Onko keppijumppa ja tuolijumppa liian rankkaa liikuntaa iäkkäämmälle, +35v naiselle?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua arkaan paikkaan, kyllähän nainen joutaa palvelutaloon viimeistään, kun täyttää 40v.
Ihanaa päästä parin vuoden päästä palvelutaloon palveltavaksi.
no tällä palstalla kehotetaan tankkaan suolavettä jos vähä hikoilee.
Eiköhän se kerro tasosta.
Ap voisi nyt ottaa alkuun ihan kunnon painoilla maastavetoa ja kyykkyä pari kertaa viikossa. Kepin voi laittaa vaikka varreksi rappuharjaan.
Onko lisää iäkkäitä, jotka harrastaa liikuntaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan se aika menee tässä haudan lepoon pääsyä odotellessa.
N45
Ymmärrän että tuossa iässä ollaan jo toinen jalka haudassa, ihanaa päivää kuitenkin sinne palvelutalon sänkyyn! :)
Miksi tätäkin on pitänyt peukuttaa? Ihan vilpittömästi toivotin mummolle hyvää päivää.
Ap
Itse uskallan vielä harrastaa joogaa, koska olen vasta 34-vuotias. Ensi vuonna luovuttava siitä, kun kriittinen ikä täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Juoksin tänään viisi kilometriä tasan 23 minuutissa. Olen 38-vuotias seniori.
Ei 35 v ole vielä mikään vanha saati ikäloppu. Toki tuon ikäisenä pitää muistaa ettei ole enää nuori ja erityisesti jos liikunta on jäänyt viime vuosina vähille niin aloittaa rauhallisesti.
Kävely, pyöräily ja hiihto ovat sopivia lajeja kypsään ikään ehtineelle naiselle. Rauhallisesti omaan tahtiin eikä mitään kilometriaikoja kannata tuijottaa saati tehdä pitkiä lenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Juoksin tänään viisi kilometriä tasan 23 minuutissa. Olen 38-vuotias seniori.
Epäilen, vanhukset pääasiassa makaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jäähän tuossa vaikka kuinka paljon aikaa makoiluun.
No kävely on ainakin sopiva liikuntamuoto ikäluokkaan 30>hauta. Vielä mukavammaksi tekee, jos saa jonkun kaveriksi sinne kävelylenkille.
m40.
Vierailija kirjoitti:
Heppijumppaa se olla pitää!
Ei seniori naiset +35v harrasta seksiä, kuin keskenään.
Ap
Mun ukko panis, vaan kun ei kykene. Moni muukin panis, vaan kun en anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit lähteä mukaan kokeilemaan, salille tekemään kyykkyjä tai maastavetoa tai hiihtolenkille, 53-vuotiaan vanhuksen kanssa :) katsotaan kuka on maannut ja kuka tehnyt jotain muuta.
Eipä sillä, provohan se on vähän huonompikin provo..
Armeija kävisi tässä iässä vielä pikku jumpasta, mutta miten on palstamiehen laita.