tarvinnut. Sen sijaan olen siivonnut ja istunut kotona lasten kanssa. Ne on niin pieniä vielä, ettei ne jaksa pitkiä lenkkejä, eikä myöskään uskalla vielä olla yksinään kotona. Mies on töissä, eikä tukiverkkoja ole, johon voisi lapset viedä lenkin ajaksi. Paino on noussut ja peilikuva ketuttaa. On meillä lasten kanssa kivaakin yhdessä ja ne ovat todella rakkaita, pois en antaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kadu. Lämpimät suhteet eri ikäisiin lapsiini ovat elämäni tärkeimmät ihmissuhteet, ylivoimaisesti.

Toisaalta ei vanhemmuus kaikille sovi. Eli vaikka äitiys on minulle ihana ja upea asia, en suosittele sitä kaikille.

Vierailija
24/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatus katua omia lapsiaan. Meillä kaksi tytärtä, ikä-eroa tasan vuosi. Nyt ovat jo teinejä. Välillä on ollut, no hieman hektistä, ja on vieläkin. Mutta enimmäkseen on ihanaa. Ihania tyttöjä. Ja ihanaa kun olivat pieniä ja söpöjä, ja nyt ovat ihania teinejä.

Huoneet mullinmallin, talo täynnä kavereita, jääkaappi aina tyhjä, urheilukamoja siellä ja täällä, pyykkikori pursuaa yli, hiuslakkahöyryjä aamuisin kylppäristä uhoaa, mutta hetkeäkään en vaihtaisi.

Elämän tavallista kiertokulkua. Ei elämää pidä katua, vaan elämää pitää elää.

Vierailija
25/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Ovat täysi-ikäisiä jo ja ajattelen, että tärkeintä, mitä olen saanut elämässä aikaan. Muistan kyllä, että ajoittain oli univelkaa ja taistelua kurahousujen kanssa, mutta se on elämää. Jos pelkää rakastaa, jää elämä elämättä. Mielestäni elämän tarkoitus on, että elämä jatkuu. Jollei lapsia olisi, surisin sitä että elämäni loppuu minuun, eikä jää jälkeäkään, että olen joskus kulkenut täällä. Jokainen lapsi tuo tullessaan toivon paremmasta huomisesta.

Vierailija
26/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Lapseni ovat ehdottomasti parasta, mitä olen saanut aikaan ja minulle valtavan rakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän