Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Sveitsi=)
montako kertaa saat äänestää sitä? Onko teillä äänestys rajattu 20 kertaan?
Täällä Hollannissa ollaan, paikallisella yleisradiolla alkaa ennakkolähetys jo 10 minuutin päästä. Kohta mennään:) Ja Suomea äänestetään, tottakai!
Jes, sain telkkaristakin säädettyä ylen näkyviin. Torstaina katsoin tabletilla ja kännykällä areenasta, ja jumitti ja hyppi, olin välillä jäljessä ja kun sain oikeaan aikaan niin BC:nkin esitys oli jo loppupäässä. Muutamia esiintyjiä jäi näkemättä kun tökki.
Nyt on 3 vehjettä valmiina. Toki mun telkkarikin on niin pieni että hankala siitäkin tihrustaa.
Kohta eväät valmiiksi.
Toivekonsertti lässähti koska Netan Toy biisiä en kyllä enää ikinä halua kuunnella.
Minä olen vanha ja minun ääneni monin verroin saa Suomen esitys Black Chanel. Tuo mieleen nuoruuden, niin kun on 75-vuotta jo täynnä.
Kuka toi katri norrlin on joka jakaa pisteet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kappale on koostu melu-osista.
Karseaa.
Niin tai se on energiaa, josta me kaikki saadaan itsellemmekin siivu. Oulun pojat laittavat hyvän kiertämään ja todistavat oikeaksi energian häviämättömyyden lain.
BC on juuri sellaista pohjimmiltaan viatonta ja hyväntuulista nuoruuden kohellusta jonka avulla me vanhukset päästään parin minuutin aikamatkalle nuoruuteen. Mulla alkaa kappaleen aikana oikein vilistä 40 vuoden takaisia flashbackejä Helsingin yöstä. Ja vähän muualtakin menneisyydestä :)
Luulisin että monet kokevat samantyylisen miellyttävän elämyksen jos olen ymmärtänyt oikein nettikommentteja.Kyllä se niin on. Samoja viboja tulee vähän Italiankin rokkiesityksestä.
Italian esityksestä tuli jostakin syystä mieleen ne kerrat kun käytiin Gay Gambrinissa ja hauskaa oli silloinkin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanha ja minun ääneni monin verroin saa Suomen esitys Black Chanel. Tuo mieleen nuoruuden, niin kun on 75-vuotta jo täynnä.
Se on BLIND CHANNEL.,
Tää toivekonsertti on paljon parempi kuin ne negatiiviset esikatselut! Miksei Yle ottanut näitä faneja arvioimaan biisejä? Vaikuttavat kaikki niin mukavilta :)
Kuinkahan monta pistettä Montenegro antaa Serbialle. Vielä 2005 oli euroviisuissa semmoinen maa, kuin Serbia-Montenegro. Eipä ole enää.
Äänestäkää nyt ainakin jotain muuta kuin Italiaa tai Serbiaa. Serbian seksimisut on keränneet YouTubeen valtavasti katselukertoja ihan muun kuin biisinsä tai laulutaitojensa perusteella, ja Italia tuntuu olevan raskaamman musiikin genressä meidän poikien vastustaja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi katri norrlin on joka jakaa pisteet??
Joku Katri. kvg
Anna Vissi, Kreikan viisujumalatar - upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte Suomen sijoitukseksi? Mulla vahva tunne että top 5 sakissa. Sama tunne oli aikoinaan Lordin kanssa.
6
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hollannissa ollaan, paikallisella yleisradiolla alkaa ennakkolähetys jo 10 minuutin päästä. Kohta mennään:) Ja Suomea äänestetään, tottakai!
Täällä taas Espanjassa äänestetään Suomea. Jippii
Jännittää nähdä miten vedonlyöntien käy. Pian mennään..
Mä oon aina luullu että toi Mikko Silvennoinen on aka Cristal snow. Eipäs ollukkaa🤪🤪
Mitä lauluja te haluaisitte tähän viisukuplaan. Aina tuntuu soivan samat lordit, rybakit ja abba.
Viisukuplaan toivoisin itse ja muutenkin olisi kiva kuunnella useammin
Serbian voittokappaletta Molitva.
Viron Kailakee hääl.
Viron Stig rästa+Elina born, Goodbye to yesterday oli kanssa todella ihana.
Israel ehkä voitti Euroviisut 2018, mutta Eleni voitti Euroopan sydämet