Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Islanti erottui joukosta. Niinkuin myös suomi ja Italia. Ja Ukraina.
Ja kaikki top 6:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Islanti erottui joukosta. Niinkuin myös suomi ja Italia. Ja Ukraina.
Ja kaikki top 6:ssa.
Pitkästä aikaa euroviisut pysyi hyvän maun puolella. Siis sillein, että musiikki ja kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tänä vuonna esiintymässä paljon NÄÄKEREITÄ!! ESIM se ruotsin miesnainenpoikatyttö mikälie.
Ja se Italian narkkari.
NÄÄKERI SUORAAN afrikasta.
br Tami take my word!! Got it??
Tami euroviisuihin 2022?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen taas noita finaaliesityksiä, enkä vieläkään ymmärrä tuota Islannin sijoitusta. Tulivatko heille jotkut sympatiaäänet, kun eivät koronatartunnan vuoksi voineet esiintyä suorassa finaalissa?
Mun mielestä siinä oli eksoottista erilaisuutta ja oli kekseliäs, hauska melodia liikehdintöineen. Laulajan äänessä oli musikaalinen sointi ja ryhmän soittimet epätavallisia. Sympaattinen ryhmä.
Illan paras tuulikone :D <3
Vierailija kirjoitti:
Olipas tänä vuonna esiintymässä paljon NÄÄKEREITÄ!! ESIM se ruotsin miesnainenpoikatyttö mikälie.
Ja se Italian narkkari.
NÄÄKERI SUORAAN afrikasta.
br Tami take my word!! Got it??
Sinulle varmaan maailmassa kuuluu olla vain tietynlaisia ihmisiä vaan? Maailmassa on valtava määrä erilaisia ihmisiä ja tapahtumakin on rasistisuutta vastaan.
Tami euroviisuihin 2022?? Got it??
Joo Tamille 12 pistettä backhand forehand ngga yea yea
Miksi monet laulajat käyttivät kädessä pidettävää mikkiä? Voiko sitten hengitellä vapaammin, kun se saa välillä etäämmäs kasvoista? Vai on helpompi keksiä käsille paikka? Moldovan laulajaltahan se kopsahti välillä maahankin. Luulisi, että paikalleen teipattu olisi vaivattomampi.
Mulla ei ihan suoraan otsikkoon liittyvää, mutta olen etsinyt Blind Channelin rumpalin Tommi Lallin instaa, enkä ole löytänyt. Voisiko joku jeesata?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ihan suoraan otsikkoon liittyvää, mutta olen etsinyt Blind Channelin rumpalin Tommi Lallin instaa, enkä ole löytänyt. Voisiko joku jeesata?
tompza
Luulin että oisin jo kyllästynyt Suomen biisiin, mutta aina se vaan paranee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tompza
Kiitos❤️
9830
...Sono fuori di testa, ma diverso da loro
on soinut siitä asti. Hoksasin että kieliä voisi helpostikin oppia mukana laulaen.
Löysin juuri tuoreen info-paketin Måneskinista:
Ja samassa löytyi vanhempi info-paketti Blind Channelista:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Italiassa suhtaudutaan sateenkaariväkeen? Tuleeko vaikuttamaan televisiointiin?
Italiassa ainakaan yhtään suuremmissa kaupungeissa ei ole asian suhteen minkäänlaista ongelmaa.
Mun italiaa ei oikein arvosteta Damiano David -ketjussa ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Italiassa suhtaudutaan sateenkaariväkeen? Tuleeko vaikuttamaan televisiointiin?
Italiassa ainakaan yhtään suuremmissa kaupungeissa ei ole asian suhteen minkäänlaista ongelmaa.
Hermo ei siellä kestänyt, kun uppasin ihan hyvää hyvyyttäni puutteessa olijoille kuumaa fanfictiota italiaksi ja 10h version Zitti e Buenista ;D
Tami-videokaan ei kauaa säilynyt tuolla modernin miesihanteen Mekassa ;D
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermo ei siellä kestänyt, kun uppasin ihan hyvää hyvyyttäni puutteessa olijoille kuumaa fanfictiota italiaksi ja 10h version Zitti e Buenista ;D
Blind Channelin jätkien ja suomalaisen miehen avoin inhoaminen suorastaan puistattaa tuossa ketjussa :/ mikä on hassua, kun näillä bändeillä ei ole itsellään mitään kilpailuasetelmaa.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blind Channelin jätkien ja suomalaisen miehen avoin inhoaminen suorastaan puistattaa tuossa ketjussa :/ mikä on hassua, kun näillä bändeillä ei ole itsellään mitään kilpailuasetelmaa.
Hassua on myös mun alapeukuttajan nopea toiminta ;DDD Ethän sentään taas tullut tänne ketjuun perässäni? ;DDD
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan inhoaa. Se nyt vaan ei oo BC-ketju.
Mun mielestä siinä oli eksoottista erilaisuutta ja oli kekseliäs, hauska melodia liikehdintöineen. Laulajan äänessä oli musikaalinen sointi ja ryhmän soittimet epätavallisia. Sympaattinen ryhmä.