Miesten huomio ja siitä nauttiminen
Ymmärrän että minussa on jotain pahasti vialla. Saan uskoakseni suht paljon miehiltä huomiota ja nautin siitä.
Minua on koitettu pokata kadulla keskellä kirkasta päivää, työreissulla kolleega on kutsunut huoneeseensa, baarissa miehet ovat ruvenneet tappelemaan vuokseni. Mihinkään en ole lähtenyt mukaan tai enkä olen pettänyt puolisoani, itse olen siis naimisissa, mutta nautin tuosta huomiosta jota miehiltä saan.
Miksi tunnen hyvää oloa tästä? Onko kanssasisaria? Itsetuntoni on varmaan todella heikko, ehkä saan tästä jotain hyväksyntää tai arvostusta? Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja päässyt kiinni normaalimpaan tilanteeseen? Olen nainen 38 vuotta ja häpeä jo nut kirjoittaa tätä.
Kommentit (80)
Se on sinulle vaan jännää peliä, onko siinä jotain sen syvällisempää?
Naisten huomio tekee miehistä alfoja. Miesten huomio tekee naisista... no, jotenkin halpoja yleisestiottaen.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinulle vaan jännää peliä, onko siinä jotain sen syvällisempää?
Ei ole syvällisempää.
Mutta jotenkin tunnen että olen niiden miesten silmissä haluttava ja se kohottaa ilmeisesti itsetuntoani.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli.
Ei, en ole.
Olen alakanut pohtia olenko jonkun sortin sosiopaatti. Ei se huomio kiinnosta vaan mitä minä voin tehdä sillä huomiolla. Saan ne pomppimaan minun pillini tahdissa ja se on se mistä saan jotain hupia.
Olisi kertakaikkiaan kamalaa, jos työpaikalla miehet eivät suhtautuisi minuun ihmisenä ja työkaverina vaan jotenkin romanttisesti ja saaliina. Baareissa en käy ollenkaan enkä kaipaa sellaista huomiota mitä sieltä jotkut saavat. Muutenkin on vapauttavaa kun kukaan ei enää juuri kiinnitä huomiota eikä kommentoi mitään. En kaipaa mitään sähköistä ilmapiiriä ympärilleni, koska sellainen on aika kuluttavaa.
Minäkin nautin miesten huomiosta, tai siis nauttisin, jos saisin sitä. Olen valitettavasti ruma nainen, ja miehiltä tulee hyvin harvoin, jos koskaan, mitään huomiota. No, kukaan ei ole sanonut rumaksi, olen päätellyt olevani sitä, koska olen pelkkää ilmaa. Ja juuri tuo, ettei sitä sanota ääneen, kertoo sen olevan totta. Miksi kukaan laukoisikaan ilmoille itsestään selvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alakanut pohtia olenko jonkun sortin sosiopaatti. Ei se huomio kiinnosta vaan mitä minä voin tehdä sillä huomiolla. Saan ne pomppimaan minun pillini tahdissa ja se on se mistä saan jotain hupia.
Tämä ei ole ap.
T:ap
Mulla oli nuorempana samaa , minusta se oli lähinnä noloa. Aikuiset monesti naimisissa olevat miehet hyppi miten päin tahansa jos käskin. Onneksi ei ole niin paljon enää : D Tunsin itseni halvaksi.
Eiköhän tuo nyt ole ihan normaalia tykätä huomiosta, jos sitä saa?
On ihanaa olla maskin takana ihan näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana samaa , minusta se oli lähinnä noloa. Aikuiset monesti naimisissa olevat miehet hyppi miten päin tahansa jos käskin. Onneksi ei ole niin paljon enää : D Tunsin itseni halvaksi.
Kumma juttu, että se huomio tuntuu aina menevän väärään osoitteeseen, niille jotka eivät siitä pidä.
Vaikea tuosta on ”parantua”. Kehut lisäävät kierrettä ja itsetuntosi kukoistaa.
Miksi miesten huomiosta ei saisi nauttia? Itsekin nautin, eikä siinä minusta ole mitään väärää. Tälläkin hetkellä esimerkiksi oma esimieheni pitää minua selkeästi viehättävänä, mikä on herättänyt töissä naisten keskuudessa närää, vaikka en ole hänen huomiostaan varsinaisesti hyötynyt millään tavalla. Onko se kateutta, en tiedä... Minulle tulee hyvä mieli, kun näen että toinen pitää minua viehättävänä ja nauttii seurastani ja keskusteluistamme. Olen itsekin aviossa, enkä pettäjä, eikä toisten miesten huomiosta nauttiminen ole minusta pettämistä.
Nyt joku tulee kertomaan, että "hän vaan haluaa pan.na sua", mutta mitäs sitten vaikka haluaisikin? Saan töiden lomaan hyvää juttuseuraa ja hyvän mielen, kikulia en kylläkään tarvitse.
Se, joka väitti miesten huomion tekevän naisista halpoja, voi suksia - -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että se huomio tuntuu aina menevän väärään osoitteeseen, niille jotka eivät siitä pidä.
Ja ap on sitten oikea osoite vai?
Kuuluu naisen biologiaan saada miehiä ympärilleen tappelemaan hänestä. Voimakkaimman miehen voi sitten hyväksyä paritteluun. Samaa tapahtuu monella muullakin nisäkkäällä.
Saisin kovin huomiota, mutta en viitsi olla edes ”tyrkyllä”. En pukeudu edes paljastavasti ja silti huomiota vaan tulee. Kai se on tätä jos syntyy tälleensä kokonaan komijaksi 😃
Osa naisista voimaantuu siitä