Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko syödä sanani ja kääntää takkia, Italian kappale on kyllä hyvä, biisin kohta joka alkaa 1:55 on aivan huippu 🇮🇹
Italia on musiikin kieli.
Mutta mikä siinä on, että Italia ei voita, vaikka kappaleet ovat hyviä? Olen uskollisesti äänestänyt Italiaa vuodesta toiseen ja aina saanut pettyä sijoitukseen. Viimeksi sentään oli toinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti aiemmin, että täällä on kateellisia Ruotsi-vihaajia. No mitä se tällainen sitten on, reilua peliä ja kilpailijan kunnioitusta hyvässä hengessä?
Ruotsalaistoimittaja jatkaa tylytystä: ”Haluaisin kuunnella Suomen esitystä korvatulpat korvissani”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dc6f4a47-b80f-4710-a057-39ac96…
Tällaisia ruotsalaistoimittajia on sitten juryt pullollaan..
En kyllä uskoisi että Suomessa iltapäivälehdessä kirjoitettaisiin tuolla
tavalla Ruotsin Tussesta. Johan se olisi varmasti r a sististakin...
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti aiemmin, että täällä on kateellisia Ruotsi-vihaajia. No mitä se tällainen sitten on, reilua peliä ja kilpailijan kunnioitusta hyvässä hengessä?
Ruotsalaistoimittaja jatkaa tylytystä: ”Haluaisin kuunnella Suomen esitystä korvatulpat korvissani”
Ruotsalaiset toimittajat haukkuu joo, mutta mitenköhän Ruotsin vauvakeskustelupalsta? Tiiä vaikka kuinka tykkäisivät.
Ruotsin tussu jää jumboksi
🤘🤘
Helvetti on irti jossei Tussu menesty ja cancellointi iskee euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 10:
Suomi, Italia, Ranska, Sveitsi, Unkari, Islanti, Malta, Liettua, Kypros ja KreikkaUnkari??? Tarkoitat varmaan Ukrainaa. Missä Serbia? 😅
Hups, siis Ukraina😆
Vihaan Serbia ja myös tota Kyprosta, mutta kyllä sinne joku renkutus kuitenkin nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko syödä sanani ja kääntää takkia, Italian kappale on kyllä hyvä, biisin kohta joka alkaa 1:55 on aivan huippu 🇮🇹
Italia on musiikin kieli.Mutta mikä siinä on, että Italia ei voita, vaikka kappaleet ovat hyviä? Olen uskollisesti äänestänyt Italiaa vuodesta toiseen ja aina saanut pettyä sijoitukseen. Viimeksi sentään oli toinen.
Ovatko liian koppavia? Etäisiä? Muiden yläpuolella?
Italia on hyvä, kieli kuulostaa hyvältä, laulajalla on hyvä ääni ja bändi on näyttävä. Biisi on kunnolla tehty. Lisäksi italialaisilla on hyvä esiintymispaikka ja he saavat pisteitä koska ovat Italia. Mutta vetoaako suureen EUROVIISUyleisöön rock?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portugalin biisissä vahvat Chris Cornell / Audioslave vibat, siitä varmaan johtuu että vaikuttaa niin tutulta.
Mua vaivaa edelleen et mistä se on tuttu.
Se kohta ”love is on my side...” kuulostaa tosi tutulta 🧐
Mä eilen sen tavoitin mutta nyt en enää, Beatlesia kuitenkin.
Tuo I-VII-IV sointukulku oli aikoinaan niin yleinen että sen voi sekoittaa moneenkin biisiin. Nykypopissa suorastaan kielletty vai pitäisikö sanoa canceloitu sointukuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset toimittajat haukkuu joo, mutta mitenköhän Ruotsin vauvakeskustelupalsta? Tiiä vaikka kuinka tykkäisivät.
Enpä usko. Ei ole kuulemma siellä radiossakaan soinut ollenkaan, toisin kuin muun muassa Ruotsin ja Norjan biisit. Ruotsalaiset ovat lampaita. Kaikilla on samanlainen musiikkimakukin. Jättekul.
Vierailija kirjoitti:
Italia on musiikin kieli.
Totta 😍 Ekalla kuuntelulla pari kuukautta sitten en vielä kovin innostunut, mutta kun katsoin sen viisuesityksen pari päivää sitten, niin katsoinkin sen sitten viisi kertaa putkeen ja eilen vielä kerran ja tänäänkin vielä kerran..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bebis.se
https://www.google.com/search?q=sanja+vu%C4%8Di%C4%87+2016&tbm=isch&ved…
Tässä on serbian Sanja kevyemässä meikissä
Mutta joku aina yllättää, eikö? Itse veikkaan joko Norjaa tai Broccolia 😂😂😂
Mä kyllä ihmettelen jos Ruotsi pärjää. Ruotsin show on niin laskelmoitu ja niin nähty. Jotenkin tuntuu myös että Malta ei voita, lavashow jotenkin pysähtynyt, laulaja seisoo vaikka biisi on tanssibiisi.
Jos yleisö haluaa rockia niin Italia voittaa. Jos slovarin niin Sveitsi. Jos etnoteknoa niin Ukraina. Ranska on kysymysmerkki, tykkääkö kukaan muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy se salista eilen kuvattu video jossa BC esiintyy?
Yleisö laulaa BC:n esityksen päälle niin kovaa, ettei saa selvää esityksestä 😅.
WOOOOOWWWWWW
ai että mahtavaa xD sielä on sanat hallussa viisukansalla
joskus sitä on vaan niin sanaton että saa suustaan just tuon "wow"! siis wau. piste. ei mitään perusteluita tarvita.
Onko tuo kuvattu jossain suomalaisten aitiossa vai ulkolaisetko siinä hoilaa?
Laita kuulokkeet korville, silmät kiinni ja koita kuulostella ”lähimpien” äänien ohi, varsinkin kertsissä kuulee että olivatpa mitä tahansa kansallisuutta niin koko halli laulaa mukana
Ruotsalaiset ei tykkää siitä et suomalaiset uskaltaa olla erilaisia ja vielä menestyy sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa ruotsia. Nimittäin ihan sama korvatulppatoimittaja kirjoitti eilisen semifinaalin jälkeen näin:
Finland räddade en av de tristaste semifinaler
En av de tristaste semifinalerna i modern tid.
Och det var Finland som räddade showen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia on musiikin kieli.Totta 😍 Ekalla kuuntelulla pari kuukautta sitten en vielä kovin innostunut, mutta kun katsoin sen viisuesityksen pari päivää sitten, niin katsoinkin sen sitten viisi kertaa putkeen ja eilen vielä kerran ja tänäänkin vielä kerran..
Sama juttu. Ja Ukraina myös mulla listalla. Molemmat hyviä treenatessa.
Suomi ei ikinä tule voittamaan kun kaiken maailman ruotsalaiset antamassa raatiääniä.
Hups, siis Ukraina😆