Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
2281/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semifinaalit ja etenkin Grande Finale on melkoisia näytönpaikkoja vähänkään heikompitasoiselle artistille. Apuna ei ole enää autotunet eikä mageet videot, vaan siinä pitää oikeasti osata vakuuttaa 200 miljoonaa katsojaa laulamisella. Viime vuosina on nähty surkuhupaisia romahduksia, kun taidot ei vaan ole riittäny isolle lavalle.

Olisiko esimerkkejä? En tunne viisuhistoriaa ulkoa.

Kymmenisen vuotta sitten joku Balkanin maan naapuriäänillä finaaliin päässyt mies kuulosti enemmän kiimaiselta kissalta maaliskuussa kuin laulajalta 🤣...

Dääääm eli kuka? Haluan tietää 😂

Joku Kasimir, Krassimir tai Kissimir se oli. Taisi olla Bulgariasta?

Vierailija
2282/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa! Seuraan viisuja Hollannista ja jo nyt harmittaa ettei täällä teksitetä biisejä. Suomen tekstitykset on ehdottomasti yksi mahtavin osa viisuja, niin luovia kääntäjiä sillä 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona ukkostaa ja jäätelöauto tuli asuinalueelleni 😂

Noin 10 minuuttia Euroviisuihin.

Ap

Soittaako se jätskiauto tän? :D

Vierailija
2284/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka laulavaan eurooppaan alkaa

Vierailija
2285/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on euroviisuviikko! Tänään en välttämättä katso koko lähetystä, kun pitää aamulla töihin, mutta torstaina aion ehdottomasti valvoa ja jännittää tuloksetkin.

Voithan katsoa pelkät esitykset ja jättää äänestyksen seurannan väliin. Lähetys alkaa jo 20 minuutin päästä ja harjoitusten perusteella ne itse esitykset, joita on yht. 16 kpl, vaikuttaa etenevän sujuvasti.

Näin olen yleensä tehnyt, semien esitykset menevät suht nopeasti kun ei tarvi jäädä katsomaan väliaikanumeroita jne.

Vierailija
2286/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisena vuonna joku biisi on vasta livenä kolahtanut. Saatan etukäteen jopa inhota jotain tai pitää puuduttavan tylsänä, mutta kun näkee artistien lavaolemuksen, innon ja ehkä jännityksenkin, niin se vaan alkaa toimia. Viimeksi näin kävi Lake Malawin Friend of a friendin ja Luca Hännin Dirty dancingin kanssa.

Lake Malawi!! Mun kaikkien aikojen Euroviisu-ihastus, tämän bändin laulaja Albert Černý ❤️. Mä luulin sitä noin parikymppiseksi mutta oli se sentään yli 30... Ei ollut ihan niin kehdonryöstäjäolo. Osallistui viime vuonna Puolan karsintaan aivan ihanalla biisillä "Lucy",mutta ei valittu.

Entäpä se, kun Albert lauloi Serhatin Say na na nan viime vuoden Eurovision home conserts-jaksossa? Apua miten ihana 🥰 Ja se kammottava kappalekin kuulosti niin hyvältä!

Omg kyllä!!! Mä asun Tsekissä ja aina toivon että törmään Albertiin lähikaupassa 😂. Vielä ei oo tapahtunut mutta ehkä vielä joskus.

Vierailija
2287/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa! Seuraan viisuja Hollannista ja jo nyt harmittaa ettei täällä teksitetä biisejä. Suomen tekstitykset on ehdottomasti yksi mahtavin osa viisuja, niin luovia kääntäjiä sillä 😀

Laita Areena päälle, sen pitäis olla kaikille auki, eikö?

Vierailija
2288/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisena vuonna joku biisi on vasta livenä kolahtanut. Saatan etukäteen jopa inhota jotain tai pitää puuduttavan tylsänä, mutta kun näkee artistien lavaolemuksen, innon ja ehkä jännityksenkin, niin se vaan alkaa toimia. Viimeksi näin kävi Lake Malawin Friend of a friendin ja Luca Hännin Dirty dancingin kanssa.

Lake Malawi!! Mun kaikkien aikojen Euroviisu-ihastus, tämän bändin laulaja Albert Černý ❤️. Mä luulin sitä noin parikymppiseksi mutta oli se sentään yli 30... Ei ollut ihan niin kehdonryöstäjäolo. Osallistui viime vuonna Puolan karsintaan aivan ihanalla biisillä "Lucy",mutta ei valittu.

Entäpä se, kun Albert lauloi Serhatin Say na na nan viime vuoden Eurovision home conserts-jaksossa? Apua miten ihana 🥰 Ja se kammottava kappalekin kuulosti niin hyvältä!

Omg kyllä!!! Mä asun Tsekissä ja aina toivon että törmään Albertiin lähikaupassa 😂. Vielä ei oo tapahtunut mutta ehkä vielä joskus.

Törmäsin itse kerran Tallinnan Kadriorgin puistossa Stig Rästaan! 😂 Oli lapsensa kanssa leikkipuistossa siellä

Vierailija
2289/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per suaplodien siivittämänä laulavaan Eurooppaan 😂😂😂

Vierailija
2290/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin itse kerran Tallinnan Kadriorgin puistossa Stig Rästaan! 😂 Oli lapsensa kanssa leikkipuistossa siellä

Oh my, tää ois aika kova :D tosin exäni näyttää pahasti Stig Rästalta, niin jäätyisin kahdestakin syystä :D

Vierailija
2291/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semifinaalit ja etenkin Grande Finale on melkoisia näytönpaikkoja vähänkään heikompitasoiselle artistille. Apuna ei ole enää autotunet eikä mageet videot, vaan siinä pitää oikeasti osata vakuuttaa 200 miljoonaa katsojaa laulamisella. Viime vuosina on nähty surkuhupaisia romahduksia, kun taidot ei vaan ole riittäny isolle lavalle.

Olisiko esimerkkejä? En tunne viisuhistoriaa ulkoa.

Kymmenisen vuotta sitten joku Balkanin maan naapuriäänillä finaaliin päässyt mies kuulosti enemmän kiimaiselta kissalta maaliskuussa kuin laulajalta 🤣...

Dääääm eli kuka? Haluan tietää 😂

Bulgaria 2009 🤣

Vierailija
2292/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areenan suorat eivät yleensä avaudu Suomen ulkopuolella. Eiköhän Hollannin yleisradiolla ole liveseuranta Hollannissa.

Vierailija
2293/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijotteko te äänestää?

Vierailija
2294/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkona ukkostaa ja jäätelöauto tuli asuinalueelleni 😂

Noin 10 minuuttia Euroviisuihin.

Ap

Soittaako se jätskiauto tän? :D

Olisipa soittanut. Olisi sitten sopinut teemaan.

Ap

Vierailija
2295/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kattonu mitä biisejä tänään on joten jännää! Tiedän kyllä toki ettei bc oo nyt, mut en muuta!

Vierailija
2296/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko maailma on kutsuttu Areenaan.

Vierailija
2297/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh oisit laulanu voittobiisin.. etkä promonnut uutta

Vierailija
2298/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä biisi Duncan Laurencelta!

Vierailija
2299/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Duncan Lawrence, joka lauloi alussa?

Vierailija
2300/9878 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2 juontajaa on aika maksimi, mikä järki nejässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän