Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asteikolla 1-10, kuinka paljon pidät itsestäsi?

Vierailija
20.02.2021 |

Kuinka paljon pidät itsestäsi kokonaisuutena eli luonne ja ulkonäkö?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Viihdyn juuri sellaisena kuin olen. Eikä se tarkoita että olisin täydellinen.

Ei ole mitään tarvetta vertailla tai edes pyrkiä täydellisyyteen. Olen utelias ja pyrin koko ajan kasvamaan ja menemään eteenpäin. Se pitää asiat mielenkiintoisena.

Mitään numeroa en osaa enkä edes halua antaa.

Minkä kokoinen olet nyt

0-10

171cm, kuten aina.

Kerroit kasvaneesi, kuten aina..

Kasvaneeni ihmisenä, vain yksi tapa indikoidan jonkinlaiseen henkiseen liikkeeseen.

Se liike tekee minusta onnellisen, eikä kenelläkään muulla ole siihen valtaa kuin minulla itselläni.

Vierailija
22/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmiset ankaria itselleen!

Tykkään ulkonäöstäni kasin edestä. Olen ihan perusnätti vailla suurempia virheitä, sellainen tavis. Keskipitkä, keskipaksu, keskimääräinen kasvoilta.

Luonteestani tykkään ysin edestä. Olen hyväntahtoinen ja tykkään muista ihmisistä. Älykkyyteni riittää siihen, mitä haluan saavuttaa. Muutaman paheen suhteen pitäisi kyllä tsempata, mutta muuten viihdyn omassa seurassani oikein hyvin.

8 edestä.

Paljonko takaa?

:))

Kasi tulee ulkonäöstäni ihan kokonaisuutena. Ei edestä tai takaa tai ylhäältä tai alhaalta erikseen arvioituna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne 2 ja ulkonäkö 3, eli keskiarvo on 2,5.

Vierailija
24/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33101

Vierailija
25/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta vertailla tai edes pyrkiä täydellisyyteen. Olen utelias ja pyrin koko ajan kasvamaan ja menemään eteenpäin. Se pitää asiat mielenkiintoisena.

Minkä kokoinen olet nyt

0-10

171cm, kuten aina.

Kasvaneeni ihmisenä, vain yksi tapa indikoidan jonkinlaiseen henkiseen liikkeeseen.

Se liike tekee minusta onnellisen, eikä kenelläkään muulla ole siihen valtaa kuin minulla itselläni.

En jaksa itsensä kehumista.

Vierailija
26/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33101

Tampere 10...

Pikku kakkosen posti....

Vierailija
27/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ulkonäöstäni kasin edestä. Olen ihan perusnätti vailla suurempia virheitä, sellainen tavis. Keskipitkä, keskipaksu, keskimääräinen kasvoilta.

Luonteestani tykkään ysin edestä. Olen hyväntahtoinen ja tykkään muista ihmisistä. Älykkyyteni riittää siihen, mitä haluan saavuttaa. Muutaman paheen suhteen pitäisi kyllä tsempata, mutta muuten viihdyn omassa seurassani oikein hyvin.

8 edestä.

Paljonko takaa?

Kasi tulee ulkonäöstäni ihan kokonaisuutena. Ei edestä tai takaa tai ylhäältä tai alhaalta erikseen arvioituna.

Koetin olla viriili kysyessäni.

Vierailija
28/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
29/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 :)

Vierailija
30/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6. Pidän aika paljon ulkonäöstäni eikä siinä silleen vikaa, mutta sitten teen omasta elämästäni vaan niin paskaa koska en arvosta itteeni ja tyydyn vähään, jotta muilla olis kivempi elämä. Sitten se, etten saa tässä asiassa muutosta aikaan harmittaa jo aika paljon. Sosiaalisesti, älyllisesti yms tykkään itsestäni aika paljon, siitä tulis ehkä 9-9,5 mutta sit kun en hakeudu mieleiseeni ja itseäni arvostavaan seuraan ja yritän sinnikkäästi pakottaa itseäni hyväksymään päätökseni jäädä tylsään avioliittoon määräilevän miehen kanssa, niin kyllähän mä pidän itseäni aika ryhdittömänä. Niin sanotaan nyt vaikka 6 toistaiseksi ja aika näyttää. Onhan se lasi sentään puolitäysi...

Vierailija
31/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 edestä.

Paljonko takaa?

No onnistuitko?

Vierailija
32/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Minkä kokoinen olet nyt

0-10

171cm, kuten aina.

Onko sulla huono itsetunto? Jos on hyvä itsetunto, tietää, missä on hyvä ja missä ei niinkään, ja kyllä sen voi ainakin nimettömästi sanoa. Ei pitäis ketään ärsyttää.

Vierailija
33/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Minkä kokoinen olet nyt

0-10

171cm, kuten aina.

Tuossa ei ollut mitään itsensä kehumista.

Se ei liity sinuun millään tavalla jos pyrin olemaan parempi ihminen kuin olin eilen. Miksi liittyisikään?

En jaksa ilkeitä ja negatiivisia ihmisiä.

Vierailija
34/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 edestä.

Paljonko takaa?

No onnistuitko?

En yhtään :(

Vierailija
35/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9½. Minä en voi puolustautua.  Sellainen, johon voin vaikuttaa, onnistuu käytännössä aina.

Virka ja rahavallan liitto on syöpää.  Riistovallalla on täällä totalitarismi.  -Minulla on oikeasti terävä kieli.

En voi loistaa sillä, sillä  joudun jopa väkivallan vaaraan. Minua ei voi väittelyssä voittaa, paitsi jos väittely on vähäinen, tietovisailua tai vastaavaa.  Maamme pyörii idioottien ehdoilla. Vallanpitäjät osaavat meillä vain kiusata ja anastaa. Kiusaaja on tässä maassa kingi ja loinen menestyy myös.  Päättäjiemme pahuuden määrittelyyn ei ole sanavarastoa. Sortovimma  on kuin sotaa.  Maamme loppu tulee yllättävän pian. Maamme on sairas. Maamme päätyy epäonnistuneeksi melko pian.  Loppulaulu on alkanut jo.

Vierailija
36/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Olen kaikin puolin täydellinen.

Siksi onkin hieman vaikea aina ymmärtää, että muut eivät välttämättä ole.

37/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pisteitä saa laatikkoleuasta? 

38/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

9½. Minä en voi puolustautua.  Sellainen, johon voin vaikuttaa, onnistuu käytännössä aina.

Virka ja rahavallan liitto on syöpää.  Riistovallalla on täällä totalitarismi.  -Minulla on oikeasti terävä kieli.

En voi loistaa sillä, sillä  joudun jopa väkivallan vaaraan. Minua ei voi väittelyssä voittaa, paitsi jos väittely on vähäinen, tietovisailua tai vastaavaa.  Maamme pyörii idioottien ehdoilla. Vallanpitäjät osaavat meillä vain kiusata ja anastaa. Kiusaaja on tässä maassa kingi ja loinen menestyy myös.  Päättäjiemme pahuuden määrittelyyn ei ole sanavarastoa. Sortovimma  on kuin sotaa.  Maamme loppu tulee yllättävän pian. Maamme on sairas. Maamme päätyy epäonnistuneeksi melko pian.  Loppulaulu on alkanut jo.

Tell us how you really feel :D

Vierailija
39/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi. Olen elämäni rakkaus. Aina pitää tietysti jättää tilaa pienille parannuksille.

Vierailija
40/40 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-9 Päivästä riippuen, kokonaisuutena olen standardi ok, joten ehkä omien vitutusteni kanssa painiskelen, jos tunnelma laahaa.