Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa allergisoimatonta deodoranttia/antiperspiranttia

Vierailija
21.02.2021 |

Nyt on sellanen tilanne että kainalot on kipeät ja kutisevat, gynellä käyty eikä tutkimuksissa löytynyt mitään. Epäilys on että deodorantti allergisoi ja aiheuttaa oireet (rexona). Nyt pitäisi testata jotain apteekki/markettidödöä jossa ei alumiinia ym., suositelkaa merkkiä joka ei ärsytä ihoa ja saisi olla joku hyvä tuoksukin, ei tosin pakollinen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan hajustamaton, alumiiniton ja alkoholiton deodorantti. Sillä minun kainalot rauhoittui. Alumiini oli ärsytyksen aiheuttaja.

Vierailija
2/4 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistaakseni löytänyt markettidödöistä yhtään alumiinitonta - se halpa hinta tulee halvoista raaka-aineista!

Mut apteekista tai esim. Emotionista saa alumiinittomia kohtuu hintaan, kestävät niin paljon pidempään kuin markettiikama, että tulevat joskus jopa halvemmiksi käyttää.

L'Occitane:lla on sellainen keltainen stick-dödö, joka on alumiiniton. Saa myös osasta muita kauppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muistaakseni löytänyt markettidödöistä yhtään alumiinitonta - se halpa hinta tulee halvoista raaka-aineista!

Mut apteekista tai esim. Emotionista saa alumiinittomia kohtuu hintaan, kestävät niin paljon pidempään kuin markettiikama, että tulevat joskus jopa halvemmiksi käyttää.

L'Occitane:lla on sellainen keltainen stick-dödö, joka on alumiiniton. Saa myös osasta muita kauppoja.

Kyllä niitä on marketissakin. Jopa testivoittajia

Vierailija
4/4 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speickin dödöt, parhaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä