Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Blind Channelilla on faneja, mutta mua on alkanut vähän ärsyttää yksi nimeltämainitsematon suomalainen "ykkösfani", joka kommentoi ihan jokaiseen postaukseen ja näsäviisastelee. Mullekin hän tuli laittamaan yksityisviestiä "Miten et voi tietää? GG6 jäljittelee numerosarjaa 666 ja tarkoittaa growl god", kun vastasin kaverini tägäykseen, etten tajunnut Amaranthen Henrikin olevan Snake-biisissä mukana oleva GG6... Eikö näillä ole muuta elämää kuin BC:n sivuille kirjoittelu, kommentteihin puuttuminen ja nippelitiedolla ratsastaminen? Aikuinen ihminen kyseessä, kirjoittelee vieläpä omalla nimellään ja naamallaan.
Onko sama joka kommentoi kaikkiin Blind Channelia koskeviin Youtube-videoihinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Blind Channelilla on faneja, mutta mua on alkanut vähän ärsyttää yksi nimeltämainitsematon suomalainen "ykkösfani", joka kommentoi ihan jokaiseen postaukseen ja näsäviisastelee. Mullekin hän tuli laittamaan yksityisviestiä "Miten et voi tietää? GG6 jäljittelee numerosarjaa 666 ja tarkoittaa growl god", kun vastasin kaverini tägäykseen, etten tajunnut Amaranthen Henrikin olevan Snake-biisissä mukana oleva GG6... Eikö näillä ole muuta elämää kuin BC:n sivuille kirjoittelu, kommentteihin puuttuminen ja nippelitiedolla ratsastaminen? Aikuinen ihminen kyseessä, kirjoittelee vieläpä omalla nimellään ja naamallaan.
Onko sama joka kommentoi kaikkiin Blind Channelia koskeviin Youtube-videoihinkin?
en oo ton lainaamasi viestin kirjottaja. uskallan veikata, että ajatellaan kaikki samaa tyyppiä :D hänen kommenttejaan ei voi olla huomaamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vuonna 2006 Liettuaa edustaneen yhtyeen LT United? "We are the winners" of Eurovision oli iskevä ja huumorintajuinen kappale. Yksi laulajista oli tänä vuonna Liettuan tuomaristossa.
Yes! Kalju raivotanssija!
Vote vote vore for the winner... we are, we are.
Lordin vuosi niin ei voittanut ja sinä vuonna oli monta muutakin hyvää kuten Romanian Tornedo.
Mun suosikit 2006 Lordin jälkeen oli juuri Romania ja Liettua!
Mun suosikki ennen Lordia oli Venäjä ja Dima Bilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vuonna 2006 Liettuaa edustaneen yhtyeen LT United? "We are the winners" of Eurovision oli iskevä ja huumorintajuinen kappale. Yksi laulajista oli tänä vuonna Liettuan tuomaristossa.
Yes! Kalju raivotanssija!
Vote vote vore for the winner... we are, we are.
Lordin vuosi niin ei voittanut ja sinä vuonna oli monta muutakin hyvää kuten Romanian Tornedo.
Mun suosikit 2006 Lordin jälkeen oli juuri Romania ja Liettua!
Mun suosikki ennen Lordia oli Venäjä ja Dima Bilan.
Itseasiassa mullakin!
T, se jolle vastasit
BC on saanut mukavasti mentorointia mm. The Rasmuksen Laurilta, Apocalyptican Eicalta ja Amaranthen jäseniltä :) hienoa yhteisöllisyyttä!
Tässä on video green roomista finaalin aikana:
Kai sitä iloitella saa mutta silti tuo Norja pustää silmään. Mitä jotkut suomalaisetkin moisessa kylähullussa näkee?
Jos Blind Channel olisi voittanut, niin heidät olisi käytännössä sidottu vielä seuraavan vuoden viisuihin (edellisen vuoden voittaja esiintyy). Nyt saavat keskittyä rauhassa omaan juttuunsa monta fania rikkaampina. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Jos Blind Channel olisi voittanut, niin heidät olisi käytännössä sidottu vielä seuraavan vuoden viisuihin (edellisen vuoden voittaja esiintyy). Nyt saavat keskittyä rauhassa omaan juttuunsa monta fania rikkaampina. 🖤
Eikä BC edes halunnut voittoa. Pelkäsivät sitä euroviisu-leimaa mikä syntyy kun voittaa ykkös- sijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä BC edes halunnut voittoa. Pelkäsivät sitä euroviisu-leimaa mikä syntyy kun voittaa ykkös- sijan
Jaa. Vielä UMK voiton jälkeen olivat sitä mieltä, että lähtevät voittamaan Euroviisut.
Blind Channel toki lähti voittamaan mutta huomasi saaneensa niin paljon uusia faneja ja huomiota jo ennen finaalia että voitto ei ollut enää välttämätön vaan olisi jopa tuonut muuta hässäkkää.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä iloitella saa mutta silti tuo Norja pustää silmään. Mitä jotkut suomalaisetkin moisessa kylähullussa näkee?
Hänellä on ilmeisen hauskaa. Mitä se haittaa? Mies ei ole ihan lyhkäisempiä ja asu on tuollainen helposti erottuva, niin pistää tietysti silmään bilettäjien joukosta, mutta kuten linkkaamasi video osoitti, yhtä lailla siellä muutkin biletti. Ja hyvä että tekivät niin! Jaksoivat innostua toistensa biiseistä, ainakin minun silmissäni se on plussaa vain.
Jos jokin asia häiritsi niin markkinatempuksi keksitty romanssi azerilaulajattaren kanssa, ja etenkin että siihen hömppään meni jopa virallinen organisaatio mukaan, eli saivat epäreilusti huomiota. Sehän kannatti, sillä Norja sai Azerbaidzhan puhelinäänestäjiltä ykkössemissä odottamattoman paljon pisteitä ja pääsi niiden turvin finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Vielä UMK voiton jälkeen olivat sitä mieltä, että lähtevät voittamaan Euroviisut.
Mä laitoin jo aikaisemmalle sivulle tämän linkin, mutta laitetaanpas taas. Videolla BC sanoo ettei halua sitä leimaa.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/baeeb7a9-a456-4538-93e9-56dc08366…
Vierailija kirjoitti:
Liettuan viime vuotinen biisi esityksineen oli ihan timantti...
Nyt kun kuuntelin uudestaan. se oli kyllä oikeasti parempi kuin tämän vuotinen. Olis ollut suosikkini, jos kisat olis järjestetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kuuntelin uudestaan. se oli kyllä oikeasti parempi kuin tämän vuotinen. Olis ollut suosikkini, jos kisat olis järjestetty
Samaa mieltä! Tosta Liettuan viime vuoden "On fire" biisistä tulee kaukaisesti mieleen joku uudehko bilebiisi, joka soi usein yökerhoissa? Nimeä ja esittäjää en tiedä, mutta tarttuva biitti.
Kauheaa meltomista. Eikö sitä voisi olla arvokkaammin?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa meltomista. Eikö sitä voisi olla arvokkaammin?
Ei. Hyvä vaan että ihmiset bailaa ja näyttää siltä kuin heillä olisi hauskaa. Tässä on sitä aitoa paneurooppalaisuutta, toisin kuin lähes kaikissa muissa euro- alkuisissa tilaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Tosta Liettuan viime vuoden "On fire" biisistä tulee kaukaisesti mieleen joku uudehko bilebiisi, joka soi usein yökerhoissa? Nimeä ja esittäjää en tiedä, mutta tarttuva biitti.
Jees pat nou :)
Discoteekki oli parempi ja paranneltu versio. Tehokkaampi biitti, paremmat puvut, myös samojen tanssijoiden mukanaolo oli siinä onnistuneempi (en tiedä ovatko varsinaisia bändin jäseniä?). Ja Discothequen tanssihuumori valloitti ainakin minut. Ainoa, josta tykkäsin enemmän tuossa, oli se hetki kun lava oli punaisena ja esittäjistä näkyi pelkät silhuetit. Aivan kuten Ukrainalla, toinen yritys oli suuri parannus. Eikä voi kuin ihailla solistin sormien motoriikkaa, kun itsellä ei noin sujuvasti onnistu, vaikka kuinka harjoittelee.
Mulle tuosta On Firesta tuli mieleen v. 2014, kun Robin Schulzin remixit ja biisit soivat kaikkialla. Waves, Sugar ja Prayer in C jne. Tai Lost Frequencies - Are You With Me.
Blind Channel suomenkielinen faniryhmä, perustettu Facebookissa. Tervetuloa mukaan. Löytyy haulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en oo ton lainaamasi viestin kirjottaja. uskallan veikata, että ajatellaan kaikki samaa tyyppiä :D hänen kommenttejaan ei voi olla huomaamatta
Hmmmmm. En myöskään ole tuo, josta tässä on puhe, vaikka olen paljon kommentoimassa. Ja ehkä näsäviisastelemassakin ;P
Oma mielipide tuosta on: Jos tyyppi ei varsinaisesti stalkkaa teitä, niin ei tuo nyt niin häiritsevää ole. Minäkään en tiennyt, kuka Snakessa räppää ym. muuta tuossa mainittua, kiitoksia vaan, on se keneltä tai kenen kautta saatua infoa. Annettu uusi tieto ei kai pitäisi niin pahasta olla, mikäli tyyppi ei sitten ole tosiaan aivan "ettekstetiedäkukatoionkunMÄtiedän" -osastoa ja tuossa tosiaan kuulostaa myös siltä, että uutta juttua olitte tekin kumminkin kuulleet tämän tyypin kautta (mikä sitten pitäisi ottaa vastaan ihan mielenkiintoisena, riippumatta osaako joku sitten ulosantiaan muotoilla korrektisti tai ei), eikä mitään fake news -juttua.
Sopu sijaa antaa.
Kuulostaa yksinkertaiselta tyypiltä.
Itse sanoisin tuollaiselle tyypille, että Mä elän omaa elämää, enkä sinun, joten jätäpä minut rauhaan.