Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä seisoo joka aamu?

Vierailija
20.02.2021 |

Miehenä joskus kyllä häiritsee että aamuisin aina seisoo. Se on aika epämukavaa eikä voi heti nousta jos jakaa huoneen jonkun toisen kanssa.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morning wood is a good indicator of both erectile and general health. If you usually wake up with an erection, it’s a good sign that your body is physiologically capable of achieving an erection and that you likely aren’t affected by physical ED.

It’s also perfectly normal to occasionally not wake up with an erection. Most men get an erection anywhere from one to five times during sleep. Sometimes, you’ll snap out of sleep at the “wrong” moment and wake up without an erection. As long as it’s occasional, it’s usually not a problem.

However, if you frequently wake up without an erection, there’s a risk that it could be the sign of an underlying health issue such as physical ED.

Vierailija
22/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei seiso enää 40+

Kyllä mulla seisoo vähintään kerran yössä vaikka olen 45. Herään siihen kun muna puristuksissa kalsareissa/pyjamassa ja se pitää vapauttaa sepaluksen kautta sojottamaan että voi jatkaa unia.

Kannattaa nukkua vain sukat jalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kusistondis.

Vierailija
24/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on terveen elämän merkki että aamulla jököttää. Verenkierto toimii ja hormonit hyrrää.

Vierailija
25/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot on korkeimmillaan aamulla.

Miksi ne on korkeimmillaan silloin en tiedä.

Vierailija
26/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta miehillä testosteroni on korkeimmillaan aamulla. Muistaakseni testosteroni otetaan labrassa ennen kymmentä.

Vierailija
27/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei seiso enää 40+

Kyllä mulla seisoo vähintään kerran yössä vaikka olen 45. Herään siihen kun muna puristuksissa kalsareissa/pyjamassa ja se pitää vapauttaa sepaluksen kautta sojottamaan että voi jatkaa unia.

Mikset nuku ilman housuja?

Vierailija
28/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei seiso enää 40+

Kannattaa nukkua vain sukat jalassa

Alasti nukkuu vain itsensäpaljastajat.

Vierailija
29/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa herätä aamuisin sellaisen vierestä

Vierailija
30/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisenakan ei aina voi noin vain nousta kyläpaikassa, jos on tahrinut verellä sänkynsä. Hyvä, että teilläkin on jotain fyysistä epämukavuutta joskus.

No hyi. Kun miehen muna lerpahtaa, sen saa piiloon ja tilanne ohi mutta mihin te ne veriset lakanat kätkette? Kamalia palttupilluja te naiset kun ihmisten paikat sotkette. Hävetkää.

Vierailija
31/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei seiso enää 40+

sitten on lakanat paskassa

Vierailija
32/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun alkoi kiihottaa ajatuskin aamuseisokista, näin naisena joka ei ole vuosiin saanut aitoa munaa 😛😋😘

Vierailija
33/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun alkoi kiihottaa ajatuskin aamuseisokista, näin naisena joka ei ole vuosiin saanut aitoa munaa 😛😋😘

Mikset ole saanut? Helpoin asia maailmassa naiselle. 👉🏻✊🏻

Vierailija
34/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vaikuttaa geenit ja elintavat. 

mies53v

Vierailija
35/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on käytettävä, jotta se pysyisi kunnossa. Luonto on tuolla tavalla varmistanut, että se saa säännöllisesti pakollista harjoittelua eikä veltostu lopullisesti.

Vierailija
36/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole saanut? Helpoin asia maailmassa naiselle. 👉🏻✊🏻

En ole oikein irtosuhteista tykännyt kun nuorempana niitä kokeilin. En osaa jotenkin heittäytyä vieraan ihmisen kanssa siihen seksiin vaan on vaivautunut, jäykkä ja omasta ulkonäöstä epävarma olo. Tämän ongelman saa pois riittävällä määrällä alkoholia, mutta se taas sitten latistaa muuten tuntemuksia seksin aikana.

Joten olen ollut linjalla että seksiä vain parisuhteessa, ja niitä ei ole naisenkaan niin helppo löytää kuin pelkkää seksiä 🙂

Vierailija
37/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh. Aamuseisokki herättää tökkimällä vieressä nukkuvan naisen aivan liian aikaisin aamulla, ja koska seksi väsyttää miestä, mutta virkistää naista, niin voit unohtaa sitten ne ihanat aamu-unet. Mies jatkaa kuorsaustaan. Aamuseisokki ei myöskään ole naisen aiheuttama, joten tulee vähän sellainen olo, että pitää harrastaa seksiä vain siksi, että miehellä nyt sattuu aamutuimaan seisomaan.

Pidän kyllä seksistä, mutta mieluiten harrastaisin sitä iltapäivällä, kun olen pirteimmilläni.

Vierailija
38/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morning wood is a good indicator of both erectile and general health. If you usually wake up with an erection, it’s a good sign that your body is physiologically capable of achieving an erection and that you likely aren’t affected by physical ED.

It’s also perfectly normal to occasionally not wake up with an erection. Most men get an erection anywhere from one to five times during sleep. Sometimes, you’ll snap out of sleep at the “wrong” moment and wake up without an erection. As long as it’s occasional, it’s usually not a problem.

However, if you frequently wake up without an erection, there’s a risk that it could be the sign of an underlying health issue such as physical ED.

Physical education?

Vierailija
39/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisenakan ei aina voi noin vain nousta kyläpaikassa, jos on tahrinut verellä sänkynsä. Hyvä, että teilläkin on jotain fyysistä epämukavuutta joskus.

Ei aamuseisokki mikään epämukavuus ole! SE on, jos aamulla ei enää seiso.

Vierailija
40/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ei seiso enää 40+

sitten on lakanat paskassa

Häh? Sulkijalihaksessa jotain vikaa, jos läjät tulee nukkuessa sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä