Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
En tykkää Kreikasta. Mutta plussaa että on housut jalassa.
Tämä lila glitteri ja nuo silmät kiehtoo minua, olen hullu, tiedän.- Ja tämä rytmi.
Tykkään tästä kreikasta.
Onneksi on housumainen asu, ei ole laitettu vulvan mallia esiin. Edistystä.
Tämä ja UkRAina on suosikkejani, ellei MEIÄN POIKIA LASKETA.
Kaikki Erikan kösiliikkeet eli kopioitu koska oli suosittu viime vuonna..
Mikäs sen biisi olikaan.
Nuori neiti on erinomaisessa kuosissa, mutta kappale on tylsä tusinarenkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Matti Kyllönen tai Antero Mertaranta voisi juontaa näitä :D
Aivan erinomainen idea. 🙂👍
Voin kuvitella Kyllösen hehkutuksen: "Ja tuolta kaukaa maapallon toiselta puolelta saapuu Australian edustaja joka on luvannut näyttää Euroopalle ne kuuluisat närhen munat..."
Minä kyllä tykkään (BC:n lisäksi) tästä Kreikastakin. Tulee nuoruus mieleen, ysäriä.
Kreikan omaperäisyys lepää täysin laulajattaren vartaloa nuolevassa violetissa lurexhaalarissa jota kukaan muu edustaja ei tohtinut käyttää tänä vuonna.
Let’s dance - ja biisi laahaa kuin virsi
Onko Kreikan tyttö vetänyt rauhoitavia kun viimeksi oli niin hermostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylis lanka euroviisut-finaali jatkaa läpi yön, täällähän mennään nukkuun kohta..
Kaksplussalla on myös ketju, johon on aina aiemmin laitettu linkki.
Paska sivusto, kaksplussa
Vierailija kirjoitti:
Oliko Belgiakin siinä välissä. Ei jäänyt mitään.
Maatuskamummeli tsyk-kätä-tsykkä vennäältä näytti kerrospukeutumisen mahdollisuuksia, ei ehkä pariisi tuosta innostu puhumaan.
Nyt on sit XXXXL.-kokoinen hopeinen paljettimekko. Voitto siinä sarjassa kankaan määrässä varma tälle edustajalle vaikka huimaavan ylhäällä kulkeva vesiraja. Isot hopeiset kahluusaappaat estää kastumisen silti.
No just, paras kuvaus tähän mennessä!
Samoe eenkkuvesio peitteli läskejään kaavulla.
Tykkään kovasti Kreikan biisistä.
Miksi Maltan kappaleen sanoituksesta ei ole tullut noottia? Sanoituksissa on kirosana ja se on sääntöjen vastaista.
Punaiset keskarit, myötähäpeää.
Kreikka saattaa pärjätä hyvinkin. Ja tuon laulajan kroppa on ihan muikea.