Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää tänään Ukrainaa. Jäi mieleen hyvällä ja oudolla tavalla eikä outous tässä tapauksessa ole lainkaan huono asia. Niinkuin joku jo YouTubessa kommentoi heidän musiikkivideolleen, että tuntuu kuin he yrittäisivät hypnotisoida mut mukaan johonkin kulttiin :D:D
De gustibus non est disputandum. Ukrainan kappale on mielestäni tosi synkkä. Melodiassa ei mitään yllätyksellisyyttä.
Venäjän pisteet menee Ukrainalle samasta syystä kuin Saksan Turkille, olivatpa välit mitä tahansa.
Pääseekö yleisö saliin seuraamaan harjoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii paremmin omalla kielellä.
Mä sanoisin että sekä että. Viisubiisi tottakai ukrainaksi mutta näköjään on tosi monipuolinen bändi. Tulee vähän mieleen Nena 80 luvun Saksasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon näitä naiskeikistelijöitä tänä vuonna. Veikkaan Azerbaijanin Mata harin yltävän korkeimmalle. Serbian botox-peruukit keräävät BAlkanin äänet ja ovat lähellä top 10
Noista keikistelijöistä ainoa hyvä onkin Mata Hari.
Mua jostain syystä ärsyttää eniten Mata Hari. Ma ma ma ma, ma ma ma ma, Mata hari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan esiintyjistä ei viehätä minua ulkoisesti, mutta jostain syystä tuo asenne ja karisma on niin miehekästä ja seksikästä. Olen aina ollut kuitenkin heikkoina rokkareihin.
Myönnettäkööt, että Italian laulaja Damiano ja melkein koko yhtye on ilo silmälle, mutta... Jos minun pitäisi mennä iltaa viettämään jonkun kanssa, valitsisin kuitenkin Suomen pojat. Vaikuttavat hauskemmalta, helpostilähestyttävämmältä ja rennommalta seuralta. :D
Ei siinä Italian bändissä ole kyllä tarkemmin katsottuna kuin yksi hyvännäköinen henkilö. Muiden vahvat meikit vain peittävät tavallisen ulkonäön.
Laulusolisti on suorastaan kolho ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen. Että jos nyt ulkonäköä aletaan arvioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Uutta viisuromanssia pukkaa, tosin ilmeisesti yksipuolista: yksi Serbian tukkaemännistä on ihastunut Italian laulajaan:
Parhautta!
Rakastan viisuromansseja, nyt tuli lisää seurattavaa ”Efentixin” (efendi ja tix) lisäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta viisuromanssia pukkaa, tosin ilmeisesti yksipuolista: yksi Serbian tukkaemännistä on ihastunut Italian laulajaan:
Parhautta! <3
Rakastan viisuromansseja, nyt tuli lisää seurattavaa ”Efentixin” (efendi ja tix) lisäksi!
Sokeakin voi nähdä, että "Efentix" on täyttä kulissia ja toistensa mainostamista. Näin saadaan viisufanien katseet kääntymään heihin ja sekös onkin hyvä juttu. Instagramiensa "huomionosoitukset" ja "to do-listat" on niin teennäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii paremmin omalla kielellä.
Mä sanoisin että sekä että. Viisubiisi tottakai ukrainaksi mutta näköjään on tosi monipuolinen bändi. Tulee vähän mieleen Nena 80 luvun Saksasta.
Ja eri genrejen ja kielten yhdistäminen kuten Nena ja Kim Wilde: irgendwi, irgendwo, irgendwann
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah minkä ilon saisin kun Ruotsin tyypillisesti loppuun asti siloiteltu ja laskelmoitu viisuesitys häviäisi Suomen poikien esitykselle. Ja siellä jotkut nyrpeät euroviisuasiantuntijat jotka vähättelee Suomea saisi nenilleen. Siinä hyvä tavoite. :D
Se on tosiaan jo voitto jos päästään Ruotsia paremmille sijoille. Mutta eiköhän Tussu ole jossain sijalla 7 ja me sijalla 9.
No ei ole.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Tällä hetkellä Suomi 7. ja Tusse 13.
Vierailija kirjoitti:
Kun El Diablo lähti soimaan niin hetken olin kuulevinani Lady Gagan Badromancen
Olet muuten ensimmäinen joka on huomannut asian. lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille maalle luulette että Suomi antaa 12 pistettä sitten finaalissa?
Arvelisin, että Venäjä saa 12p Suomelta.
Sillä asusteleehan tälläkin hetkellä paljon venäläisiä täällä. Itse en välitä Venäjän kappaleesta.Italia saa 12p Suomelta.
Mä ajattelin tätä muuten, kuin oman mielen kannalta.
Tuossa Italian esityksessä minua jostain syystä häiritsee tuon basistinaisen liikkeet, sievä nainen kyllä muuten. Samoten ne kohdat, joissa laulaja menee vastakkain kitaristin ja basistin kanssa, ja molemmat jumputtavat siinä paikallaan. Pidin musiikkivideosta enemmän.
Petyn tosi jos seuraavat biisit menee Suomen ohi finaaliäänissä
Bulgaria Zzz
Kypros Tylsä laskelmoitu Plagiaatti
Ruotsi koska taas mennään samalla laskelmoidulla linjalla, säveltäjäkin sama kuin Måns Zemerlövillä
Kreikka yliarvostettu
Serbia Loccoo locoo ja hiuslisäkkeet vaan heiluu
Ihmettelen myös jos Portugali menisi. Ei se nyt niin oikeasti iskevä kappale ole vaikka verrattain ok . Suomella on parempi biisi
Vierailija kirjoitti:
Kun Azerbaidzanin biisi julkaistiin, popitin tuota jatkuvasti. Nyt kun näin esityksen, olisi saanut vaikka karsiutua :D Myös Kyproksen renkutus on menettänyt tenhoaan tässä kevään mittaan.
Täysin päinvastainen suunta on ollut taas Portugalilla, jota en jaksanut aluksi edes kuunnella. Tajusin vasta semiesityksen aikana, kuinka hieno kappale on!
Se ruotsalainen musiikkikriitikko, joka haukkui Suomen, on arvostellut vahvasti myös Kyproksen kappaleen. Hänen mukaansa, jos Kypros vie kisan kotiin, niin Ruotsi voi alkaa lähettää viisuihin esim. Ariana Granden jo julkaistuja kappaleita:
”Om Cyperns Lady Gaga-cover vinner kan vi lika gärna börja skicka hits som redan har släppts av Ariana Grande, Beyoncé, Lana Del Rey och Coldplay. Vad som helst. Det är verkligen skit samma.”
Eikö Ruotsi vähän sitä jo teekin? 😃 Minun mielestäni Ruotsilta on tullut ihan samalla kaavalla biisejä viimeisten vuosien aikoina.
Ruotsi on muuten jo etukäteen alkanut nuolemaan haavojaan hehkuttamalla Ruotsin suvereeniä asemaa Euroviisuissa (tietävät, että tämän vuoden kappaleella ei ole mitään jakoa kärkikahinoihin)
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/9OR5Qr/sa-ble…
Luuletteko että on jotain yllättäjiä jotka nousee vedonlyöntiarvioita kunnolla korkeammalle?
Itse toivon että Alankomaat tekisi nousua. Täysin aliarvostettu. Ruotsi on aina sellainen että siitä ei tiedä.
Tai floppaajia? Itse en yhtään ihmettelisi jos Malta ja Islanti sijoittuisikin alemmas kuin on luultu. Tai San Marino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Azerbaidzanin biisi julkaistiin, popitin tuota jatkuvasti. Nyt kun näin esityksen, olisi saanut vaikka karsiutua :D Myös Kyproksen renkutus on menettänyt tenhoaan tässä kevään mittaan.
Täysin päinvastainen suunta on ollut taas Portugalilla, jota en jaksanut aluksi edes kuunnella. Tajusin vasta semiesityksen aikana, kuinka hieno kappale on!
Se ruotsalainen musiikkikriitikko, joka haukkui Suomen, on arvostellut vahvasti myös Kyproksen kappaleen. Hänen mukaansa, jos Kypros vie kisan kotiin, niin Ruotsi voi alkaa lähettää viisuihin esim. Ariana Granden jo julkaistuja kappaleita:
”Om Cyperns Lady Gaga-cover vinner kan vi lika gärna börja skicka hits som redan har släppts av Ariana Grande, Beyoncé, Lana Del Rey och Coldplay. Vad som helst. Det är verkligen skit samma.”
Eikö Ruotsi vähän sitä jo teekin? 😃 Minun mielestäni Ruotsilta on tullut ihan samalla kaavalla biisejä viimeisten vuosien aikoina.
Ruotsi on muuten jo etukäteen alkanut nuolemaan haavojaan hehkuttamalla Ruotsin suvereeniä asemaa Euroviisuissa (tietävät, että tämän vuoden kappaleella ei ole mitään jakoa kärkikahinoihin)
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/9OR5Qr/sa-ble…
Måns Zemerlövin voittobiisi oli David Guetta-kopio.
Vierailija kirjoitti:
Tolla Serbian vaaleella on kyllä hieman liikaa noita lisäkkeitä.
Juu, mutta onhan niillä kaikilla vähän liikaa. Onko tuo joku vitsi, että haluavat näyttää 80-luvun p*rnotähdiltä? Ja olen myös muutamana vuonna ihmetellyt, mistä on yhtäkkiä tullut tämä, että naisilla ei ole housuja eikä edes hametta. Nytkin ainakin Moldovan, Serbian, Albanian ja Azerbaidzanin esiintyjät ovat lähteneet kisaan ilman alaosaa.
Flo Ridan IG-postauksen mukaan on viisuilemassa Amsterdamissa :DDD
Kun El Diablo lähti soimaan niin hetken olin kuulevinani Lady Gagan Badromancen