Millaisella prätkällä saa varmimmin naisen?
Kommentit (53)
Naiset ei niistä pahemmin välitä. Homoja saat tunkemaan seuraasi kun ne on olevinaan kiinnostuneita pätkästä eikä susta.
Olisko Vespa? En tosin tiedä lasketaanko prätkäksi. Tuntuvat olevan naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei niistä pahemmin välitä. Homoja saat tunkemaan seuraasi kun ne on olevinaan kiinnostuneita pätkästä eikä susta.
Siis prätkästä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Vespa? En tosin tiedä lasketaanko prätkäksi. Tuntuvat olevan naisten mieleen.
Kyllä se vespa on.
Katso vaikka Mikael Jungneria, kaveri viiskymppinen on hölmön näköinen kynäniska avopotassaan, mutta varmaan joka viikko kainalossa eri kakskymppinen instapyllistelijämimmi.
Respect.
Itsellä yamaha fjr matkalehmä, siitä ei kiihotu kuin kuuskymppiset euroopan turneeta vetävät rukka-pukuiset papat
Hayabusalla saat tehokkaimmin itsesi hengíltä. Sitten ei tarvitse miettiä píllún saantia.
Mua ei saisi minkäälaisella päristimellä kiinnostumaan. Tosin prätkä saa olla jos tyyppi on muuten kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saisi minkäälaisella päristimellä kiinnostumaan. Tosin prätkä saa olla jos tyyppi on muuten kiinnostava.
Eikö vibraattorillakaan?
Joel Harkimo hurmasi Suomen kauneimman naisen eli Janni Hussin moottoripyörällä. Veikkaan, että Joelin pyörä on joku kallis Harrikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vibraattorillakaan?
Ei silläkään =)
Voit ostaa mulle minkälaisen vaan :)
Ajattelin kesällä kokeilla pappatunaa, tosin meinasin ajella krossikypärällä, ei sovi tyyliin mutta on turvallisempi.
Pappatunturi herättää äidinvaistot naisessa kuin naisessa,säälipisteet saat kaupanpäälisiksi.
Ei millään pyörällä sehän sama kuin ennen hevonen tai fillari tai aasi kameli mut naiset katsoo sen kundin naamaa ja hiuksia sekä silmiä tai kroppaa eikä noit ulkoisia juttuja.
Minulla on ollut kyykkyjä - jopa italialaisia karkkivärisiä kaunottaria joissa on muhkea urheilillinen ääni. Tytöt einole KOSKAAN olleet kiinnostuneita. Jos haluat juttusille niin osta koira, polkupyörä, soutuvene,.eräkamppeet...mitä tahansa.
Moottoripyörää tulee äijät ihmettelemään, joskus pikkujötkät. Äijöt muistelee aina että nuorena oli jaawa.....
Romuista viis kirjoitti:
Ei millään pyörällä sehän sama kuin ennen hevonen tai fillari tai aasi kameli mut naiset katsoo sen kundin naamaa ja hiuksia sekä silmiä tai kroppaa eikä noit ulkoisia juttuja.
Vespamiehellä on naama näkyvissä kun ajelee avokypärällä.
Kokokypärä tummennetulla visiirillä lieventää jos ulkonäkö suojelee liiaksi.
Keskivartalolihava mies kyykkypyörällä on jotain mitä naiset ei voi vastustaa.
Moto gp kuskit saavat varmimmin naisen.