Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten haluaisit että nainen tekee aloitteen seksiin?

Vierailija
20.02.2021 |

Tyttöystävä/vaimo siis, ei tuntematon nainen.
Haluaisin saada miehen oikein innostumaan, mutta miten? Strippausta on kokeiltu, mutta mies taitaa olla liian tottunut näkemään minut alasti, että se olisi hänelle mitenkään ihmeellistä... :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä ole kysynyt mieheltä miten hän haluaa seksiin johtavia aloitteita, mutta mekon nostaminen ja miehen käden laitto märälle pillulle ja omalla kädellä nännini nipistely toimii aina, lisäksi kainohko katsekontakti.

Eli viattomuuden ja tuhmuuden yhdistäminen aloitteessa taitaa olla avainsana, mies voi sitten ottaa johdon.

Vierailija
22/31 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näitä lukiessa todellakin epäilykseni osoittautuu oikeaksi. Mieheni ei enää halua minua. Olen kokeillut kaikkea ja silti mies ei lämpene ehdotuksilleni. Seksiä on kun mies haluaa/pystyy. Jos kerron että minua haluttaa niin voi voi...Minussa siis vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutama, jotka ainakin minulle kolahtaisi heti ja olisin naisen kimpussa alta aikayksikön. Me miehet ollaankin niin yksinkertaisia, että suorat ehdotukset toimii aina:)

- Yllättäen suutelua ja korvaan kuiskaaminen, että haluat nyt kullia.

- Tuhmien viestien lähettäminen esim. työpäivän aikana

- Uusissa seksikkäissä alusvaatteissa keimailu kotona..

- jonkin minun/naisen fantasian toteuttaminen

- pillun ajaminen posliiniksi ja kysymys, haluatko nuolla pillua..

- seksilelujen ostaminen ja ehdotus paketin tultua, että kokeillaanko.. 

terv. Max44v.

Kyllä nuo varmaan minuunkin toimisi. Alkoi vain naurattamaan kun mietin vastaavia aloitteita toisin päin. En odottaisi menestystä jo mies ajelee pallinsa ja yrittää seksiä saada kertomalla tästä ihan yhtäkkiä vaimolle ja kysymällä perään, että haluatko ottaa suihin?

Vierailija
24/31 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni loistava aloite on se kun nainen tulee  rohkeasti ja suutelee ja jatkaa suutelua vatsalle ja polvistuu ja alkaa ottaa suihin. Sytyn aina välittömästi

Vierailija
25/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni loistava aloite on se kun nainen tulee  rohkeasti ja suutelee ja jatkaa suutelua vatsalle ja polvistuu ja alkaa ottaa suihin. Sytyn aina välittömästi

Spontaani suihinotto nyt toimii varmasti, mutta ainakin omalla kohdallani siinä on riski, että antaudun nautintoon, laukean suuhun ja olen tämän jälkeen aivan taivaissa rentona - nainen ei siinä saa paljon muuta kuin antamisen nautinnon.

Sen sijaan, jos nainen tulee istumaan syliini vaikka hajareisin, ja kiehnaa siinä, niin se johtaa paremmin molemminpuolista tyydytystä antavaan seksiin. 

Jos nainen kaataa minut selälleen, ja hivuttautuu ylemmäs kasvoilleni, niin erittäin mielelläni hoitelen naiseni ja samanaikaisesti myös itseni ihan omin käsin.

Vierailija
26/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spontaani suihinotto nyt toimii varmasti, mutta ainakin omalla kohdallani siinä on riski, että antaudun nautintoon, laukean suuhun ja olen tämän jälkeen aivan taivaissa rentona - nainen ei siinä saa paljon muuta kuin antamisen nautinnon.

Sen sijaan, jos nainen tulee istumaan syliini vaikka hajareisin, ja kiehnaa siinä, niin se johtaa paremmin molemminpuolista tyydytystä antavaan seksiin. 

Jos nainen kaataa minut selälleen, ja hivuttautuu ylemmäs kasvoilleni, niin erittäin mielelläni hoitelen naiseni ja samanaikaisesti myös itseni ihan omin käsin.

Se on tosi kiihottavaa katsoa kun mies runkkaa samaan aikaan kun nuolee mua. Ajatus siitä, että hän kiihottuu mun nuolemisesta niin paljon, että haluaa hoidella itsensä saa mutkin laukeamaan. Parasta on, kun lauetaan samaan aikaan.

Vierailija
27/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sellaista kusella kyllästettyä sissijuustopatukkaa haluaa imeä? Ei kukaan.

Vierailija
28/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimisi ihan vaan "mua haluttaa" tai "oon ihan märkänä". Strippaukset ym olisi lähinnä koomisia virityksiä.

Vierailija
29/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka laskisi selin minuun pikkuhousut ja sanoisi hunajaisella äänellä: "tuu mun peppuun".

Vierailija
30/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen nainen mutta yleensä kysyn vain sanallisesti muiden asioiden ohessa että harrastettaisiinko seksiä tänään? Olen siis parisuhteessa. En tiedä onko tuo liian arkista tai ei kovin kiihottavaa muista ihmisistä, mutta yleensä saan myönteisen vastauksen.

Toki jossain tilanteessa kun halitaan niin alan koskettelemaan vihjailevasti ja suutelemaan niin silloin ei varsinaisesti jää epäselväksi. Toki silloinkin varmaan heitän kysymyksen että onko seksituulella? Eli kaiketi mä tiedustelen kysymällä ja varmistamalla ennen kuin hyökkään.

Vierailija
31/31 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haaveilen lähinnä omasta vaimostani. Joka saisi mielihyvin tulla sanomaan että haluaa että panen häntä kunhan kiireiltäni ehdin. Ois aika huippua. 

Hyvä tosiaan antaa hetki aikaa miehelle (kuten toki naisellekin miehen tedessä aloitetta), orientoitua ehdotukseen ja keskeyttää mitä olikaan tekemässä. : )