Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Olisko Teflonit ja PAndorra päässeet finaaliin?
Monelta Suomen esitys on suunnilleen?
Vierailija kirjoitti:
Suomi yllättää ja voittaa ! suomi pojat tekee Lordit ! uskokaa vaan..
Suomi on jo voittanut. Pärjäsivät hyvin semissä, Suomea huudettiin, todennäköisesti tuo parhaan sijan Suomelle pitkään aikaan, biisi pärjännyt listoilla, he sai levytyssopimuksen hyvään lafkaan. Voittaminen on ihan yliarvostettua. Ehkä siitä jää muutenkin korostunut euroviisuleima.
Finaalissa esiintyy taas Måns Zelmerlöw, kuinka väsynyttä 😒
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan ketkä tulee olemaan top kympissä. Paitsi Ukraina. Ehkä se Italia sitten.
Malta, Ranska, Sveitsi, Ukraina, Italia nämä ovat top 10:ssä. Ovat myös vedonlyönnin kärkimaat.
Itse toivon, että joku ennakkosuosikki floppaisi ja joku yllättäis. Portugali voisi viedä koko potin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että joka vuosi voittonsa jälkeen viisuissa jollain tapaa. Eipä tuo kovin legendaarinen voittaja edes ole.
Maltan suosio ei ole auennut minulle. Toivon että Suomi suihkaisisi Maltasta ohi :D Vaikka symppaan Islantia ei haittaisi vaikka suomi ohittaisi senkin pisteissä. Semmoinen ainakin top 5 olisi makea :D
Vierailija kirjoitti:
Olisko Teflonit ja PAndorra päässeet finaaliin?
Suomella ja Tanskalla olisi silloin ollut hyvin samankaltaiset biisit. Retroa omalla äidinkielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että joka vuosi voittonsa jälkeen viisuissa jollain tapaa. Eipä tuo kovin legendaarinen voittaja edes ole.
Kuuntelisin niin paljon mieluummin Portugalin voittajaa, mutta hän on tainnut irtisanoutua viisumeiningeistä ihan kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä Lordikin, eikös sekin ole jo aika nähty?
Vierailija kirjoitti:
Tolla Serbian vaaleella on kyllä hieman liikaa noita lisäkkeitä.
Ärsyttävä Tobbe Ek sanoi yhden asian hauskasti: Hollannin kaikki irtohiukset ovat Serbian naisten päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä biisinsä puolesta, mutta euroviisuhahmona kyllä mielestäni ansaitsee paikkansa. Love, love, peace, peace on minun mielestäni todella legendaarinen show.
Serbian hurrikaanithan on ihan Balkanin supertähtiä! Favorito-biisillä Youtubessa yli 80 miljoonaa näyttökertaa 😅
Tobbe Ekin puheet voi antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Flo Ridan IG-postauksen mukaan on viisuilemassa Amsterdamissa :DDD
Miten ihmeessä tämä herra päätyi viisuihin?
Vierailija kirjoitti:
Maltan suosio ei ole auennut minulle. Toivon että Suomi suihkaisisi Maltasta ohi :D Vaikka symppaan Islantia ei haittaisi vaikka suomi ohittaisi senkin pisteissä. Semmoinen ainakin top 5 olisi makea :D
Islannille soisin kyllä hyvän sijoituksen, mutta en myöskään ymmärrä tuota Maltaa. Niin ilmiselvä Netta-kopio.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että on jotain yllättäjiä jotka nousee vedonlyöntiarvioita kunnolla korkeammalle?
Itse toivon että Alankomaat tekisi nousua. Täysin aliarvostettu. Ruotsi on aina sellainen että siitä ei tiedä.Tai floppaajia? Itse en yhtään ihmettelisi jos Malta ja Islanti sijoittuisikin alemmas kuin on luultu. Tai San Marino.
Minäkin veikkaan flopeiksi Maltaa ja San Marinoa. Islanti on arvoitus, kun kaksi esitystä tulee videolta. Verottaako se pisteitä vai tuoko sympatiaa? Islannin esiintymispaikka Sveitsin rinnalla voi vähentää suosiota.
San Marino on ihan lopussa ja tietty lataus on purkautunut jo aiemmin, Italiaan. Voi olla sellainen biisi, että ihmiset toivovat, että se loppuisi jo. Mielipiteeseeni vaikuttaa, että itse en pidä biisistä lainkaan. Ruotsin esiintymispaikkaa toiseksi viimeisenä Italian jälkeen pidän yleisöäänten näkökulmasta todella huonona.
Malta tuntuisi todennäköiseltä raatisuosikilta. Yleisöääniä on ehkä ollut vähän, kun Malta uhrattiin noin aikaisin kisaan. Yleisö ehtii jo unohtaa tämän, kun alkaa kunnon tykitys Suomesta lähtien. Numeroilla 16-20 voi hyvin olla puolet top kympistä. Suomi, Bulgaria, Liettua, Ukraina, Ranska. Toisaalta joku näistä voi kovan seuran vuoksi flopatakin. Hyvänä päivänä numerolla 21 Azerbadjankin voi menestyä. Se on finaalin naisketkuttelijoista omaperäisin. Toisaalta genressä on paljon kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan ketkä tulee olemaan top kympissä. Paitsi Ukraina. Ehkä se Italia sitten.
Malta, Ranska, Sveitsi, Ukraina, Italia nämä ovat top 10:ssä. Ovat myös vedonlyönnin kärkimaat.
Itse toivon, että joku ennakkosuosikki floppaisi ja joku yllättäis. Portugali voisi viedä koko potin.
Portugali? Eihän se ole edes kovin kaksinen kappale. On kyllä tehnyt isoa nousua
Toi Serbia on muuten top-10:ssä kun itä-eurooppaa pamauttaa noille pisteitä.