Sekopää naapuri eli naapuri alkaa heitellä tavaroita lattiaan, kun minulla on
pesukone päällä. Se käy ehkä kerran viikossa, joskin useamman tunnin. Hänenkin koneensa kuuluu tänne, mutta eipä ole koskaan käynyt mielessä ruveta siitä raivoamaan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Naapuri eli naapuri?
Aivot vetivät alitajuntaisesti nyt jonkun oman yhteenvetonsa :D Ehkä se kuitenkin on ymmärrettävissä...
ap
Tarjoudu pesemään hänen pyykit.
Love thy neighbour.
Mulla on samanlainen naapuri. Hän rupesi eilen hakkaamaan seinää, ilmeisesti siksi, kun kaadoin vahingossa vesipullollisen lattialle, mistä kuului hentoa kolinaa ja sitten kävelin muutaman kerran edestakaisin, kun hain keittiöstä pyyhkeitä siivoamiseen.
Hänen mielestään ei saisi hiiskua kello 22 jälkeen. Itse hölöttää päivisin puhelimeen, soittelee kitaraa - ja häiritsee tuolla seinään hakkaamisellaan öisin. Joskus on myös huutanut että soittaa poliisit jos ei kopistelu lopu (järjestelin tavaroita lipaston päällä kello kymmenen jälkeen...) Hullu mikä hullu. Mitään todellista melua en ole koskaan aiheuttanut.
Kuulostaa aivan kahelile: pesukoneen ääni kuuluu tavalliseen elämään
Mulla alkoi naapuri koputella seinää, kun koetin hakata naulaa seinään taulua varten. Morsetimme sitten haista v*ttua siinä keskenämme. Tapahtui kaksi vuosikymmentä sitten eräässä toisessa maassa.
Miksi pitää olla niin sekoja ihmisiä että joku pesukoneen ääni saa raivariin?
Hermot kireällä varmaan. Suurin osa suomalaisista ei periaatteessa sovellu kerrostaloasukiksi. Niissä hyvien käytöstapojen ja sosiaalisten ihmisten maissa (USA, Iso-Britannia) suurin osa väestöstä asuu omakotitaloissa ja rivitaloissa.
Suomalainen tarvitsee etäisyyttä ja metsän rauhaa - siksi kerrostalorakentamista pitäisi vähentää tuntuvasti ja kaavoittaa enemmän maata ja väljästi omakotitaloille ja erillistaloille, ehkä myös rivareille.
Valita isännöitsijälle. Normaalin elämisen äänistä mielenosoittaminen on häiriköintiä! Ei hänellä ole oikeutta hakata lattiaa kiukkunsa takia, kun pesukoneen päällä pitäminen on ihan ok juttu päivällä.
Naapuri eli naapuri?