Miksi miehillä seisoo joka aamu?
Miehenä joskus kyllä häiritsee että aamuisin aina seisoo. Se on aika epämukavaa eikä voi heti nousta jos jakaa huoneen jonkun toisen kanssa.
Kommentit (86)
Ovat niin innoissaan uudesta päivästä? 😄
Sille tehdään testiajo joka yö jotta on varmaa että toimii tarpeen tullen.
Elimistö testaa heräämisen hetkellä laitteistonsa kunnon. Huolestua pitää, jos aktiivi-ikäisellä miehellä ei aamustondista tule. Urologien asiakkaaksi vaan.
No naisenakan ei aina voi noin vain nousta kyläpaikassa, jos on tahrinut verellä sänkynsä. Hyvä, että teilläkin on jotain fyysistä epämukavuutta joskus.
No voin lohduttaa, että kyllä sitä naisillakin on kaikenlaista kiusallista ja elämää hankaloittavaa elämässään.
Vitut#aa kun ei saa kuitenkaan pil#ua ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No naisenakan ei aina voi noin vain nousta kyläpaikassa, jos on tahrinut verellä sänkynsä. Hyvä, että teilläkin on jotain fyysistä epämukavuutta joskus.
Siteet on keksitty, sisko hyvä.
If don't use it,you will lose it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Nimittäin siinä ei aina kuukupit ja siteet yhdessäkään pidättele sitä tulvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli hyvä, keskity vain omiin huoliisi.
Levänneen on hyvä olla. Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Nimittäin siinä ei aina kuukupit ja siteet yhdessäkään pidättele sitä tulvaa.
En ole. Olen 37-vuotias nainen enkä ole ikinä sotkenut lakanoita verellä sen enempää kotona kuin vieraissakaan.
Vierailija kirjoitti:
mulla ei seiso enää 40+
Kyllä mulla seisoo vähintään kerran yössä vaikka olen 45. Herään siihen kun muna puristuksissa kalsareissa/pyjamassa ja se pitää vapauttaa sepaluksen kautta sojottamaan että voi jatkaa unia.
Vierailija kirjoitti:
mulla ei seiso enää 40+
Tämä. 40 kun tuli täyteen niin harvoin enää seisoo.
M43
En tiiä. :D Kait tuosta mainittii jotaki terveystiedon tunneilla… Johtuuko hormooneista? :o Ite en kyl nää siinä mitää pahaa. :D Siitä ku on hyvä jatkaa omia leikkejä.
Ei ole seissyt enää 3 vuoteen.
T. Mies23
mulla ei seiso enää 40+