Pärjäisitkö ilman yksityissaastutinta jos ei tarvitsisi käydä töissä tienaamassa rahat sen ylläpitoon
Kommentit (34)
Niin, ihan turhaahan tämä kaikki on.
Toki.
Kohta tänne alkaa kirjotteleen ne joilla 7 lasta ja jokaisella erityisvamma yms ja itellä pari astmaa ja jalat irti. Ja lähin kauppa on 400 kilsna päässä ja siellä käydään aamuin illoin ja anoppi asuu kuussa.
.
Ei pidä alkaa miettimään tuollaista, muutenkin ahdistaa tämän kaiken turhuus ja mitä olemme toisillemme aiheuttamassa.
No meen koko työmatkan bussin perässä niin tietenkin tarviin sitä......
Vierailija kirjoitti:
No meen koko työmatkan bussin perässä niin tietenkin tarviin sitä......
Ja mitenhän tämä liittyy aiheeseen?
Varmaankin pärjäisin, mutta arvostan mukavaa elämää liikaa, että viitsisin edes yrittää moista typeryyttä.
Pärjäisin, auto on nimeomaan työn takia.
Moisen yrittäminen olisi yhtä typerää kuin maskin käyttö tai käsien pesu vessakäynnin jälkeen.
Pärjäisin itse helposti, mutta asiakkaani osin/kokonaan liikuntakyvyttöminä eivät pärjäisi.
itse olen kulkenut nyt pyörällä 2 vuotta, töihin minulla on kylläkin vaan 2km matkaa, hyvin on pärjäilty, mutta v ituttaahan se kun ei esim pysty mitään kuljettamaan ja muuta, kaupassakin kun käy niin ostokset joutuu tarkkaan miettimään mitä laittaa reppuun. Että onhan siinä autoilussakin puolensa, mutta monet tuntemani ei pystyisi, ei vaan kestäisi vesisadetta/lumisadetta tai sitä kun polkee vastatuuleen.
Olen hyvällä eläkkeellä ja nautin ajelemisesta vailla päämäärää. Nyt minulla on siihen myös riittävästi aikaa.
Pärjäisinkö, kyllä varmaan, mutta miksi tyytyä vain pärjäämiseen, kun voi nauttia elämästä? En luovu autosta, enkä moottoripyörästä, koska niillä ajeleminen on mukavaa viihdettä.
Pärjäisin, töihin menen kävellen. Auto on silti kiva.
Moisen yrittäminen olisi yhtä typerää kuin opiskeleminen tai ovien kiinni pitäminen pakkasella.
Jos autosta puhut niin en käytä sitä työssäni vaan vapaa-ajallani. Mutta en haluaisi elää elämääni ilman autoa, vaikka ajankin vain alle 10 000 km vuodessa. Moni saastuttaa paljon enemmän, koska julkisen liikenteen käyttö ja lennot ovat osaltani nolla km vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
itse olen kulkenut nyt pyörällä 2 vuotta, töihin minulla on kylläkin vaan 2km matkaa, hyvin on pärjäilty, mutta v ituttaahan se kun ei esim pysty mitään kuljettamaan ja muuta, kaupassakin kun käy niin ostokset joutuu tarkkaan miettimään mitä laittaa reppuun. Että onhan siinä autoilussakin puolensa, mutta monet tuntemani ei pystyisi, ei vaan kestäisi vesisadetta/lumisadetta tai sitä kun polkee vastatuuleen.
Eivät varmaankaan, Suomessa kun on yleisempää olla lihava kuin normaali.
En.
Enkä käy nyt edes töissä. Käytän sitä muuten vaan, oikeastaan nytkin webasto hurisee, olen lähdössä kohta Alkoon. Aiemmin ajelin mönkijällä lumet pois pihalta ja huomenna aion kelkkailla. Maanantaina taas kauppareissua ym.
Maalla ei pärjää ilman näitä.
Moisen yrittäminen olisi yhtä typerää kuin sukupuolielinten hierominen tai ruuansulatus.
Pärjäisin.