Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Kuuntelin Portugalin esittäjää keittiöstä, luulin että tummaihoinen nainen esittää.
Portugali on tylsä. Tää on sellanen biisi, sen unohtaa heti, kun se on ohi. (haukotus)
Venäläisiä äänestävät maanpetturit.
Portugalin laulaja kuulostaa Suomessa umk:ssa kisanneelta Oscrilta
Portugal tulee pärjäämään, luulisin.
Melkoista hinttapuliskeidaa.
Mitään näistä ei muista enää parin päivän päästä.
Miksi näitä on tullut laulukisojen sijaan tällaiset poliittiset homojuhlat?
Ääni italiaanolla on kuin miespuolisella Anastasialla!
Ihanan toiveikas kappale Portugalilla.
Portugalin biisi on kyllä hyvä mutta odotan viisubiisiltä jotain muuta.
Portugali oli hyvä, mutta ei ehkä tarpeeksi.
Että ärsyttää tuo Mikko.
Ihme lässytystä.
nyt tulee huulitäyte+hiuslisäkenaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksella täysin Lady Gaga plagiaatti, tosin biisi tais olla Bad Romance? Miten on voitu edes hyväksyä koko kisaan...
Onneksi keskisormen näyttöä ei sallita, muutenko Suomen edustaja ois sellasta näyttänyt?? Tai kironnut.. Todella lapsellista ja typerää uhoamista... ois häpässy Suomen vielä nolommin. Ja eikö kellekään muulle tuu mieleen siitä vanha kasaribiisi, Paula Abdulin Straight up now... ou ou ou... tässäkin vielä jotain hou hou hou..!? No eipä tällä ole mitään asiaa ainakaan 10 parhaan joukkoon.
Hassua vain, että Saksalla on kokonainen kävelevä keskisormi lavalla esityksessään juuri ennen Suomen esitystä.
Joo ei nää oo arvottuja
Aika hullua aloitusbiisinä ae mikä oli.
Illuminaatin bileet.
Symbolit. Diabolical.
Lääkkeet...lol 😃
No niin, nyt näette kunnon glitterketkutusta!
Minun viiden parhaan joukkoon Venäjä menee. Venäjä itselle läheinen maa ja puhun kieltä + arvostan, että kyseisen tyyppinen kappale on edustamassa Venäjää.... Naisten asema. Miten ihmeessä Putin on sallinut tuon kappaleen lähetettäväksi????
Mutta tykkään myös kyllä itse kappaleesta.
Nyt Portugali. On hyvä biisi. Mutta minun top 5 on satunnaisessa järjestyksessä Islanti, Suomi, Ranska, Ukraina ja ehkä Italia tai Sveitsi.
F
Musta toi portugalin laulaja kuulostaa Anastacialta