Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten haluaisit että nainen tekee aloitteen seksiin?

Vierailija
20.02.2021 |

Tyttöystävä/vaimo siis, ei tuntematon nainen.
Haluaisin saada miehen oikein innostumaan, mutta miten? Strippausta on kokeiltu, mutta mies taitaa olla liian tottunut näkemään minut alasti, että se olisi hänelle mitenkään ihmeellistä... :D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä miten aloitteen tekee kunhan tekee!

Mutta mitä väliä vaikka olisi kuinka tottunut näkemään alastomana, kyllä strippaus normimiestä aina kiinnostaa/kiihottaa. Se kun on lupaus siitä seuraavasta......

Vierailija
2/31 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo aluksi kullia ihan housujen päältä, kunnes vetää housut alas ja ottaa kullin esiin. Ensin vaan hitaasti lipsuttelee kielen kärjellä terskaa ja antaa kielen liukua vartta pitkin edes takas, aina kasseihin asti. Lipoo frenulumia ja terskan alapintaa ja saa katsoa samalla vaikka silmiin. Lopulta ottaa vähän kun yllättäen kalun niin syvälle, kun saa ja ottaa käden avuksi. Hidasta ja syvälle uppoavaa suihinottoa ja käsi runkkaa samassa rytmissä kullia....näin se kalu seisoo takuu varmasti kivikovana ja sitten siirrytään 69 ja loppu on historiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekisikin aloittaa. Suorasta vaan ; tänä iltana sitten pannaan. Ei se muuta tarttis

Vierailija
4/31 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sillä tavalla että puhut tuhmia ja saat minut kiihottumaan

Vierailija
5/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomalla jotain uutta mukaan. Meikit, asut, peruukit. Joskus ihan vaan sanomalla, että nyt panettaa.

Vierailija
6/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotenkin tekisi. Eipä vaan tee.

Vierailija
7/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierekkäin telkkua katsellessa alkaa kevyesti silitteleen housun päältä kullia ja luo kiihkeän katseen silmiin...

Vierailija
8/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että alkuperäisessä kysymyksessä esittäjänä on nainen. Ymmärrän hyvin pointtisi. Kertokaa nyt ihmeessä miehet sille naisellenne mistä pidätte ja miten haluaisitte teille tehtävän. Ei nämä naiset ole mitään ajatusten lukijoita. Oma rakas vaimoni joskus minulta kysyy suoraan mitä haluaisin. Koska hän tykkää minusta niin paljon että haluaa minulla olevan mahdollisimman kivaa.

Eräs mies joka joskus osaa avata suunsa

Vierailija
9/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan vaan mieheni kullin ja kassit käteen ja siitä sitten sivelen, tai otan suuhun tai kummatkin, kyllä se ona sitten aina tajunuut mikä on jutun juoni! Tai sitten vaan sanon että nyt kuules haluttaa. Ei ole vielä kieltäytynyt!

Ja minä myös kyselen paljonkin ja useasti, että mistä tykkää ja sano mikä tuntuu hyvälle. Elen kehui just kun otin kunnoon imulla suuhun ja nuolin pallitkin hyväksi. Herätti sitten jo aamulla aikasin, ja taas mentiin!

Eikä olla tuore pariskunta, mutta yhä natsaa!

Vierailija
10/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan vaan mieheni kullin ja kassit käteen ja siitä sitten sivelen, tai otan suuhun tai kummatkin, kyllä se ona sitten aina tajunuut mikä on jutun juoni! Tai sitten vaan sanon että nyt kuules haluttaa. Ei ole vielä kieltäytynyt!

Ja minä myös kyselen paljonkin ja useasti, että mistä tykkää ja sano mikä tuntuu hyvälle. Elen kehui just kun otin kunnoon imulla suuhun ja nuolin pallitkin hyväksi. Herätti sitten jo aamulla aikasin, ja taas mentiin!

Eikä olla tuore pariskunta, mutta yhä natsaa!

Sama meillä..yli 30 v. Yhdessä, enkä vaihtais.

Se sama suunsa avaaja

Vierailija
11/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama, jotka ainakin minulle kolahtaisi heti ja olisin naisen kimpussa alta aikayksikön. Me miehet ollaankin niin yksinkertaisia, että suorat ehdotukset toimii aina:)

- Yllättäen suutelua ja korvaan kuiskaaminen, että haluat nyt kullia.

- Tuhmien viestien lähettäminen esim. työpäivän aikana

- Uusissa seksikkäissä alusvaatteissa keimailu kotona..

- jonkin minun/naisen fantasian toteuttaminen

- pillun ajaminen posliiniksi ja kysymys, haluatko nuolla pillua..

- seksilelujen ostaminen ja ehdotus paketin tultua, että kokeillaanko.. 

terv. Max44v.

Vierailija
12/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittää vaan, että kysyy ”panettaisko sua?”

Vierailija
13/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan riittää vaan, että kysyy ”panettaisko sua?”[/q

Ahaa, nainen ei voi vain ilmoittaa, ettäHÄN haluaa..Miksi pitää aina ensin mieheltä kysyä? Seksististä.

Ei mieskään naiselle sano vienostai, huvittaiskos nyt?

Vierailija
14/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että alkuperäisessä kysymyksessä esittäjänä on nainen. Ymmärrän hyvin pointtisi. Kertokaa nyt ihmeessä miehet sille naisellenne mistä pidätte ja miten haluaisitte teille tehtävän. Ei nämä naiset ole mitään ajatusten lukijoita. Oma rakas vaimoni joskus minulta kysyy suoraan mitä haluaisin. Koska hän tykkää minusta niin paljon että haluaa minulla olevan mahdollisimman kivaa.

Eräs mies joka joskus osaa avata suunsa

Kyllä naisen nyt vaan pitäisi se tietää tai vihjeistäni ymmärtää. Jos on vähän yksinkertaisempi tapaus eikä aukene, niin osaa varmaan minulta kysyä. Jos ei kysy, niin joko jo tietää tai sitten ei edes kiinnosta.

Vierailija
15/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että vaimo istuisi joskus ystävättärensä kanssa iltaa meillä. Sitten tulisi luokseni ja taluttaisi minut makuuhuoneeseen ja perässä toisi ystävättärensä. Sitten vieno hymy kasvoillaan toteaisi, että panes nyt tätä Tiinaa kunnolla ja antaumuksella, minä odotan olohuoneessa :)

Vierailija
16/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilevatko kaikki miehet vieraista naisita? masentavaa,,,Mikään ei riitä.

Vierailija
17/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät haaveile kaikki. 

Itse ainakin haaveilen lähinnä omasta vaimostani. Joka saisi mielihyvin tulla sanomaan että haluaa että panen häntä kunhan kiireiltäni ehdin. Ois aika huippua. 

Vierailija
18/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät haaveile kaikki. 

Itse ainakin haaveilen lähinnä omasta vaimostani. Joka saisi mielihyvin tulla sanomaan että haluaa että panen häntä kunhan kiireiltäni ehdin. Ois aika huippua. 

Minäkin vain omaa miestäni himoitsen. Olen himoinnut jo 40 vuotta. Onnekseni molemminpuolista!

Vierailija
19/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilevatko kaikki miehet vieraista naisita? masentavaa,,,Mikään ei riitä.

Vieraalta saattaisi vaikka saadakin. Omalta ei. Lapset tehty niin ei ole vissiin enää kiinnostusta.

Vierailija
20/31 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutama, jotka ainakin minulle kolahtaisi heti ja olisin naisen kimpussa alta aikayksikön. Me miehet ollaankin niin yksinkertaisia, että suorat ehdotukset toimii aina:)

- Yllättäen suutelua ja korvaan kuiskaaminen, että haluat nyt kullia.

- Tuhmien viestien lähettäminen esim. työpäivän aikana

- Uusissa seksikkäissä alusvaatteissa keimailu kotona..

- jonkin minun/naisen fantasian toteuttaminen

- pillun ajaminen posliiniksi ja kysymys, haluatko nuolla pillua..

- seksilelujen ostaminen ja ehdotus paketin tultua, että kokeillaanko.. 

terv. Max44v.

Oispa ihanaa. En voi tehdä noin koska sitten miehelle tulee suorituspaineita eikä pysty sitten ollenkaan. Pitää olla niin kuin ei kiinnostaisi että mies saa itse tehdå aloitteen. Huoh.