Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
4881/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun El Diablo lähti soimaan niin hetken olin kuulevinani Lady Gagan Badromancen

Vierailija
4882/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion äänestää tänään Ukrainaa. Jäi mieleen hyvällä ja oudolla tavalla eikä outous tässä tapauksessa ole lainkaan huono asia. Niinkuin joku jo YouTubessa kommentoi heidän musiikkivideolleen, että tuntuu kuin he yrittäisivät hypnotisoida mut mukaan johonkin kulttiin :D:D

De gustibus non est disputandum. Ukrainan kappale on mielestäni tosi synkkä. Melodiassa ei mitään yllätyksellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän pisteet menee Ukrainalle samasta syystä kuin Saksan Turkille, olivatpa välit mitä tahansa.

Vierailija
4884/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö yleisö saliin seuraamaan harjoituksia?

Vierailija
4885/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii paremmin omalla kielellä.

Mä sanoisin että sekä että. Viisubiisi tottakai ukrainaksi mutta näköjään on tosi monipuolinen bändi. Tulee vähän mieleen Nena 80 luvun Saksasta.

Vierailija
4886/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon näitä naiskeikistelijöitä tänä vuonna. Veikkaan Azerbaijanin Mata harin yltävän korkeimmalle. Serbian botox-peruukit keräävät BAlkanin äänet ja ovat lähellä top 10

Noista keikistelijöistä ainoa hyvä onkin Mata Hari.

Mua jostain syystä ärsyttää eniten Mata Hari. Ma ma ma ma, ma ma ma ma, Mata hari.

Vierailija
4887/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan esiintyjistä ei viehätä minua ulkoisesti, mutta jostain syystä tuo asenne ja karisma on niin miehekästä ja seksikästä. Olen aina ollut kuitenkin heikkoina rokkareihin.

Myönnettäkööt, että Italian laulaja Damiano ja melkein koko yhtye on ilo silmälle, mutta... Jos minun pitäisi mennä iltaa viettämään jonkun kanssa, valitsisin kuitenkin Suomen pojat. Vaikuttavat hauskemmalta, helpostilähestyttävämmältä ja rennommalta seuralta. :D

Ei siinä Italian bändissä ole kyllä tarkemmin katsottuna kuin yksi hyvännäköinen henkilö. Muiden vahvat meikit vain peittävät tavallisen ulkonäön.

Laulusolisti on suorastaan kolho ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen. Että jos nyt ulkonäköä aletaan arvioimaan.

Vierailija
4888/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta viisuromanssia pukkaa, tosin ilmeisesti yksipuolista: yksi Serbian tukkaemännistä on ihastunut Italian laulajaan:

Parhautta!

Rakastan viisuromansseja, nyt tuli lisää seurattavaa ”Efentixin” (efendi ja tix) lisäksi!

Vierailija
4889/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta viisuromanssia pukkaa, tosin ilmeisesti yksipuolista: yksi Serbian tukkaemännistä on ihastunut Italian laulajaan:

Parhautta! <3

Rakastan viisuromansseja, nyt tuli lisää seurattavaa ”Efentixin” (efendi ja tix) lisäksi!

Sokeakin voi nähdä, että "Efentix" on täyttä kulissia ja toistensa mainostamista. Näin saadaan viisufanien katseet kääntymään heihin ja sekös onkin hyvä juttu. Instagramiensa "huomionosoitukset" ja "to do-listat" on niin teennäisiä. 

Vierailija
4890/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii paremmin omalla kielellä.

Mä sanoisin että sekä että. Viisubiisi tottakai ukrainaksi mutta näköjään on tosi monipuolinen bändi. Tulee vähän mieleen Nena 80 luvun Saksasta.

Ja eri genrejen ja kielten yhdistäminen kuten Nena ja Kim Wilde: irgendwi, irgendwo, irgendwann

Vierailija
4891/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah minkä ilon saisin kun Ruotsin tyypillisesti loppuun asti siloiteltu ja laskelmoitu viisuesitys häviäisi Suomen poikien esitykselle. Ja siellä jotkut nyrpeät euroviisuasiantuntijat jotka vähättelee Suomea saisi nenilleen. Siinä hyvä tavoite. :D

Se on tosiaan jo voitto jos päästään Ruotsia paremmille sijoille. Mutta eiköhän Tussu ole jossain sijalla 7 ja me sijalla 9.

No ei ole. 

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision&nbsp;

Tällä hetkellä Suomi 7. ja Tusse 13. 

Vierailija
4892/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun El Diablo lähti soimaan niin hetken olin kuulevinani Lady Gagan Badromancen

Olet muuten ensimmäinen joka on huomannut asian. lol

Vierailija
4893/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille maalle luulette että Suomi antaa 12 pistettä sitten finaalissa?

Arvelisin, että Venäjä saa 12p Suomelta.

Sillä asusteleehan tälläkin hetkellä paljon venäläisiä täällä. Itse en välitä Venäjän kappaleesta.

Italia saa 12p Suomelta.

Mä ajattelin tätä muuten, kuin oman mielen kannalta.

Vierailija
4894/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Italian esityksessä minua jostain syystä häiritsee tuon basistinaisen liikkeet, sievä nainen kyllä muuten. Samoten ne kohdat, joissa laulaja menee vastakkain kitaristin ja basistin kanssa, ja molemmat jumputtavat siinä paikallaan. Pidin musiikkivideosta enemmän.

Vierailija
4895/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyn tosi jos seuraavat biisit menee Suomen ohi finaaliäänissä

Bulgaria Zzz

Kypros Tylsä laskelmoitu Plagiaatti

Ruotsi koska taas mennään samalla laskelmoidulla linjalla, säveltäjäkin sama kuin Måns Zemerlövillä

Kreikka yliarvostettu

Serbia Loccoo locoo ja hiuslisäkkeet vaan heiluu

Ihmettelen myös jos Portugali menisi. Ei se nyt niin oikeasti iskevä kappale ole vaikka verrattain ok . Suomella on parempi biisi

Vierailija
4896/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Azerbaidzanin biisi julkaistiin, popitin tuota jatkuvasti. Nyt kun näin esityksen, olisi saanut vaikka karsiutua :D Myös Kyproksen renkutus on menettänyt tenhoaan tässä kevään mittaan.

Täysin päinvastainen suunta on ollut taas Portugalilla, jota en jaksanut aluksi edes kuunnella. Tajusin vasta semiesityksen aikana, kuinka hieno kappale on!

Se ruotsalainen musiikkikriitikko, joka haukkui Suomen, on arvostellut vahvasti myös Kyproksen kappaleen. Hänen mukaansa, jos Kypros vie kisan kotiin, niin Ruotsi voi alkaa lähettää viisuihin esim. Ariana Granden jo julkaistuja kappaleita:

”Om Cyperns Lady Gaga-cover vinner kan vi lika gärna börja skicka hits som redan har släppts av Ariana Grande, Beyoncé, Lana Del Rey och Coldplay. Vad som helst. Det är verkligen skit samma.”

Eikö Ruotsi vähän sitä jo teekin? 😃 Minun mielestäni Ruotsilta on tullut ihan samalla kaavalla biisejä viimeisten vuosien aikoina.

Ruotsi on muuten jo etukäteen alkanut nuolemaan haavojaan hehkuttamalla Ruotsin suvereeniä asemaa Euroviisuissa (tietävät, että tämän vuoden kappaleella ei ole mitään jakoa kärkikahinoihin)

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/9OR5Qr/sa-ble…

Vierailija
4897/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että on jotain yllättäjiä jotka nousee vedonlyöntiarvioita kunnolla korkeammalle?

Itse toivon että Alankomaat tekisi nousua. Täysin aliarvostettu. Ruotsi on aina sellainen että siitä ei tiedä.

Tai floppaajia? Itse en yhtään ihmettelisi jos Malta ja Islanti sijoittuisikin alemmas kuin on luultu. Tai San Marino.

Vierailija
4898/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Azerbaidzanin biisi julkaistiin, popitin tuota jatkuvasti. Nyt kun näin esityksen, olisi saanut vaikka karsiutua :D Myös Kyproksen renkutus on menettänyt tenhoaan tässä kevään mittaan.

Täysin päinvastainen suunta on ollut taas Portugalilla, jota en jaksanut aluksi edes kuunnella. Tajusin vasta semiesityksen aikana, kuinka hieno kappale on!

Se ruotsalainen musiikkikriitikko, joka haukkui Suomen, on arvostellut vahvasti myös Kyproksen kappaleen. Hänen mukaansa, jos Kypros vie kisan kotiin, niin Ruotsi voi alkaa lähettää viisuihin esim. Ariana Granden jo julkaistuja kappaleita:

”Om Cyperns Lady Gaga-cover vinner kan vi lika gärna börja skicka hits som redan har släppts av Ariana Grande, Beyoncé, Lana Del Rey och Coldplay. Vad som helst. Det är verkligen skit samma.”

Eikö Ruotsi vähän sitä jo teekin? 😃 Minun mielestäni Ruotsilta on tullut ihan samalla kaavalla biisejä viimeisten vuosien aikoina.

Ruotsi on muuten jo etukäteen alkanut nuolemaan haavojaan hehkuttamalla Ruotsin suvereeniä asemaa Euroviisuissa (tietävät, että tämän vuoden kappaleella ei ole mitään jakoa kärkikahinoihin)

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/9OR5Qr/sa-ble…

Måns Zemerlövin voittobiisi oli David Guetta-kopio.

Vierailija
4899/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla Serbian vaaleella on kyllä hieman liikaa noita lisäkkeitä. 

Juu, mutta onhan niillä kaikilla vähän liikaa. Onko tuo joku vitsi, että haluavat näyttää 80-luvun p*rnotähdiltä? Ja olen myös muutamana vuonna ihmetellyt, mistä on yhtäkkiä tullut tämä, että naisilla ei ole housuja eikä edes hametta. Nytkin ainakin Moldovan, Serbian, Albanian ja Azerbaidzanin esiintyjät ovat lähteneet kisaan ilman alaosaa.  

Vierailija
4900/9878 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flo Ridan IG-postauksen mukaan on viisuilemassa Amsterdamissa :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi