Millaisella prätkällä saa varmimmin naisen?
Kommentit (53)
Tykkään Halvatun Papoista.
Prätkämies on naurettava, peniksenjatketta esittelee. Moottoripyörä tekee ukosta yli viisikymppisen, BMW ammattikoululaisen, Volvo eläkeläisen ja Audi persun.
Sellainen mies on HOT, joka ei tartte jatketta. Mun parkkipaikkanaapuri esim, 195-senttinen tyyppi, joka ajaa Smartilla.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, osta matkailuauto. Ei mene tukka sekaisin, eikä tartte vesisateessa ja viimassa värjötellä kun etsitään seuraavan yön majapaikkaa.
Peukutan. Kesäisin näkee niitä resupartoja ajavan letkassa, kaikilla teltta/makuupussi mustekalalla kiinni siinä rotiskossa. Mikälie nautinto muutenkaan on ajaa sellaisessa asennossa kuin yrittäisi ponnistaa poikittain olevaa lasta??
Näin on,nehän tyydyttää ittensä niillä päristimillä,,,muuten ei taida paljoa elämää löytyä sillä saralla:-)
Kerätä irti ravisteltuja osia ja paikkailla öljyvuotoja,,,tätähän sä tarkoitit:-)
Toimisiko se Vespa sitten parhaiten?
-ap-
Jos se pitää naisten saamista varten ostaa, niin jätä väliin. Itse en edes halua ketään takapenkille.
Tunturi Super Sport vm. 1981. Varma ALFAN valinta.
Naisena voin puhua vain omasta puolestani. On ollut molemmat harrikka ja matkailuauto. Vastaus on siis ei kumpikaan
Mutta supersport tuntska olis kyllä hyvä. Mulla vain city tunturi
En ole 70-vuotias.
-ap-