Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
601/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotenkin vähän pettynyt tämän vuoden biiseihin. Odotin että musiikintekijöillä olis ollut koronan takia pelkkää aikaa tehdä se kaikkien aikojen paras euroviisubiisi. Ne wow-biisit jotenkin puuttuu. Uskon että kilpailusta tuleekin tasainen ja äänet jakautuu tavallista enemmän. Kaikesta huolimatta odotan toukokuuta kuin kuuta nousevaa. Suomellakin paras edustaja aikoihin. Viisut tuo tähän korona-ankeuteen kaivattua kevyttä sisältöä ❤️

Vierailija
602/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruuteni varmaan paistaa läpi tästä kommentista, mutta kertokaa hyvät ihmiset miksi kaikki ovat näin syvällä Ruotsin ruskeassa reiässä? Kappale on tylsä ja mitäänsanomaton star boy- kopio ja Tussen kyykkäykset lavalla oli kyllä kaukana karismaattisesta esityksestä. Kansainväliset viisufanit olivat lähes yksimielisiä siitä, että Dotter oli paras. Kyllä ennakkosuosikin häviäminen aiheutti nytkin pientä kähyä, mutta se peittyi posiitiivisen palautteen alle. Jos joku muu maa valitsee toisen ennakkosuosikin ohi, syntyy siitä ylitsepääsemätön p-myrsky. (esim. Akselin voitto viimevuonna ja tänä vuonna Portugalin Neevin häviö) Harvemmin olen sitä mieltä, mutta meillä on kyllä paljon parempi kappale tänä vuonna. Ruotsin menestys johtuu vain ja ainoastaan siihen, että se on ruotsi.

Kansainväliset viisufanit eivät päätä voittajaa, vaan ruotsalaiset katsojat. Siksi. Kiillotettu purkkapoppi puree massoihin, siksi sitä äänestetään, ja siksi Ruotsi sitä vuosi toisensa jälkeen lähettää ja sillä menestyy. Aktiiviset viisufanit ovat pienempi joukko, ja siksi heidän kuplassaan elävälle voi Dotterin häviö tulla yllätyksenä, mutta kenellekään muulle ei.

En minäkään pidä siitä, että Ruotsi lähettää vuosi toisensa jälkeen saman laulun, mutta niin se vaan aina menestyy, kuten tämäkin tule menestymään.

Samalla tavalla viisufanit tykkäsivät Saara Aallosta, mutta kukaan muu ei ja siksi jäi finaalissa hännille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kommenteissa Ruotsille povataan peruskauraa 5. sijaa, hyvin harvassa voittaja-veikkaukset. Voittajaksi veikkaan Ranskaa tai Sveitsiä.

Vierailija
604/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Tusse vaikuttaa sellaiselta, että voittaa raatiäänet viisuissa. Toisaalta oli ylivoimainen yleisöäänissä melloissa, joten uppoaa myös yleisöön. Ruotsin 7 viisuvoitto hyvin lähellä. 

Kertoo enemmän tämänvuotisen Melfestin huonosta tasosta kuin Voices-biisin mahdollisuuksista. Tuo oli ainoa kappale, jolla oli realistisia menestymismahdollisuuksia. Taso oli tänä vuonna heikko ja voittaja jo ensikierroksista lähtien selviö. Geneerinen kappale, ihan ok, vetoaa jonkin verran yleisöön. Kilpailee kategoriassaan Sveitsin kanssa, joka on sata kertaa parempi.

Vierailija
605/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi ei tule menestymään Euroviisuissa, jos finaaliin pääsee niin siellä sijoitus noin 20.

Vierailija
606/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azerbaijanin ja Maltan viisut löytyy jo Youtubesta?

Vierailija
607/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi olisi voinut voittaa ilman Italiaa. Nyt ei kumpikaan varmaan voita. Suomen top10 uskon vahvasti.

Suomi olisi voittanut ilman noita muita maita.

Vierailija
608/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Azerbaijanin ja Maltan viisut löytyy jo Youtubesta?

En menisi takuuseen että nää on oikeat biisit. Silloin kun kommentointi oli päällä niin kommenteissa todettiin ettei nää oo oikeat biisit. Mut.. huomennahan se nähdään.

Julkaistaankohan se Georgian viisu sitten tänään vai kaikki 3 huomenna?

Vierailija
609/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAlta ja Azerbaijanin vuotaneet biisit eivät ole aitoja. :D  Joku vaan trollaa.

Vierailija
610/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian kappale on parempi kuin Suomen.

Vierailija
611/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo ylle linkattu my top 36 video oli aika hyvä pikakelaus tämän vuoden tarjonnasta. Tuli mieleen että tänä vuonna Suomella on oikeasti mahdollisuus finaalipaikkaan ja lopullinen sijoituskin saattaa yllättää.

Mä linkkasin tuon videon, mutta itseäni ihmetyttää like käyttäytyminen. Sä sanoit hyväksi laittamaani videota ja oot saanut hyvin likejä, mutta itse oon saanut vain dislikejä. Mä en ymmärrä miksi muhun aina suhdaututaan vihamielisesti. Aikaisemmin sanoin asiallisesti Victorian olevan suosikkeihiNI kuuluva ja siihenkin dislikeä pukkasi enimmäkseen.

Vierailija
612/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ei tule menestymään Euroviisuissa, jos finaaliin pääsee niin siellä sijoitus noin 20.

:D Sen päivän näkisi, että Ruotsi ei menesty viisuissa. Jos yleisö ei muista äänestää, niin raadit korjaavat tilanteen.

Raatien valta lisääntyi viisuissa 2010-luvulla ja siitä alkoikin sitten Ruotsin loppumaton menestysputki. mm. 2015 viisuvoitto tuli raatien avustuksella. Yleisöäänillä voiton olisi napannut Italia. 

Vierailija
613/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian kappale on parempi kuin Suomen.

Kyse on tyyli mieltymyksistä.

Italian biisi on aidomman musiikin kuuloisempaa (eli soitetun kuuloista). Suomen biisi on taas koneellisemman kuuloista, mutta on monipuolisempi kappale, kun on räppiä ja melodia vivahteita.

Vierailija
614/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tämän vuoden viisuista parhaiten päähän on jäänyt soimaan Israelin" Seeet mi friiii" Don´t let me down jne.

Vierailija
615/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo ylle linkattu my top 36 video oli aika hyvä pikakelaus tämän vuoden tarjonnasta. Tuli mieleen että tänä vuonna Suomella on oikeasti mahdollisuus finaalipaikkaan ja lopullinen sijoituskin saattaa yllättää.

Mä linkkasin tuon videon, mutta itseäni ihmetyttää like käyttäytyminen. Sä sanoit hyväksi laittamaani videota ja oot saanut hyvin likejä, mutta itse oon saanut vain dislikejä. Mä en ymmärrä miksi muhun aina suhdaututaan vihamielisesti. Aikaisemmin sanoin asiallisesti Victorian olevan suosikkeihiNI kuuluva ja siihenkin dislikeä pukkasi enimmäkseen.

Keskustelupalsta on anonyymi joten kukaan tuskin voi käyttäytyä vihamielisesti sinua kohtaan, koska se olet sinä. Ihmiset eivät vaan ole samaa mieltä kanssasi. Jos et kestä sitä, ei kannata kommentoida.

Vierailija
616/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalsta on anonyymi joten kukaan tuskin voi käyttäytyä vihamielisesti sinua kohtaan, koska se olet sinä. Ihmiset eivät vaan ole samaa mieltä kanssasi. Jos et kestä sitä, ei kannata kommentoida.

Pointtini oli se, että miksi minulle satelee dislikejä, kun en ole sanonut mitään pahalla?

Vierailija
617/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä myös tiedän että ihmiset osoittaa dislikeillä onko samaa mieltä vai ei, mutta miten voidaan kiistää MUN mieltymyksiä?

Tuon videon ajattelin olevan hyvä hakukone tehdäkseen omia top listoja euroviisu kappaleista.

Vierailija
618/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Semistä puuttuu enää Georgia. Teaseri on siitäkin tullut ja joku tylsä balladi tulossa. Tässä kertauspätkä kaikista semin biiseistä.

Semin voittaja on Sveitsi tai Suomi. 

Tsekki, Viro, Moldovia ja Serbia kuulostivat tässä hyviltä. Tanskan laulaja on aivan kuin nuori David Hasselhoff

Vierailija
619/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Voices on huippu ja tulee sijoittumaan kolmen parhaan joukkoon.

Vierailija
620/9878 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sen päivän näkisi, että Ruotsi ei menesty viisuissa. Jos yleisö ei muista äänestää, niin raadit korjaavat tilanteen.

Raatien valta lisääntyi viisuissa 2010-luvulla ja siitä alkoikin sitten Ruotsin loppumaton menestysputki. mm. 2015 viisuvoitto tuli raatien avustuksella. Yleisöäänillä voiton olisi napannut Italia. 

Olet yksiselitteisesti väärässä. Ruotsi on voittanut viisut kuusi kertaa, viimeksi 2015. Eli vuonna 2015 ei auennut menestysputki vaan viimeisin voitto on siltä vuodelta. Viiden parhaan joukkoon Ruotsi on sijoittunut 25 kertaa viisuhistoriansa aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän