Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin erityisen alakuloinen olo ollut jo monta päivää

Vierailija
21.02.2021 |

Sellainen, ettei ole virtaa, oikein mikään ei huvita ja itkettää vähän väliä ilman kovinkaan kummoista syytä. Ehkä väsymystä korona-tilanteeseen ja lisäksi oman elämän vähän pienempiä stressin aiheita, mutta kuitenkin ihmetellyt tätä apaattista, innotonta olotilaa jo jonkin päivän. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätmasennus

Vierailija
2/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Apaattinen olo ja itkettää. Mulla jatkunut jo pari viikkoa. Itkuinen olo tulee ihan tyhjästä ilman syytä. Mikään ei kiinnosta.

Nytkin vaan nyhjään sohvannurkassa enkä saa itteeni liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että itse olen ollut masentunut jo kolme vuotta ja keväisin se vielä pahenee. Nyt kuitenkin olen tipahtanut tosi syvälle masennukseen. Viime vuosi oli vaikea koronan takia varmasti monelle muullekin. Itselleni sinne osui vielä kaksi pahaa tilannetta lähimmäisilleni.

Jotkut masentuvat syksyisin, mutta minulle tosiaan tulee vaikea aika kevään lähestyessä, kun lempivuodenaikojani on syksy ja talvi.

On jotenkin lohdullista huomata, että muillakin on sama tilanne, vaikka se ei sinullekaan ole mukavaa.

En halua nähdä ihmisiä ja jo kaupassa käynti vaatii ponnistusta. Suihkussa käynti suorastaan v*tuttaa. On koronasta hyötyäkin; nyt voi hyvällä syyllä olla epäsosiaalinen eikä kukaan rinkuta ovikelloa.

Vierailija
4/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se on aina kuukautiskierron päivät 21-28, eli pms.  Ne on hormonikierron oireilua ja pahenee ikääntyessä. Loppuvat varmasti kunhan vaihdevuodet on ohi. 

Vierailija
5/5 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Se on aina kuukautiskierron päivät 21-28, eli pms.  Ne on hormonikierron oireilua ja pahenee ikääntyessä. Loppuvat varmasti kunhan vaihdevuodet on ohi. 

Itse olen rypenyt vaihdevuosissa jo 10 vuotta, mutta kuukautiskierron en huomannut vaikuttavan masennukseen. Mikäli oikein muistan 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi